Hakutulokset

1. H

Viikon 7/2005 plussaajien taaperot

Moi taas kaikki :wave: Täälläkin joulusta selvitty :xmas: Pukkia Oona ensin katsoi vähän kieroon että mikäs kumma otus toi on.. mutta saatiin kuva jossa istuu pukin sylissä ja uskalsi hakea itse lahjansa.. :) Oona on nyt oppinut hieman siistimmin syömään itse.. tänään veti aamulla...
  2. H

Joulun alus aikaa kaikille :wave: joulussa jännittää Oonan reaktio pukkiin :) Se on varmasti mainio... joko huutaa suoraa huutoa tai sit katsoo monttu auki että mikä kumma tuo on :) Toi Oonan intressi tanssiin on jo ihan mahdotonta.. kun käytän sähkövatkainta, neiti tanssii, kun...
  3. H

Kukeseen meillä myös tuota karkuun juoksua :) ja varsinkin kun nukkumaan pitäisi mennä tai vaippa vaihtaa.. mutta jos syömisestä on kyse, silloin ei karkuun mennä, kyllä se niin ruuan perään on tuo meidän neitokainen :heart: Kirkossa kun oltiin kun poika lauloi lasten kauneimmissa...
  4. H

"toiset ei ymmärrä, syvälle sydämeen sattuu"

\ Kiitos, tämän tahdoinkin kuulla. Eli en oo luuseri enkä luovuttaja jos tilanne ei mielestäni ratkea muuten kuin koulua vaihtamalla..??? En ala lapseni kustannuksella kyllä mihinkään valtataisteluun.. joskus ehkä helpoin mennä sieltä mistä aita matalin :)
  5. H

\ Kun niitä kiusaajia on kaksin kappalein. Minä vaihdoin poikani rauhallisempaan ryhmään jossa ne kaks ei ole. ja tarkoitin poikaani sillä koulun vaihdolla.. jos opettajan asenne on hieman kyseenalainen tän asian suhteen, niin helpommalla pääsee kaikki kun me sitten sanotaan hellureit ja...
  6. H

No asialle on tehty nyt sen verran että se menee sen oppilastoimikunnan käsittelyyn jossa siis on opettaja, kuraattori, rehtori, kouluterkka ja koulupsykologi ja sitten vielä erityisopettaja.. saas nähdä.. kyllä se varmaan sitten ehkä jotain voi auttaa mutta yleisesti ottaen mun mielestä tätä...
  7. H

Poikani on ensimmäisellä luokalla. Koko syksyn ajan ollut sellainen kolmen pojan oravanpyörä, jolle ei loppua näy. Yksi pojista on ilkeä, TODELLA ilkeä, toinen pojista on rasavilli ja ajattelematon , ja kolmas (omani) on niin johdateltavissa ja yllytyshullu. antaa näiden kahden pojan pitää...
  8. H

Miia, ok, kiva kuulla.. pukki tuo siis oonalle sellaisen koiran :D :xmas: Meillä on eilen ja tänään mennyt hampaat huulesta läpi.. vauhti on niin kovaa että kompastuu siihen vauhdin hurmaan... :/ niin kauan on hyvä kun hampaat ei vahingoitu.
  9. H

Joululahjaksi oona tulee saamaan jotain musiikki leluja... se on niin kova tyttö tanssimaan , että luulen että tykkää ja paljon :) Niin ja sit ajattelin sellaist ahauskaa pehmo koiraa, joka puhuu.. kun sitä painaa kädestä se sanoo "tämä on käsi".. eli ssi opettavainen lelu.. juttelee kyllä...
  10. H

Nyt Oona on hoksannut miten kivaa on pyöriä.. eli siis kuhmuja tulee :) :heart: varsinkin musiikin tahdissa pyöritään. .ja aivan kamalaa on se etä on oppinut kiipeilemään :o Tosin oona oli jo 9 kk kun lähti kävelemään joten kai se on ihan luonnollista että uusia juttuja opitaan.. nyt siis...
  11. H

Neuvola mittoja : :) Oona oli 74 cm pitkä ja painoi 10,2 kg :) Rokotusta ei nyt annettu kun neiti on nuhassa.. sitten 1v 3kk neuvolassa annetaan =)
  12. H

sieppo :wave: mä vaan kyllästyin noihin tollaisiin väännettyihin juttuihin ja aion vastaisuudessa olla minä vain =) Mutta kiva että muistit mut.. :) :) :) Ja ilmoitanpa nyt että minä olen plussannut... neljäs tänne meille tulossa kesällä... :heart: Oona hakee kovin nyt sanoaja...
  13. H

Onko liikkeellä muita juuri plussanneita?

Juu plussasin tuossa jokin aika sitten ;) neljäs ois tänne tilauksessa :heart:
  14. H

ANTEROLLE ONNEA TOIVOO OONA TÄNÄÄN TASAN 1 V NIINKUIN SIELLÄKIN :flower: :heart: :heart: :heart: onpa ollut haikea olo kun miettii missä sitä oltiin vuosi sitten :heart: :)
  15. H

Kukeseen ,meillä onkin sitten päivälleen samanikäiset taaperot =) onnea kovasti sinne, tai no mä toivottelen vasta perjantaina ;) Mies vie Oonan päivystykseen kun tulee töistä.. niin paljon haroo korvaansa ja on kovin itkuinen että ihmettelen jos ei tulehdusta ole. Toivottavasti ei...
  16. H

Kalenteri ei , en ollut samalla nikillä :) Kun aloitin aikanaan palstailun , olin Kuutar79, sittemmin raskauden myötä mieheni valitti mieltäni liekikkääksi, joten muutuin LiekkiMieleksi. Nyt oon kyllästynyt noihin tollaisiin nikkeihin ja Miia78 :a apinoidakseni , olen ihan vaan minä ite ;)...
  17. H

Ilmottaudun mukaan tähän pinoon :wave: neiti täyttää vuoden ens perjantaina.. silloin odotusaikana olin kanssanne samassa pinossa, mutta nyt on pinoilut jäänyt.. jospa taas.. :ashamed: :) :D
  18. H

Pian siirtymässä tänne

Enpä ole täällä ollut teidän kanssanne, mutta jospa nyt sitten alkasi tännekkin tarinoimaan kun kerran fiilistelin silloin odotusaikanakin kanssanne =) Meillä neiti täyttää perjantaina vuoden :heart: Voi haikeus mutta aika menee nopeaa... mutta niin menee kyllä neitikin :D
  19. H

Pikadieettiiin apua...

Nyt tarvis tehdä pikadieetti :o Yhdet kamun häät tiedossa 9.9. Elikkäs kertokaapas pikaisesti ohjeita PLIIS :wave:

Yhteistyössä