Hakutulokset

  1. R

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    huh huh kuinka paljon uusia ja vanhojen tekstiä :) Rinnoista olette puhuneet... Itse olen rintavampi ja nyt rinnat on turvonneet entisestään, samalla todella kipeät. Jouduin jo laittamaan pienimmät liivit kaapin perälle. Muutenkin olen aivan turvoksissa. Aikaisemmin minulla oli pahoinvointia...
  2. R

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Kahvinjuonnista töissä... itsekkin harrastan hämäyskahveja. Kerroin kahdelle lähimmälle työkaverille, varmasti olisivat huomanneet jo muutenkin. Pomolta yritän pitää salassa pidempään, vaikka vakituinen olen. Mulla on eka neuvola vasta 10 viikolla, eli syyskuun alussa. Nyt viikkoja n. 6+2...
  3. R

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Unohdin vallan, että 25v olen =) voi lisätä listaan. Pitää mennä tekemän ruokaa, vaikka etoo ajatuskin syömisestä. Tänään pahoinvointi on jatkunut koko päivän, varsinkin vähän ruokailun jälkeen etoo kunnolla...
  4. R

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Heippa kaikille. Yhdyn HarmaaVarpusen viestiin. Eli viikko sitten plussasin, toinen tulossa, LA 5.4, PHKS. Eka täyttää 3v LA:n tienoilla, eli saa nähdä saadaanko tuplasynttärit. On ollut mukavata lukea näitä juttuja ja ensimmäistä kertaa itse osallistun. :D Ensimmäisestä en voinut pahoin...

Yhteistyössä