Hakutulokset

1. C

Hoitoihin 2012

Hyppään mukaan keskusteluun :-) Meillä yritystä 16 yk:ta,ei yhtään luomu plussaa.Ensimmäinen käynti naikkarilla takana elokuussa,jolloin löydetttiin iso polyyppi kohdusta,marraskuussa polyypin poisto ja nyt odotellaan hoidon suunnittelu aikaa.Itsellä kilpirauhasongelma joka sekoittanut...
  2. C

Voi PIIP mikä virhe oli soittaa isukille

mulla oli alkkis isä ja jossain vaiheessa oli oman (mielen)terveyden kannalta parempi pistää välit poikki useemmaksi vuodeksi.olin hänestä tarpeeksi huolehtinut ja kuunnellut sitä samaa sontaa vuodesta toiseen...helppoa se ei ollut....
  3. C

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

moiks! johonkin ketjuun jo änkesinkin.eli esikoisesta täällä haaveillaan kovastikin.kierto suht säännöllinen.ovis on,koska mua vaivaa verinen ovis vuoto aina kierron puoliväliä,noh nyt ei o kyllä sitä veristä näkyny,mutta muuta normiin ovikseen viittaavaa kyllä.....ei mulla siis aina ole ollut...
  4. C

Paljonko maksanut viimeisin eläinlääkärissä käynti?

yhteensä n.200 e. oravaa jouduttiin käyttää kun synnytys viivästy ja lopulta jouduttiin laittamaan untenmailla
  5. C

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Heippa hei! Uusi kuumeilija liittyy joukkoonne. keskenmeno v.2006 sen jälkeen ei mittää.Nyt yritystä ollut puolisen vuotta Hmmm.... mites sitä muuten esittäytyis...

Yhteistyössä