Hakutulokset

  1. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Heip kaikille taas. Mut voi poistaa listoilta kokonaan,yritän ottaa nyt rennommin tän yrittämisen kanssa. En ees muista enää kiertopäiviä,mut ei siis tärpänny viime kierrossa,vaikka mun äitikin olevinaan sen vaistosi=) Plussatuulia kaikille teille :whistle:
  2. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Heips taas ja tervetuloa Heinäkuulle :flower: Täällä taas tylsää oottelua, vielä jotain viikko (yritän olla vahtaamatta päiviä) menkkojen alkuun. Huoh. Miten tän ajan sais kulumaan? Meillä oltiin koko perhe kipeenä, itsekin tänään vielä viimesellä saikkupäivällä. Onneks nyt aletaan taas olla...
  3. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Onnea taas plussanneille, ihanaa kun koko ajan tulee uusia:heart: Ihan pikapikaa vaan kysymys teille jotka ovista tikutatte. Eli, kuin monta päivää ovisplussa näkyy? En siis tarkota testissä, vaan jos testaa jokapäivä, ja saa ovisplussan, niin tuleeko se plussa seuraavanakin päivänä yhtä...
  4. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Hei taas! Ensiksikin, pahoittelut tädin kohdanneille ja mega halit:hug: heidi-80 :hug: Tuo on niiiin inhottavaa, kun on jo melkein varma että on tärpänny ja sit ei ookkaan:( Minä oon tässä kierrossa lipittäny greippimehua litra tolkulla ja ehkäpä sen + ovistikkujen ansiosta saatoin huomata...
  5. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Brianna mulla on nyt kp 3/29-34 yk 2 Päivittäisin listaa jos osaisin:D
  6. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Nopeesti vaan tulin onnittelemaan Bretagnea:heart: Ihanaa!!
  7. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Bretagne Tuo on inhottava tilanne. Itsekin olin ihan hermoraunio kun menkat oli myöhässä nää muutamat päivät, mut testit sitkeesti negaa. "Onneks" tänään alko menkat, ei tartte enää miettiä mitään. Toivottavasti tilanne ratkeaa pian, parasta tietysti ois kun testiin plussa pärähtäs. Ajattelin...
  8. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Kp 1/29-34 yk 2 : /
  9. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Heippa taas! Toissapäivänä uhosin etten varmasti tee enää raskaustestejä kun aina saa negoja. No, teinpä kuitenkin just äsken ja jälleen sen p*rkeleen negan. Nyt siis kp 33/29-31. Oli vieläpä niin negojen nega että en saanut edes kuviteltua haamua siihen: / Miten mä saan menkat alkamaan...
  10. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Jasmille tositosi paljon onnea plussasta! Toivottavasti me kaikki tullaan samantien perässä plussinemme =) Tänään mulla siis kp 30/28-30. Ja jälleen tänään testattu nega. Voi plääh. Nyt mä vannoin etten enää IKINÄ tee yhen ainotta testiä. Kyllä sen sit huomaa kun maha kasvaa ja vauva potkii...
  11. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    kukkaiskeiju voi harmi:hug: Lupaavalta kuulosti noi oireet: / No ens kierrossa sit se plussa, joohan?:D Mulle tuli tänään töissä yhtäkkiä sellanen olo että oon ihan satavarmasti raskaana. Kuvittelin koko loppuillan, että näin sen täytyy olla. Nyt kun tulin juuri kotiin, niin tuntuu siltä että...
  12. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Täälläkin jännätään kukkaiskeijun puolesta. Tuuhan nyt päivittämään oireet tännekin=) Mulla tänään kp 30/29-31. Eikä mitään oloja minnekään suuntaan paitsi se että päähän koskee niin että taju lähtee kohta. Kun tässä ei nyt kerran raskaana olla niin alkas nyt täti kammeta tänne hyvinkin pian...
  13. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Pitkästä aikaa taas tällä:wave: Hirmuisesti onnea plussan saaneille, paljon vauvaliimaa ja jarrusukkia:heart: Uusille myös tervetuloa, toivottavasti on pikainen visiitti tälläpuolen:D Tänään kp 29/29-31, eikä mitää oloja mihinkään suuntaan. Eilen tein huvikseni nurkissa pyörineen viimesen...
  14. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Huih kun oli paljon tekstiä tullut. En muutamaan päivään ehtinyt käydä edes lukemassa. Paljon onnea plussanneille, muutama oli ainakin! :heart: Ja uusille tervetuloa jännäilemään mukaan:flower: Mulla tänään kp 24, eikä ovista edelleen ole näkyny:| En oo huomannu mitään limoja, eikä...
  15. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Onnea Tosi Isosti Minskulle :heart: Ihan selvä plussahan tuossa testissä komeilee :) Tervetuloa uusille:flower:
  16. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tervetuloa kaikille uusille, teitä olikin monta=) Mä en edelleen ovuloi, nyt jo kp 18. Tuskin enää tässä kierrossa sitä tuleekaan, tosi tylsää:|
  17. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    MT79 tosi suuret tsempit! Jospa ensi kierto olisi SE kierto. Kyllä olisi jo teidän vuoro saada plussa! :hug: Mä en löydä edelleen ovista, en millään. Nyt kävi vielä niin ohrasesti että ovistestit pääs loppumaan eilen ja ei auki olevaa apteekkia mailla halmeilla. Voi höh. Ei kai tässä auta kun...
  18. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Diipelille hurjasti onnea ja toivotaan että viiva vahvistuisi kunnon plussaksi:heart:
  19. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Jopatulle huiman paljon onnea plussasta!! Niin niitä plussia vaan tasaseen tahtiin tuntuu satelevan=) Tädin kohdanneille halit ja isot tsempit! Tänne ei taaskaan mitään. En ees ovuloi. Plaah.
  20. T

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tervetuloa Annemari Toivottavasti Minskun patti ei oo mitään vakavampaa! Mä en oo vielä onnistunu bongaamaan ovista. Tikuttelu jatkukoon siis..

Yhteistyössä