Hakutulokset

  1. R

    Kevätvauvat 2011

    Moi!!!! Oon 36 ja esikoinen tai siis esikoiset tulossa.... On nimittäin kaksosraskaus meneillään........ Laskettu aika on 17.2.2011. Jännittää kyl hieman kun on tosiaan eka raskaus ja kaks tulee kerralla!!!!!!!!!!!!!!!!
  2. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    on tuo ihan oikein ja ikäähän mulla on 36 tällä hetkellä, et keväällä tulle vasta lisää..... senkin saapi tuonne laittaa.
  3. R

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Morjens kaikille!!! Mulla on laskettu aika 17.2.2011, joten inseminaatio onnistui vihdosta viimein toukokuussa. Nyt voi oikeesti todeta, että kolmas kerta toden sanoo!!! ;) Niinhän se vanha kansakin aina sanoo. Ensimmäinen raskaus menossa. Miehelläni on 11 vuotias tytär, mutta hän ei asu...
  4. R

    Kaksosraskaus - missä vaiheessa maha alkoi kasvamaan?

    Kyllähän tämäkin raskaus oli todella toivottu, mutta mies ollut uskoa korviaan kun ekan kerran 7 viikolla kävin ultrassa tarkastuttaan onko asiat alkaneet sujua hyvin, ja että näitä tuleekin kaksi!!! Itse olen jo parikymppisestä asti toivonut muksuja, mutta parempi myöhään kuin ei milloikaan. Ja...
  5. R

    Monellako ensimmäinen raskaus ja monikot tulossa?

    TUPLIS81 Minulla on ensimmäinen raskaus ja kaksi tulossa. Samanlaisia tuntemuksia on minullakin vatsassa kuin sinulla. Minulla on jo aika iso vatsa kun olen 16 + 5 tällä hetkellä. Just sano neuvola hoitsu, että kohtu on tällä hetkellä yhtä iso kuin yhtä lasta odottavalla puoles välis, joten...
  6. R

    Monellako ensimmäinen raskaus ja monikot tulossa?

    Kyllähän auttajia aina silloin on kun vaavit on vielä masussa, mutta kuinka sitte kun ne oikeasti on tuossa vieressä ja huutaa..... :) Ei vaan kyllä mullakin on niin hyviä ystäviä ja tietysti vanhemmat jotka ovat ihan innoissaan "kun meidän pikku tyttö saa vauvoja"..... :) Onhan äitini jo...
  7. R

    ***Me monikot***

    Kiitos ENIE........ Teillä onkin useampi lapsi..... Meille tosiaan yhteisesti ensimmäiset ja minulle kokonaan ensimmäiset. Hieman pelottaa, kun heitä tuleekin kaksi. Mutta kaksin aina kaunihimpi tai jotain!!!! Minulla on ikää jo 36 ja mieheni täyttää 34 vuotta joulukuussa. Joten luultavasti jää...
  8. R

    Kaksosraskaus - missä vaiheessa maha alkoi kasvamaan?

    Nonna78 kiva kuulla et sullakin on samanlailla asiat kuin mulla. Siis masu alko jo kasvaan aikasemmin, varmaan jossain ysi viikolla jo huomas, kun ei vanhat omat vaatteet kunnolla sopinut päälle. Kumartuminen tuntuu jo välillä ihan tuskaiselta, mutta saas nähä miltä se kohta tuntuu. Just sano...
  9. R

    ***Me monikot***

    Hei!!! Meille mieheni kanssa on syntymässä helmikuussa kaksoset. Minun ensimmäinen raskaus ja ensimmäiset lapset. Miehelläni on 11 vuotias tytär. Jännittää aikas paljon kun ekana heti tulee kaksi, ei identtiset, mutta kuitenkin. Nyt on rv 16 + 4 ja kaikki on tähän mennessä mennyt hyvin ja...
  10. R

    Monellako ensimmäinen raskaus ja monikot tulossa?

    Hei!!! Minulla on kyseessä ensimmäinen raskaus ja kaksoset tulossa, ei identtiset. Lapsettomuushoidoilla onnistunut raskaus. Tosin äidin äiti oli toinen kaksosista, joten ehkä sekin vaikuttaa asiaann jonkin verran!!!! Kovasti jännittää, vaikka ilosia ollaan raskaudesta. Miehelläni on jo tytär...
  11. R

    Kaksosraskaus - missä vaiheessa maha alkoi kasvamaan?

    Moi!!! Onko kellään tällä hetkellä tulossa kaksosia??? Olisi mukava jutella jonkun sellaisen kanssa jolla on tai on tulossa kaksoset. Minulla ensimmäinen raskaus ja heti tulee kaksoset, hieman pelottaa. Lapsettomuushoidolla tuloksia saatu, mutta kuitenkin. Äidin äitikin oli toinen kaksosista...
  12. R

    tuplien odottajia 2010-11?

    Siis 17.2.2011 syntyvät, jos sinne asti päästään. Tuli tuohon edelliseen viestiin väärä vuosiluku. Niin sekaisin tässä ollaan!!!!
  13. R

    tuplien odottajia 2010-11?

    Heipondei!!!!!! Meille on tulossa kaksoset, ei identtiset, 17.2.2010. Saanet alkunsa lapsettomuushoidoilla. Nyt ollaan menossa 16 + 4 viikoilla, masu on jo kasvanut aikas lailla. Ollaan todella onnellisia, mutta samalla hieman pelottaakin kuinka kaikki sujuu. Minulla ensimmäinen raskaus...

Yhteistyössä