Hakutulokset

  1. T

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 34

    Minut voisi lisätä listaan! Olen 165cm pitkä ja painon lasku on lähtenyt 80kg:stä, maanantaina kävin viimeksi vaa'alla jolloin paino oli 68,8
  2. T

    Mihin perheeseen näistä voisit hypätä elämään?

    no nyt on parhaillaan 1 menossa niin jos sitä kokeilisi 2! Poikani olisi silloin toki minua vain 2 vuotta nuorempi joka voisi herättää epäilyksiä :snotty:
  3. T

    Vauvan ulkovaatetuksesta

    Meillä syntyi neiti viimevuonna näihin aikoihin ja päällä oli potkuhousut, body, velourtakki, velourhousut, hanskat ja ohut myssy, ajattelin että neiti palelisi sillä lyhyellä matkalla mutta autossa meinasi paahtua. Kannatan siis juuri jotain vilttiä tai vastaavaa autoon mukaan otettavaksi.
  4. T

    Minkälaista noissa isoissa vuokrakerrostaloissa on asua?

    riippuu varmasti paljon niin paikkakunnasta, alueesta kuin talon sijainnistakin, itse muutettiin juuri ekaa kertaa yhdessä kerrostaloon ja olen todella tyytyväinen, toki päivällä kun on parvekkeen ovi auki niin kuuluu tuolta leikkipihalta meteliä mutta ihan mukavaa tuo elämisen ääni vaan on kun...
  5. T

    tietokone apuja, äkkiä kiitos!

    tai painat f11
  6. T

    tietokone apuja, äkkiä kiitos!

    suljet ja avaat netin uudelleen niin pitäisi korjaantua.
  7. T

    Onko miestä kohtaan väärin, jos en kerro hänelle raskaudesta mitään?

    ei kai isän tarvitse sinun elämässäsi olla vaikka lapsen elämässä olisikin?
  8. T

    Kun ensi kertaa leikkaat kurkkua, leikaatko ensin päästä vai hännästä?

    enpä ole koskaan ajatellut :laugh:
  9. T

    Kuinka paljon seurustelette 3-kuisen kanssa?

    Eipä oikeastaan, kun neiti oli tuossa iässä niin pääasiassa nukkui vaan myös, mutta nukkui lähes kokoajan sylissä, ja hereillä oli sylissä ja ihmetteli mitäs sitä duunaillaan.

Yhteistyössä