Hakutulokset

  1. napero02

    Pk-seudun äitejä jotka kaipaavat uusia ystäviä?

    Hei Onko täälä enään ketään? ilmoittaisin itseni mukaan!!
  2. napero02

    Kulttuuri perheitä etsitään ystäväks ja muitakin nuoria :)

    Hei Olisi kiva löytää eri kulttuuri perheitä kaveriksi itse asumme Espoossa ja meillä on lapsia olen itse 27v muslimi mutta toivon ettei se olisi este kaverina olemiseen sinun ei tarvitse välttämättä olla just muslimi muustakin voi keskustella kun vain uskonnosta sanotaanko näin että elämässä...
  3. napero02

    Liukuvoiteesta :)

    """"""""""""""""""""""""""""""":ashamed:
  4. napero02

    Kestovaipoista

    Hei Kiitos paljon :flower:
  5. napero02

    Kestovaipoista

    Hei Tietäiskö kukaan miten voi kestovaippoihin tehdä itse lisäimuja? auttakaa tietämätöntä :ashamed: jostain muistaakseni luin että esim pyyhkeistä vois mutta montakohan kerrosta sitäkin pitäis laittaa että ei tulis ohkanen ja pitäis tavarat sisässä?? :o :D kiitos jos joku vois antaa...
  6. napero02

    mitä saa ottaa mukaan lentokoneeseen??

    Hei Mitä saa ottaa mukaan lentokoneeseen esim lapsille?
  7. napero02

    jäykkäkouristus

    Hei kävin just eilen piikitettävänä terveydenhoitajalla ulkomaanmatkaa varten on se hyvä olla! viimeks on rokotettu v95. :o
  8. napero02

    MPR rokotuksen reaktiot munalle allergisella?

    Hei mun vanhemmalla pojalla on kananmuna allergia mutta silti ovat sen laittaneet ei ole tullut edes mitään oireita....mutta sit mun 1v lapseni ei ainakaan ole tiedossa olis jotain allergiaa mutta sai siittä kyllä paljon oireita ihan levoton,läikikäs iho,silmät kauhean punaiset noi kaikki tuli...
  9. napero02

    Twinrix Paediatric

    Hei Me juuri otettiin noi rokotteet ulkomaanmatkaa varten meillä 1v ja 4v lapset pienemmälle tuli toisena päivänä kuumetta melkein 40 mutta oli vain tuon yhden päivän mitään muuta ei ole ainakaan vielä tullut.... joillekkin tulee ja toisille ei sit.mua kans vähän pelotti noi rokoteet eka että...
  10. napero02

    Pelkkä jäykkäkoristusrokote??

    Hei itselleni sain pelkän jäykkäkoristusrokotteen olen kylla jo aikuinen :) olemme kerta matkustamassa.. mulla oli kerta jo mennyt umpeen vanha rokote.....toivottavasti tästä oli jotain apua....voithan sä kysyä neuvolan tädiltä luulis niiden pitäis tietää noi? mä ainakin sain mun...

Yhteistyössä