Hakutulokset

  1. T

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Onnea kaikille nyytin saaneille :) Meidän tyttö syntyi 2.3 perjantaina klo 11.25 viikoilla 39+5. En jostain syystä saa tuota tekstiä siniseksi. Synnytys eteni nopeasti, aamulla alkoi supistelemaan kuuden maissa, yhdeksän aikaan oltiin sairaalassa. Kipulääkeestä huolimatta supistukset tuntu...
  2. T

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Heippa pitkästä aikaa! Oon ollut käsittämättömän laiska lukemaan/kirjoittamaan tänne. Yritän selata hetken päästä viimeisimmät kirjoitukset oman tekstin jälkeen :) Meillä oli rakenneultra aikoja sitten, ja veikkaus osui oikeaan, tyttölupaus siis. Yläkäyrillä mennään, maha kasvaa kovaa...
  3. T

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Nopeesti kävin lukemassa teidän kirjotuksia, ja pakko mainita tuosta mamalicouksen takista, jonka vanilijarinkeli mainitsi, tilasin saman takin lyhytmallisena Nellyltä, ja petyin todella pahasti!! Lähetin sen takaisin, kun taas kaikki muuta äitiysvaatteet oli aivan ihania, Mom2Mom ja Boob...
  4. T

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Heippa!! Oon nyt ollut kamalan laiska tänne kirjoittamisen suhteen. Oon aina sillon tällön kyllä käynyt lukemassa teidän juttuja :) Joku puhui Leander-kehdosta, meillä oli se esikoisen aikana käytössä varmaan 4kk asti. Aivan huippu ja niin kaunis. Suosittelen!!! Laitetaan taas kattoon...
  5. T

    Hiustenlähtö imetysaikana

    Itse oli leikattava lyhyt tukkamalli, jotta näytti edes vähän inhimilliseltä :) Nyt jälleen masu kasvamassa, ja mielellään kanssa tahtos ehkästä hiusten lähdön.
  6. T

    ***Pikkukakkosta odottavat***

    Heippa!! Talvicci Vointi on aika heikko, puski flunssa samaan syssyyn tän pahoinvoinnin kanssa. Oksennellut olen viime päivinä urakalla. Ruuat ei mene alas, koko ajan jotain tekee mieli, mutta en pysty syömään, ja jos menee ne tulee samantien ylös. Väsyttää, mutta ei nukuta. Kotoa ei olla...
  7. T

    Maaliskuun muruset 2012

    sipsunen täällä ollaan kipeinä jo kolmatta päivää, kuumetta, nenä vuotaa, korvat ja pää on kipeänä. Samalla kanssa pitäis hoitaa tätä 9kk ikäistä muksua. Alkaa panokset olemaan lopussa, mies onneksi hoitaa illat lasta. En päivän aikana edes muista raskautta, pahoinvointi tekee heti kyllä tuloaan...
  8. T

    ***Pikkukakkosta odottavat***

    Heippa! Määkin liittyisin mukaan, jos saa :) Olen 27v, esikoinen syntynyt lokakuussa 2010 ja maha-asukin laskettu aika on Jendden kanssa sama eli maaliskuussa 2012. Painonnoususta sen verran, että esikoisesta tuli lähemmäs 20kg, muutama lisäkilo on jäänyt. Tämän pikkukakkosen kanssa olisi...
  9. T

    Maaliskuun muruset 2012

    Mariaja: 27v TAYS 2 Tyttöolo LA 4.3.2012
  10. T

    Maaliskuun muruset 2012

    Moomin Itse kanssa kovasti haluisin mennä huvipuistoihin. Monessahan laitteessa on kieltomerkki mm.raskaana oleville. Mutta luulen, että se johtuu isosta mahasta, ja jos tulee kova töyssy tai hätäpysähdys niin turvakaari tms.osuu kovaa vatsaan. Eikös kuitenkin alkio ole vielä hyvin suojattuna...
  11. T

