Hakutulokset

1. S

Antakaapa hyvät naiset näkökulmia miten tässä pitäisi toimia

Kiitos vain Silja tii viestist. Ei tässä nyt mikään ole niin kauheasti muuttunut. Oon ollu aika pitkään nyt työmatkalla. Kyllä se nyt vaan on niin, että Vaimolla on aikainen keski-iän kriisi aivan selvästi. Hän on alkanut miettimään, että kun on vain yksi elämä ja ei ole varma mitä siltä...
  2. S

Kaikki naiset, tulkaa antamaan vastauksia minulle :)

Olen mies ja minulle kävi nuorena samalla tavalla. Älkää menkö lääkäriin. Poitsussasi ei ole mitään ongelmaa eikä siinä etteikö se haluais sinua. Kerran jos on lopahtanu ni ystävällesi on iskenyt paniikki. Ei ole voinut kuvitella, että noin voi käydä. Niitä käy mutta miehet ei niistä puhu...
  3. S

Onpa mukava oikeasti kuulla tarinoitasi. Minusta sinun kannattaa sanoa asioistasi miehellesi ihan suoraan ja maustaa se rakkaudentunnustuksella. Sitä minä haluaisin kuulla. Elämässä mikään ei ole pysyvää. Ihmiset muuttuu ja me emme ole enää niitä jolloin menimme naimisiin. Tiedän, että...
  4. S

Kiva kuulla samanlaisesta tilanteesta naiselta. Toisaalta vaimoni, ei varmasti olisi tämänhetkisistä tunteista ( tai puuttuvista ) niistä olisi minulle edes puhunut, jos en olisi niitä häneltä pumpannut suunnilleen väkisin ulos. Nyt tilanne ikäänkuin laukesi vasten kasvoja ja varmasti ainakin...
  5. S

Olen 37 vuotias mies. Vaimo saman ikäinen. Lapset 7 ja 8 vuotiaat. Jonkun aikaa ollut sellainen olo, että vaimo on aika etäinen. Hänellä on oikeasti kiire työssä ja opiskelussa ja se vie häneltä paljon voimia ja aikaa. Olen tukenut ja tuen hänen pyrkimyksiään täysillä. Seksielämä on hänen...

Yhteistyössä