Hakutulokset

1. A

kireästä kielijänteestä

Moi. Noihin rahallisiin kysymyksiin en osaa vastata, mutta kuulema tuo leikkaus on ihan pieni juttu ja sairaalasta pääsee samana päivänä kotiin. Tehdään kuulema pienessä "humauksessa". Naps. Kuulema siitä ei ole juurikaan edes kipeä. Neuvolantäti sanoi niin monien lasten kertoneen. Meidän...
  2. A

Siitä reumaepäilystä!

Hei piika! Voi kun hienoa, ettei reumaa sitten löytynytkään. :hug: Meidän tytöltä löytyi kesäkuun alussa uusi tulehtunut nivel, oikea nilkka. :(
  3. A

Heinäallergian oireita?

Hei! Ei näemmä oo vissiin kukaan vastannu sulle. Meillä on heinäallerginen lapsi ja käytössä silmätipat sekä aerius-liuos. Ei kyllä kokonaan ainakaan oireet mene lääkkeillä koska kiusana koko kesän kestävä nuha. :( Todella kurjaa, kun poika kärsii nuhasta koko jessuksen kesän ja niistää...
  4. A

onko tää sun mielestä pettämistä?

No ilman muuta se on pettämistä. Ja pettämistä on kaikki salassa tapahtuva, mitä kumppani ei sais tietää. Ei oo "porsaan reikiä" ei.
  5. A

Pimsloora

Tere! No hyvä, että on ostettuna! Toivottavasti on apua. En mäkään menkkojen aikana oo laittanu, vaikka vois laittaa. Aattelen samoin kuin sä, että valuis turhaan pois. En usko, että olis semmosta tehoa, jos veriseen "värkkiin" sitä pruuttais... No, peukku pystyssä täälä sulle, että saat avun...
  6. A

Pimsloora

Hei. =) En mä oo ainakaan joutunu uutta pakettia ostamaan tuota Lactalia, enkä sitäkään käyttäny "yhteen putkeen", eli niitä seitsemää putkiloa het perätysten. Mut useana iltana kumminkin laitoin nukkumaanmennes. Kai sä oot jo ostanu sitä? =) Kannattaa kokeilla! =)
  7. A

Pimsloora

Tervehdys! Kuulkaapas ystävät, suosittelen ostamaan apteekista esim. sellaista kuin Lactal. Uskoisin olevan siitä teillekin apua. =) Emättimen ph-arvon kohoaminen voi aiheuttaa hajua ja ärsytystä. Toi on oikeesti hyvä tuote ja onhan niitä muunkinlaisia, mutta tosta voin puhua omasta...
  8. A

virtsateiden ultraäänikuvaus

Kuten saitkin jo vastauksen niin kyllä, päältäpäin ultrataan. Kivuton toimenpide joten ole huoleti. =) Tytöltä ultrattiin syksyllä virtsatiet ja voi sitä huutoa! Ei tietenkään sattunut, mutta reppana pieni pelkäsi.
  9. A

Väliaika tietoa reumaepäilystä!

Moi vaan edellisellekin äidille, mikä se nimimerkki olikaan...? No, jolla on 6-vuotias reumaa sairastava. =) Meidän pikkuneidillä on vain tuo kerran viikossa pistettävä trexan, mutta saa nyt nähdä, joutuuko ottamaan vielä jonkin muunkin lääkkeen tuon sormen takia. Folvitehan annetaan vissiin...
  10. A

Tinnitus

Heips! Korvien soiminen on tavallista, jos on niskat jumissa. Tosi häiritsevää vain, jos jatkuvasti korvissa pinisee. Itselläni oli alkuvuodesta, koko ajan korvissa soi ja nukkumaanmennessä sen havaitsi eritoten, hiljaisuudessa. Mulla oli myös jatkuvaa päänsärkyä ja pelkäsin et on kasvain...
  11. A

Väliaika tietoa reumaepäilystä!

Voi että. Enpä voi kuin antaa sulle taas tälläisen virtuaalihalin. :hug: Onhan se tosi pahalta tuntuvaa, kun lasta joudutaan kaikella lailla tutkimaan. :( Mutta nyt sitten pian selviää tämä asia... Äläkä unohda, että meitä on täällä sun henkisenä tukenas! :flower: Meidän tytön sormeen...
  12. A

PIIKA! Onko lapsellas reuma?

Piika =) Teepä niin - kerrot sit taas kuulumisianne. =) Kyllä me aina pärjäillään. Jos ei hyvin niin sitte huonommin... Päivä kerrallaan... Kun ei enempääkään eteenpäin pääse. Kuulemisiin! Heipä heiiii... :wave:
  13. A

Hei piika! Kiva, kun vastasit. Toivotaan nyt vaan parasta se tytön polven suhteen. Ilmottelehan. Iso haliiiii. :hug:
  14. A

triptyl

Hei Jonsered! Kiitos vastauksesta, vieläpä nopeasta vastauksesta. Täs ois sulle kukkapuska kiitokseksi. :flower: =) Ehkäpä mulla saattaa se fibromyalgia olla... Oon vaan niin pahuksen epävarma, kun se diagnoosin tekijä oli mun mielestä niin mahdoton hosuja... Ja sit kun kävin tammikuussa...
  15. A

triptyl

\ Jonsered!! Oo kiltti ja kerro millasia oireita ja kipuja sulla on fibromyalgiassa!? Olisin ikikiitollinen kun kertoisit! Mulla on fibromyalgiadiagnoosi tehty joulukuun puolivälissä, mutten todellakaan oo varma onks mulla sellasta, vai onko mulla jotain vakavampaa. :( Koko ajan putkahtaa...
  16. A

Ääh, virhe... Ei munuaisarvo vaan maksa-arvo!
  17. A

Hei! Tehän ootte nyt 3.päivä saanu tietää jotain tuloksia, eikö niin? Ajattelin kysyä miten teillä nyt voidaan ja mitä lääkäri sanoi? Meidän tytön sormeen laitettiin tänään sairaalassa lääkettä. Muutoin vointi hyvällä mallilla. Niin, paitsi verikokeissa munuaisarvo noussut oudon paljon joten...
  18. A

Lasten nivelreuma?

Kun tuo sormi paisui yhtäkkiä, näytin sitä vasta viikon päästä lääkärille. Odotin jos se olis siitä laskenut ja ollutkin jokin loukkaantuminen. Tyhmää näin jälkikäteen aatellen, että odotin. Olishan se voinut olla jonkin nuljahduksenkin vuoksi lääkärinhoitoa vaativa... Mutta tosiaan, sormi ei...
  19. A

Lasten nivelreuma?

Hei! Olen pahoillani, jos lapsellasi on nivelreuma, mutta hirmu hyvä, jos se todetaan hyvissä ajoin. Mutta onko lapsesi polvi lainkaan paisuksissa?? Kuka sanoi, että todennäköisesti nivelreuma, lastenlääkärikö oikein vaiko "vain" terveyskeskuslääkäri? Tälläisethän mielestäni lähetetään...
  20. A

ONKO ÄITIPARKKILAISET PARKKEERAANEET TÄNNE??

\ Huomattu ollaan! ;) :wave: Mutta tokkopa tuo niin suuri rikos oli... Ja onneksi saimmekin jo "oman" palstamme takaisin. =)

Yhteistyössä