Hakutulokset

  1. N

    minkä ikäisenä vauva voi saunoa?

    no siinä se kysymys sitten on..
  2. N

    kasvot menosuuntaan istuimet

    aaapuaa...tarvittais vinkkejä, kokemuksia ym. kasvot menosuuntaan istuimista...olemme aatelleet hankkia tyttärellemme hts izi, maxi-cosi priori tai tobi istuin...mitä muita kasvot menosuuntaan istuimia on olemassa? nuita istuimia näyttää olevan niin paljon...
  3. N

    kasvot menosuuntaan turvaistuin..

    heips, etsimme tytöllemme kasvot menosuuntaan olevaa istuinta...no olemme katselleet tuollaista hts izi tai maxi-cosi priori tai tobi....mitä muita kasvotmenosuuntaan istuinta on olemassa...tyttö on nyt 7kg, no oottelemme vielä pari kg että hankimme istuimen, mutta haluaisin kokemuksia ko. tai...
  4. N

    NKL perheosasto kokemuksia?

    Naistenklinikalla on juuri avattu uusi(ttu) perheosasto. Olisi kiva kuulla, jos jollain jo kokemuksia ks. paikasta!
  5. N

    mies ei anna imettää.

    mitähän voisimme perheeni kanssa tehdä kun mieheni sanoi minulle että nyt saa riittää tuo imetys. poikamme on 1v4kk ja minä sekä poika olemme molemmat tosi tyytyväisiä olleet tähän imetykseen.sain kunnon "kyytiä" kun sanoin etten vielä lopeta ja aioin pitää pääni. mutta on nyt pakko kait imettää...
  6. N

    Taaperoimettäjät

    Itselläni on 1,5 v poika, jota edelleen imetän. Eli olen ns. taaperoimettäjä. Kysyisinkin nyt muilta "vastaavilta", että kuinka monesti vuorokaudessa teidän taaperonne käyvät rinnalla? Noin suurin piirtein.Entä "kehtaatteko" vielä imettää julkisesti? Meillä rinnalla käydään vielä tiheästi ja...
  7. N

    taika aineena tavallinen ruokasuola...

    ruokasuolalla oon kikkaillut vallan vaikka mitä.juomalasiin puolilleen suolaa laitoin mikroon yöksi ,kun se haisi homeelle. en tietenkään laittanut mikroa päälle.suola imee tehokkaasti hajut. ja miehen valkosen paidan laitan likoomaan aina kädenlämpöiseen veteen johon laitan 4 ruokalusikallista...
  8. N

    mikä mua vaivaa?

    mulla on avomies ja puolivuotias poikavauva. ongelmana on mun jatkuva kiukuttelu ja päänaukominen/valitus mun miehelle.mä en pysty lopettamaan mun jatkuvaa kiukuttelua vaik kuin yritän.mulla alkaa heti "keittää"kun tulen kotiin ja kun mies on myös kotona. mut sitte kun mies lähtee käymään...
  9. N

    no entäs tämä...?

    olenkohan ainut maailmassa jolla on seuraavanlainen murheenkryyni? elikkäs on siis minä(5kk:sen pojan äiti) ja avomieheni. ja meidän perheonnea varjostaa tai ainakin uhkaa varjostaa minun pitkäaikainen "likkakaverini" oltu samalla ylä sekä ala asteella peruskoulussa ja tunnettu vuosia...
  10. N

    kodin sisustamisesta

    kaikki minimitoimeentulolla olevat,kertokaahan edullisia kauppoja esim.,matto ostoksia ,verhoja ??siinä tällä hetkellä ,mitä oon eniten vailla..astioita ja kattiloita minulla on jo ihan kivasti.ja kysynpä vielä että millaisii on kirppari tarjonnat?ootteko tehneet sieltä hyvii löytöjä mattojen ja...

Yhteistyössä