Hakutulokset

  1. N

    Puisto-/leikkiseuraa Helsingistä (Maununneva tai lähialueet)?

    Hei, Olen kotona 3-vuotiaan esikoisen ja vauvan kanssa. Asumme Helsingissä Maununnevalla. Kaipaisin erityisesti puisto-/leikkiseuraa 3-vuotiaalle tytölle lähialueilta.
  2. N

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    Hei, Liittyisin myös ketjuun (en ollut huomannut aiemmin tätä) -Nennin*31*Kät,KOS*toinen*?* ja LA 21.4 :) Eli viikko 16 alkoi juuri eilen ja paha olo & väsy poistunut, helpottaa varsinkin töiden edistymistä kummasti ja elämää muutenkin. Esikoista odottaessa ehti jopa lepäilemään pahimman...
  3. N

    Kevätvauvat 2011

    Otan osaa, jaksamisia!
  4. N

    Kevätvauvat 2011

    Joo, istuminen tietokoneella tosiaan pahentaa alavatsakipuja. Loppupäivästä töissä joutuu hieman jaloittelemaan useammin, ei pahempaa. Lähinnä lisääntyvä kuvotus ja väsymys heikentää työtehoa, mutta toistaiseksi ok. Jos menee kuten edellisessä raskaudessa, niin pahin vielä edessä. Onneksi mun...
  5. N

    Kevätvauvat 2011

    Onnea kaikille! Aloitin siis tän ketjun ja mulla olisi oman arvion mukaan LA 24.4 (neuvolaan mennään vasta parin viikon päästä). Esikoinen syntyi pari viikkoa ennen LA, mutta katsotaan kuinka tällä kertaa käy. Mulla myös menkkamaisia kipuja ollut ja niin oli esikoista odottaessanikin, joten en...
  6. N

    Onko täällä äitejä vm-78?

    Täällä yksi vielä, esikoinen -08 ja loppukeväästä toivottavasti toinen tulossa (plussa testissä alkuviikosta) :)
  7. N

    Kevätvauvat 2011

    Raskaana sanoi raskaustesti aamulla :) Jos kaikki menee hyvin, esikoinen (kohta 2 vee) saapi huhtikuussa siskon tahi veikan - onnellinen! Hymyilyttää idiootisti, huomenna pitäisi palata töihinkin kesäloman jälkeen...

Yhteistyössä