Hakutulokset

  1. S

    YÖVIEROTUSPINO

    \ Hei! Tassuttelulla tarkoitan taputtelua ja silittelyä ;) välillä ei tartte ku hyssytellä...ihan riippuu tällä hetkellä noista hampaista kun niit pukkaa :flower:
  2. S

    YÖVIEROTUSPINO

    HEI! MEILLÄ ON NYT TOISTA VIIKKOO ILMAN YÖTISUA...YLLÄTTÄVÄN HYVIN KÄVI ;) YÖLLÄ OTAN VIEREEN JA SIIN SITTE TASSUTELLAAN JKOS TARVE VAATII =)
  3. S

    ottaa ukko päähän-pino

    Se ottaa päähän ku hänellä on oikeus olla omassa rauhassa ja välillä oikeus nauttia ja mulla ei..mun pitää olla aina kotona, tehä kaikki ym..aina pitää ottaa lapset mukaa joka paikaa tai ainakin nuorempi. Lauantaina olikin lähellä ero otti nii kupoliin. Olin itelle hommanu pari vapaata tuntia ni...
  4. S

    vinkkejä...

    ainaiseen aiheeseen. Eli 1v yöuniin. Meillä mennään nukkumaan illalla n 20.00, nukahtaa viereen rinnalle :ashamed: joka ei tietenkään ole "hyvä" asia. Siitä sitten nostan omaan sänkyyn. Ekan kerran kun yöllä herää niin vaistomaisesti otan hänet viereeni :headwall: siinä sitten nukkuu loppu...
  5. S

    muita joilla...

    1v lapsi ja nukahtaa rinnalle? Meillä poitsu aina unille mennessä nukahtaa rinnalle...siitä sitten nostan ulos nukkuun tai omaan sänkyyn. Taidan itelle kuoppaa kaivaa, mutta minusta helpoin tapa ja niin suloista kun toinen tuhisee siinä uneen :heart: Ollaankohan me ainoat :whistle: `?
  6. S

    1 vuotiaan yöunet

    Ei meilläkään nukuta öitä, tisutellaan 1-4 kertaa ja muutekin levottamasti. Mutta tähän on tottunu :/ kaipa se joskus rauhottuu. Unikouluun en viittin ruveta, ei musta ois ollu kuullostelemaan sitä. Ja ikää pojalla tasan vuos. Esikoinen rupes aikoinaan 1/2v nukkuun läpi yöt...mutta lapsethan on...
  7. S

    tänne tuli...

    Kiitokset :flower: Tänään on ollutkin oikeen hulina päivä. Vieraita lampannu pisin päivää...Jonttu on ihan sekasin et mikä ihmeen väen tungos meil ny on :laugh: Nyt on ihan sippi, odottelee tuossa kylpyyn lähtöä ja unten maille..
  8. S

    tänne tuli...

    poika täytti tänään vuoden...äitin oma vauva jo niin iso :)
  9. S

    kestääkö vaiko ei?

    minä olin 15v kun alettiin miehen kanssa olemaan yhdessä. Nyt 10v kimpassa :) :)

Yhteistyössä