Hakutulokset

  1. V

    Uusperheen rahankäytöstä

    Kumpikin teistä laittaa yhteiselle tilille saman summan joka kuukausi ja siitä maksetaan yhteiset menot. Miehesi tienaa tuhat euroa vähemmän kuin sinä, mutta saa jotakin kelalta + tuon 350 € jolloin olette ehkä tasoissa omaan käteen jäävien tulojen puolesta. En minä kyllä jaksaisi vetää...
  2. V

    Onko muita 40+ odottajia?

    Mistä tarkemmasta seurannasta ja tutkimuksista te puhutte? Täällä Turussa ei käsittääkseni ole mitään erityistä. Täällä ei esim. pääse kukaan lapsivesipunktioon ikänsä puolesta (minulle sanottiin, että vaikka äiti olisi 47 v., niin sitten vasta pääse ilmaiseen punktioon, jos veriseula on...
  3. V

    Voiko "ylimääräiseen" ultraan varata ajan äitiyspolille?

    Tämäkään ei ole mikään vakio, kaikissa paikoissa ei ultrata tuossakaan vaiheessa, riippuu lääkäristä eli siitä kuinka hyvin luottaa mutu-tuntumaansa.
  4. V

    Paljonkohan maksaa lukkojen/avainten sarjottaminen?

    Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka moni asunnonostaja sarjoittaa lukot. Veikkaan että aika moni jättää sen tekemättä, kun ei tule miettineeksi asiaa tarkemmin. Niin mekin jätimme, kun ostimme tämän kerrostaloasunnon ihmiseltä, jonka jollain tavalla tunnemme. Kannattaisi tietysti vaihdattaa lukot...
  5. V

    Ei vihlo, ei. Kuinka se toimii.

    Minä vaihdan kanavaa kun tulee se Panadol-mainos: "tung-tung-tung", "iiii-iii-iii". Kuinka monta vuotta se vielä pyörii, en kestä enää!!! Pitäisikin tsekata onko olemassa kansanliikettä sen mainoksen poistamiseksi. Panadol poikottiin niin pitkäksi aikaa, kunnes mainos poistuu!
  6. V

    Hullu kysymys - onko haittaa ettei 1-vuotiaani ole sairastellut?

    Ei ole haittaa, jos olet altistanut lastasi normaalin ympäristön taudinaiheuttajille ja lialle. Minusta tuo on vain merkki siitä, että lapsellasi on hyvä vastustuskyky, kun taudit eivät puhkea, vaikka hän on mitä ilmeisimmin altistunut tartunnoille:) Hänellä saattaa olla vasta-aineita jo monia...

Yhteistyössä