Hakutulokset

  1. B

    Hurja repäisyvihlaus koko vatsan pituudelta rv 15

    Moikka, Otsikossa huolenaiheeni melkein tulikin jo esiteltyä. Odotan toista lasta rv 15 ja aikaisemmin ei ole mitään tällaista tullut missään vaiheessa. Tänään illalla siis työpäivän jälkeen kun istahdin sohvalle "puoli-istuvaan" asentoon, olin siinä hetken, niin yhtäkkiä tunsin pitkin masua...
  2. B

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Tänään aamulla (dpo 14) tehty testi Apteekin omalla raskaustestillä, ja eikös tää aika selvä tapaus oo? ;) Jännää!!!! Vitsit, mikä fiilis!! =) Aijaa.com - 7450078.jpg Gabrielle, mut voit siirtää plussanneisiin vaikkapa tällä päivällä. Hui, mitähän nyt sitten pitää tehdä seuraavaks...?
  3. B

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Kiitti lemonade ja Mirwu! Nyt on kyllä hassut fiilikset kun toisaalta on mielettömän onnellinen ja iloinen, mut toisaalta ajattelen, et mitä vaan voi vielä käydä ja se voi olla joku kemiallinen tms... Mut jos testi pitää paikkansa, niin se selittäis kyl tosi monta asiaa tältä kuluneelta...
  4. B

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    OIOIOIOIOIOIOIOIOIOOIIIIIII!!!!!! Onhan se haamuliini? Onhan se?! :O Aijaa.com - 7438259.jpg
  5. B

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

    Tervetuloa mukaan Sokruli ja sharita!! Toivottavasti visiittinne on nopea! :wave: ON: Ekan clomifen -kuurin jälkeen kävin seurantaultrassa ja gyne kertoi, että clomi-annostusta voisi nostaa tulevissa kierroissa, kun johtofollikkeli ei ollut kovin (tarpeeksi?) iso tässä kierrossa. Noh...
  6. B

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    elmijulle jätti-super-onnittelut! Hyvä tyttö!! :) Pikainen ON: Kävin tänään ekan clomifen-kuurin jälkeisellä seurantaultralla ja oikealla puolella näkyi olevan yksi reipas johtofollikkeli, JEAH!! ;) Nyt vaan bongataan se ovis ja sitten rentoa yrittämistä...
  7. B

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    tiuhti_ & horrorpop: Jättisuuret onnittelut teille molemmille! Oon tosi onnellinen teidän puolesta!!! Lähetän teille molemmille läjäpäin supervahvaa vauvaliimaa! :flower: :heart: Tryffe: Voi hitsiläinen, koitahan jaksaa! Tiedän miltä tuntuu, kun kierrot venyy ja paukkuu ylipitkiks… :'( Vielä...
  8. B

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Heipparallaa kaikki! Uusille lämpimästi tervetuloa! :wave: Oon seuraillut ketjua kyllä ahkerasti mutta ei ole huvittanut itse oikein kirjoitella, kun ei ole ollut kirjoitettavaa kun mun toi edellinen kierto venyi ja venyi ja venyi... Oli hermot tosi kireällä kun odotin, että täti tulis...
  9. B

    Clomifen + Prolaktiini&Tyreotropiini ?

    Moikka, Mulla alkoi eilen ensimmäinen clomifen-kuuri ja mun pitäisi käydä labrassa testeissä, joissa otetaan S-PRL Prolaktiini ja S-TSH Tyreotropiini. Osaatteko joku neuvoa, voiko kokeisiin mennä samaan aikaan kun on clomifen-kuuri "päällä", eli haittaako clomit noita testauksia vai pitäisikö...
  10. B

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Tervehdys kaikille tasapuolisesti! En oo vähään aikaan käynyt täällä, joulutouhut on vieneet naisen mennessään :) Mutta onneks nyt oli aikaa istahtaa ja lukaista kuulumisianne, ihanaiset! :popcorn: Memelisa: Joo, muistankohan nyt oikein, että clomisatsin jälkeen pitäis viikon päästä käydä...
  11. B

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Sonic Tervetuloa joukkoon! :wave: HelenaM Voi vitsit, ihanaa että "pääsette" matkalle ja Ameriikkaan asti jopa! =) Tosi mukavaa matkaa ja toivotaan, että matkailu ja muihin asioihin "keskittyminen" auttaa saamaan ajatukset vähäks aikaa muualle, jotta kroppa pystyy rentoutumaan ja auttais...
  12. B

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Moikka, En malta olla taustailijana, kun kuitenkin joka päivä tuun aina seuraamaan teidän kaikkien kuulumisia ja kyllähän me edelleen yritetään sitää omaa pienokaista. Ehkä mun pitää vaan oppia malttamaan mieleni ja jaksaa olla kärsivällinen, kun tosiaan, eihän tämän asian kanssa voi kaikki...
  13. B

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Blääh... Tylsistyttävää, kun ei vaan ovulaatiota näy eikä kuulu, tuntuu, että menee hyvät pupuilutkin "hukkaan"... :headwall: Omaanapailua nyt heti luvassa, pahoittelen jo etukäteen - mut ku vetää vaan suupielet alaspäin, kun ei mitään tapahdu, tai siis kun tapahtuu, niin tapahtuu tosi harvoin...
  14. B

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Voi hyvänen aika, JÄTTI-SUPER-HYPER-ONNITTELUT Arianne !!!!! :flower: =) Sieltähän se sitten tuli, nyt vaan lukematon määrä tarrasukkia matkaan! OMANAPA meni just niin ku veikkailinkin, eli tätihän sieltä tuli häiriköimään :mad: Eli NiQ, mulle voi päivittää nyt kp 1/29-39 ja yk 4...
  15. B

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Hellurei kaikille! En oo aikoihin ehtinyt käydä täällä lukemassa, mutta tänään taas oli vihdoin aikaa istahtaa lukaisemaan tilanteita. Omanapatilanne oli pitkään sellainen, että olin satavarma että olis tärpännyt, mut eihän se ollutkaan kuin toiveajattelua ja "toivottuja" oireita, jotka mun...
  16. B

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Ok, IsoKiitos Hyppy !!=)
  17. B

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Ihan sama juttu kuin Chiballa! En malttanut oottaa r-testin tekoa ja äsken sen just tein, kun on jo tosi pitkään alavatsaa juilinut ja nippaillut ja kaikkia muitakin oireita on ollut jo jonkin aikaa - mutta negahan se sieltä pölähti... :headwall: Pitäis kanssa odotella tonne viikonlopulle...
  18. B

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Moikka kaikki, oon uusi foorumilla ja esikoista kovasti kuumeilemassa myöskin! Yk 3 menossa, kp 22/ ?, kolme Terolut -kuuria takana. Viime ovulaation jälkeen on ollut melkoisia mahakipuja, nippailuja ja paineen tunnetta vatsassa, melkoisen reilua v-vuotoa ja nyt vielä flunssa päälle. Oon tosi...

Yhteistyössä