Hakutulokset

  1. G

    kuukautiset ja silti raskaana? kokeneet kertokaa :)

    Eli onko kellään kokemusta sellasesta, että menkat olis tullut joko normaalisti tai sitten niinkuin mulla nyt eli kahdet menkat tulleet muuten normaalisti mutta 36 päivän kiertovälillä. (itsellä norm. 31) ennen tätä "myöhästelyä" viimeinen normaali kierto alkoi 19.9 jolloin oli kierron pv 31...
  2. G

    Taitaa olla toiveita nämä mun ajatukset.. mutta mielipiteitä/koekmuksia tämmösestä kellään?

    kiitos vastauksestasi :) Se on kyllä totta että ajatuksella on kummallinen voima naisen kehoon tossa asiassa. Itselläni perjaattees ollu sellanen tilanne, että alotin just uudessa duunissa niin ajattelin että yritän nyt olla sen varjolla sitten ajattelematta kummempia, että tulee sitten kun...
  3. G

    Taitaa olla toiveita nämä mun ajatukset.. mutta mielipiteitä/koekmuksia tämmösestä kellään?

    jos kukaan tosta sepostuksesta edes ottaa selvää :)
  4. G

    Taitaa olla toiveita nämä mun ajatukset.. mutta mielipiteitä/koekmuksia tämmösestä kellään?

    Eli siis mulla tilanne semmonen, että kierron pituus nykysin vaihtelee siinä 30-32 välillä. tätä ongelmaani edeltävät menkat alkoivat tossa 20.8 ja oli normaalit 3-5 (sillon muistaakseni 5pv) anyway sen jälkeen sitten yritin ounastella sitä ov, mutta itse harvemmin kummosia oireita on. Joten...

Yhteistyössä