Hakutulokset

  1. S

    PK-seudulla Seurasaaren juhannus?

    Hei! Eikö kenelläkään ole kokemuksia taaperoiden kanssa Seurasaaren juhannuksesta? Yritän vielä nostaa tämän ja sitten kysellä jostakin muualta. Olisin mukavaa jos jollakin olisi omakohtaisia kokemuksia...
  2. S

    PK-seudulla Seurasaaren juhannus?

    Hei! Onko kenelläkään kokemusta juhannuksen vietosta taaperoiden kanssa Seurasaaressa juhannuksena? Onko sopiva paikka pienille? Mihin aikaan olette menneet? Onko jotakin ohjelmaa? Olemme poikkeuksellisesti pk-seudulla eikä mökkeilemässä juhannuksena, mutta jonnekin olisi mukava lähteä käymään...
  3. S

    Imetyksen lopettaneet ja siihen aiemmin vauvansa nukuttaneet

    Kiitos paljon teille, jotka kommentoitte ja kerroitte kokemuksianne. Näistä kokemuksistanne on todella paljon apua minulle ja löydämme varmasti minulle ja tyttöselleni oman tapamme toimia tämän asian suhteen. Nyt nimittäin alamme pikkuhiljaa "tiputtelemaan tisuja" pois yksi kerrallaan...
  4. S

    Imetyksen lopettaneet ja siihen aiemmin vauvansa nukuttaneet

    Tervehdys te, ketkä olette nukuttaneet vauvanne aiemmin imettämällä unilleen. Miten lopetitte imetyksen ja miten onnistui nukahtaminen? Itsellä vauva 10kk ja ajattelin kohta puolin lopetella imetystä. Mutta olen aina imettänyt hänet unille ja nyt mietityttää tuleeko ongelmia :)
  5. S

    Tässäpä katseltavaa ja musiikkia vauvallesi!

    ..en jaksanut selailla taaksepäin oliko tämä linkki jo kerrottu, mutta meidän tyttö tykkäsi tästä ainakin: http://www.kotinet.com/jorma.hanhela/hymy/hymynaama.htm

Yhteistyössä