    Maaliskuun muruset 2012

    Mut ultras tänään terveydenhoitaja, mutta ei perusneuvolassa vaan keskusäitiysneuvolassa, jossa tehdään vain ultria. Aiemmin sen on tehnyt kätilö tai lääkäri. Neuvolassa neuvolatäti on vain mittaillut vatsan päältä kokoa,sf-mittaa ja kuunnellut sykettä. Ja ne valkoset nahkaset on ihanat <3
  12. T

    Maaliskuun muruset 2012

    Heippa!!! Jee, vihdoinkin varmistu tämä raskaus!!!! Tänään päästiin ultraileen, ja vahva syke löytyi :) LA 4.3 tays Joku mainitsi suihkussa tulevan huono olo, sama juttu mulla! Ultran jälkeen käytiin ostamassa raskaus&imetys ajan vitamiineja.. pitää taitaa pyytää kaikki äitiysvaatteet...
  13. T

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Jomi ja Neljän Suora Kiitos tykkäyksestä ja tsemppauksesta :) Olin tammikuisissa alunperin, ja ultrassa todettiin tuulimuna, tänään kuitenkin vihdoin varmistui, että raskaana ollaan TAAS :) Syke oli vahva ja mitat vastasi viikkoja 7+5.
  14. T

    Maaliskuun muruset 2012

    Emmuska10 Mulla on ollu kohta viikon verran jo ruskeata kokkareista vuotoa, perjantaina ultra onneksi. Esikoista odottaessa oli myös vuotoa, mutta vähemmän. Viime raskaudessa kätilö kertoi sen olleen merkki alkaneesta keskenmenosta, ja niinhän se oli. Mutta kun ei mahakipuja eikä yltiömäistä...
  15. T

    Maaliskuun muruset 2012

    27v, TAYS, toinen lapsi, tyttöolo, mutta edelleen täysin epäselvää olenko raskaana vai en. Ultraan pääsen viikon päästä, sitten selviää
  16. T

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Korvike menee tuttipullosta, vesi nokkamukista. Ja välillä annettu toisinpäin. Maidon määrä on alkanut jonkin verran vähentyyn :( Eikö se vuosi ole sellanen rajapyykki, että tuttipullosta kannattaisi vierottaa? Mun mielestä pääasia että juo edes jostain :) Meillä poika oli pari kuukautta...
  17. T

    Maaliskuun muruset 2012

    Huomenta kaikille :) Sen verran uutta tieto omasta navasta, että neuvolatäti laittoi nyt lähetteen menemään lasketun ajan määrittämiseen, eli tavallaan se on varhaisultra, ja jos siellä oikeasti on jotain niin pianhan siitä on sitten seulonnat eli pääsee taas ultraileen. Lääkäri oli sitä...
  18. T

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Kiitoksia vastaanotosta :) Oon jo monta kuukautta stressannut hoitoon menemisestä, menen eka itse aluksi elokuun puolessa välin töihin, ja mies ehtii muutaman vkon olemaan vielä kesälomalla pojan kanssa. Käydään toivon mukaan muutaman kerran koko perheellä tutustumassa päiväkotiin, ja sitten...
  19. T

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Heippa! Pääseekö ketjuun mukaan vielä? Meidän pikkumies on syntynyt 13.10.2010, mitoilla 52cm ja 4075g. Onko kenenkään vauva lähdössä syksyllä hoitoon? Turvottaja ja poika 9kk
  20. T

    Maaliskuun muruset 2012

    Huomenia Suuret pahoittelut matkan varrelle jääneille! :( Kengumammalle Olin esikoisen raskauden aikana kaksi vkoa ulkomailla, vkoilla 7-8 muistaakseni. En osannut yhtää ressata ja kävin joka päivä kertaamassa netissä miltä alkio näyttää ja mitä nyt vattassa tapahtuu. Eka neuvolakin oli...

Yhteistyössä