Hakutulokset

  1. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Isot onnittelut kaikille plussanneille! :flower: Kauheesti tapahtunu täällä kaikkea kun muutaman päivän on ollu poissa. :) Tuo "tissitesti" oli kyllä ihan huippu. :D Uudet: tervetuloa joukkoon. :) :heart: omaa napaa:Täällä aletaan olla taas terveenä ja pikkuhiljaa taas palaillaan...
  2. P

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Barbapörrö ja Gabrielle: Kiitos. Nyt siis vaan vitamiineja ostamaan.. :) Mulla on kans vähän niin, etten huomaa ovista. Joskus tulee sellasta kirkasta limaa, joskus nännit on kipeenä. Mulla on tän ihanan kuumeflunssataudin lisäksi vielä ihanat mielialanvaihtelut menossa. Tuntuu ettei uskalla...
  3. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Supuliini: Onnea erittäin paljon vielä minultakin!:hug::flower: Murmeli88: Yritähän ajatella positiivisesti siellä..:| Vaikka ei se aina ihan helppoa oliskaan.. Omaa: Makaan kipeänää peittojen alla ja välillä uskallan nousta hakemaan lisää nenäliinoja. Pää on ihan täynnä räkää ja kuumetta...
  4. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Kiitos supuliini ja murmeli 88! supuliini:Mulla on ollu niiiin monesti (no okei, eihän tässä niitä yrityksiäkään oo kauheesti..) tuo sama juttu, että oon jotenkin vaan vaistomaisesti sitä mieltä, ettei oo tärppi käyny, että ootan vaan tätiä siitäkin huolimatta että mahdollisuus plussaan...
  5. P

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Ihanaa, etten oo ainut kuka ajattelee, että lapsi pärjää pienemmälläkin lelu ja tavaramäärällä. Kierrätys on minunki mielestä todella järkevä tapa, koska ainahan myös kierrätetyistä vaatteista voi katsoa ne hyväkuntoisimmat ja siisteimmät. Ja onhan myös se karu totuus, että ne suloisuudet kasvaa...
  6. P

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Anskuliina: Mukavaa viikon alkua myös sinulle. :) Minkä ikäinen lapsi sinulla on? Totta nuo työpaikan edut, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että mielestäni lasta ei kasvateta rahalla. Tietenkin rahaa kuluu vaatteisiin ja ruokaan ym. välttämättömyyksiin, mutta kun on myös ihmisiä, kenen mielestä...
  7. P

    Mustasukkainen(ko) exästä?

    Pitäisikö ottaa etäisyyttä asioihin ja ajatella tilannetta ihan rauhassa? Yksi vaihtoehto on, että istutte miehen kanssa alas kaikessa rauhassa ja keskustelette siitä, miksi haluatte palata yhteen ja että toimisiko se tällä kerralla kuitenkaan. Joskus on vain parempi jättää mennyt ja toipua...
  8. P

    Plussasin

    "vieras": Miksi pitää laukoa tuollaisia kommentteja? Jos et halua ottaa kantaa toisen ihmisen onneen muuten kuin laukomalla loukkaavia kommentteja niin miksi vaivaudut yleensäkään kirjoittamaan?
  9. P

    Plussasin

    Jos saa keskenmenon, niin onko todennäköisyys tulla raskaaksi yhtä suuri siitä huolimatta? ..Tästä asiasta liikkuu niin monenlaisia käsityksiä.
  10. P

    Plussasin

    Onnittelut myös Lilyalle! :) :flower:
  11. P

    Plussasin

    onnea onnekasmamma!:flower: Nyt vain paljon tsemppiä ja jaksamista. :)
  12. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    YK 5, KP 18/28-30. Voisin tässä nyt sitten valottaa tilannettamme. Meillä on ollut jo reilun puolisen vuotta tämä toive saada esikoinen. Toukokuussa en enää aloittanut uutta liuskaa vaan päätimme mieheni kanssa lopettaa ehkäisyn ja yrittää josko onnistaisi. Mutta eipä ole vielä onnistanut...
  13. P

    anopin reaktio pelottaa

    Mulla on oikeasti aivan kamala anoppi. Hän tietää omasta mielestään kaiken, senkin esimerkiksi mikä on minulle tai hänen pojalleen parasta. Pelkään, että jos tässä jossakin vaiheessa raskautuminen onnistuu, niin mitä mahtaa anoppini siihen sanoa. Aiemmin hän on ilmaissut kantansa hyvin selvästi...
  14. P

    Luotettava ja pitkäaikainen ystävä esikoistaan yrittävälle

    Olis tarvetta luotettaville meilikavereille. :) Koskaan ei ole ystäviä liikaa ja olisi mukava saada juttuseuraa samassa tilanteessa olevilta. Ei haittaa vaikka olisitkin jo raskaana tai vaikka jos asiat on vasta suunnitteluasteella, kunhan vain tämä aihe olisi lähellä sydäntä. :)
  15. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Heip. Täällä olis toinenkin mukaan hinkuva, mahtuuko? :)
  16. P

    Uusia ystäviä muista esikoista odottavista?

    Täällä olis esikoista kovasti toivova/yrittävä, mullekkin saa laittaa viestiä tulemaan. :)
  17. P

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Heips! Mahtuiskos tänne vielä mukaan? Meillä ehkäisy kyllä jätettiin pos toukokuulla, mutta ei ole tärpännyt. Nyt on menossa kierron puoliväli, hirveästi toivotaan että nyt tärppäisi ja kestäisi sitten loppuun asti mukana matkalainen. Meillä tilanne on sellanen, että toiveissa olisi siis...

Yhteistyössä