Hakutulokset

  1. M

    Minkäkokoisia noin 1,5 vuotiaat ovat?

    Vielä semmonen juttu, että kesävaatteissa ei haittaa vaikka oliskin isoja. Niiden päälle kun ei tarvii montaa kerrosta laittaa vaatetta. Eikä haittaa vaikka sortsit ylettyy pohkeisiin ja t-paita kyynärpäihin. Suojaavatpa paremmin auringolta! Tämä siis vaan mun mielipide. :whistle:
  2. M

    Minkäkokoisia noin 1,5 vuotiaat ovat?

    1,5 neuvola on vasta kuukauden päästä, vaikka poika täyttää ensi viikolla 1,5 vuotta. Kotivaalla painaa 13kg, mutta pituudesta ei ole hajuakaan. Arvelisin että n 88cm. Tiedoksesi, että Suomessakin vaatteet ovat erikokoisia. Lindexin vaatteet ovat pienempiä kuin Tutan tai me&I vaatteet. Näin...
  3. M

    Minkäkokoisia noin 1,5 vuotiaat ovat?

    Meillä poika 1v. oli 10kg ja 78 cm. Nyt 1,5 vuotiaana käyttää 86/92 vaatteita. Osa 92 on isoja ja osa 86 on pieniä. Eli todennäköisesti 92 on sopiva. Lisäys: Tosiaan ulkomailla vaatteet monesti ovat iän mukaan. Osta vähintään 2vuotiaiden vaatteita. Aasiassa vaatteet ovat pieniä verrattuna...
  4. M

    hoitovapaan jakamisesta

    Cairni! Kiva kun täällä joku viittii vastata asiaakin eikä vaan valittaa, että miks opiskelet etkä hoida lapsias. Ja tää oli sitten asiaan kuulumaton viesti. Sori ap.
  5. M

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    Tiudeliini minä en ekaa odottaessa tiennyt mitään synnytyksestä enkä vauvoista. En ollut ikinä pitänyt pientä vauvaa sylissä, enkä vaihtanut vaippaa. En käynyt ennen synnytystä myöskään neuvolan perhevalmennuksissa. Kuitenkin kun vauva oli syntynyt, niin kaikki sujui ilman ongelmia...
  6. M

    Hyvinkään sairaala ja elektiivinen sektio

    Hei. Minulle tehtiin elektiivinen sektio Hyvinkäällä 2009. Kokemus oli ihan hyvä. Henkilökunta oli kiireistä ja sattumalta tuli useampi kiireellinen sektio, jotka menivät elektiivisen ohi. Yksi kätilöistä antoi selvästi ymmärtää, että minulla on mahdollisuus synnyttää myös alakautta vaikka...
  7. M

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Hei! Minäkin seurailen taustalta ja ilmottaudun myöhemmin jos uskallan. Talvitakkiasiasta: Esikoiseni syntyi toukokuun alussa ja häntä odottaessani selvisin vanhalla toppatakillani. Aluksi maha ei ollut järkyttävän iso, joten normi takki kävi. Sitten kun se ei olis enää mahtunut, niin...

Yhteistyössä