Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Niin siis 5-10 minuutin välein oli tarkoitus kirjoittaa... ;)
  2. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea kaikille pienille uusille vauvoille ;) MT Mulla on molemmissa edellisissä raskauksissa loppuvaiheessa lorahdellut ja se on kuulemma ihan normaalia. On vetistä valkovuotoa. Mäkin siitä aikoinani huolestuin ja kävin näytillä. Nyt lorahtelee aina silloin tällöin muttei niin paljon kuin...
  3. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    MabySomeday toivottavasti supparituulet puhaltavat nyt kunnolla ja pääset synnyttämään. Mahaviivasta molemmista pojista oli aika vahva viiva navan alapuolella. Nyt viiva on sekä ala että yläpuolella, ei hurjan vahva mutta näkyy kuitenkin. Sukupuolesta ei tietoa. Hurja juttu tuo häntäluun...
  4. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Onnea Ponille ja poitsulle[! Täälläkin tuli tippa linssiin kun luin kertomuksen. Taitaa olla pientä masennusta ja kyllästymistä yleisesti ilmassa. Päivät vielä jotenkuten menee mutta illalla iskee totaalinen tyhjyys kun missään asennossa ei ole hyvä olla eikä oikein mitään jaksa tehdä /...
  5. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Kiitoksia toivotuksista. En tiedä onko tätä asiaa täällä jo puitu mutta mä alan olla aika kypsä näihin: "Sä taidat jo ihan kohta synnyttää... koskas sun vauva syntyy... onpas sulla jo iso maha / pieni masu... koska sun laskettu aika on jne." kyselyihin. Eilen teki tiukkaa hymyillä ja olla...
  6. M

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Heippa, minäkin liityn tähän pinoon. Olen tätä jo lukenut kesän ajan ja nyt kun äitiysloma on alkanut ajattelin jopa ihan kirjoittaa ;) Odotan 3 lastani, LA 20.9. eli 36+ poksahti juuri. Minulla on kaksi poikaa 11 ja 8 v, joten tämä kolmas on sitten jo "uutta sarjaa". Vähän kuin esikoista...

Yhteistyössä