Terve, en ole kovin kokenut kummankaan käyttäjä - liinassa sekä mulle että pojalle tuli aina niin hiki että ei oikeastaan edes opeteltu kovasti sen kanssa. Sain kuitenkin kantoliinakanavan kautta yhteyden tukihenkilöön, jolta sai helposti vinkkejä ja muuta jeesiä. Yhteystiedot löytyy...
Moi, synnytin esikoisen viime syyskuussa Kättärillä, joten sieltä on vähän kokemusta. En tiedä haetko äitejä jotka ovat nyt raskaana, mutta jos haluat jotain kysyä jo synnyttäneeltä niin anna palaa!
Ootteko Facebookissa? Laitatteko sinne lastenne kuvia? Mä olen, kätevä pitää yhteyksiä sitä kautta, mutta yhtään lasteni kuvia en sinne halua. En oo oikein varma miksi en, mutta jotenkin tuntuu että sitten ei voi kontrolloida mihin ne menee..
Olen vm-74 ja avopuolisoni on -78. Tapasimme ekan kerran jo 8 vuotta sitten, mutta yhteys katkesi, kunnes tapasimme uusiksi 2008. Siitä asti olemme olleet yhdessä, kohta siis kolme vuotta. Poika syntyi viime syyskuussa, ja yhteen muutimme viime marraskuussa :) Tätä miestä ennen en ollut kovin...
Rintakehä- ja palleahengitys :: Terveyskirjasto
Googlaa vaikka vauva + palleahengitys
joo, siis vauvat hengittää pallealla, ja vasta tarhassa kun oppivat stressaamaan, oppivat hengittämään kuten aikuiset. Mulle ainakin lastenlääkärikin sanoi, että vauvat hengittelee välillä tiheemmin...
Mä esitän aiheen ulkopuolisen vastakysymyksen: Mitä toi g tossa tarkottaa? Kysymys on englanniks question eli alkaa q-kirjaimella (kuu, ei gee). Sitäkö tässä haetaan? Sori nipotus, oon nähnyt tota geetä täällä enemmänkin ja ihmetellyt. Ruokaan ei ole vastausta, meillä syödään mitä mies...
Mä en ainakaan huutanut, käsittääkseni käyttäydyin melko 'normaalisti'.. Mentiin tosi myöhäsessä vaiheessa sairaalaan, eikä ehditty olemaan siellä kuin 3h ja poika oli jo syntynyt. Supistukset sattu tosi paljon, mutta ei niidenkään aikana tehnyt mieli huutaa, päinvastoin, hyvä jos sain...