Hakutulokset

  1. H

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Onnea Termari ja ViVa ja muutkin vauvautuneet! Ihanaa kun niin monella tuntuu olevan synnytys tai laskettu aika lähellä.. Itellä olisi vielä kolme viikkoa siihen laskettuunkin. Tosin nyt viimeisellä lääkärikäynnillä meidän vauva olikin päättänyt yllättää ja heittänyt itsensä perätilaan...
  2. H

    Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

    Tarvii siitä puutumisesta tosiaan kysellä neuvolasta, maanantaina oon sinne muutenkin menossa.. Yöt on tosi katkonaisia täälläkin, varsinkin nyt kun tää tylsä flunssa palasi. Pari viikkoa sitten jo kärvistelin viikon kuumeen, nuhan ja kurkkukivun kanssa ja luulin että se oli siinä mutta flunssa...
  3. H

    Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

    Puutumisesta.. mulla on ehkä reilun viikon verran nyt oikea käsi ollut vähän väliä puuduksissa. Voikohan se johtua turvotuksesta? Yhtäkkiä meinaan muutama viikko sitten huomasin että oikea käsi ja jalka on ihan turvonneet :O Ei varmaankaan vakavaa, mutta ärsyttävää kyllä tuo puutuminen, kun...
  4. H

    Onko tässä testissä yksi vai kaksi viivaa? (kuva )

    Kyllä siinä hyvin haalea viiva mun mielestä myös näkyisi.. Tuommoisen olen itsekin saanut testiini, ja siitä se sitten vahvistui kun muutaman päivän päästä tein uuden ;)
  5. H

    Äidit 20-23, monennellako yk:lla tärppäs ?

    Heti ekasta kierrosta tärppäsi :) tuli iloisena yllätyksenä itsellekin että onnisti niin pian, minulla kun on pco niin oltiin varauduttu vähän pitempään yrittämiseen.
  6. H

    Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

    Heippa, Täällä yksi uusi ilmottautumassa mukaan myös, jos vaan joukkoon mahtuu :) Taustalla olen seuraillut jutustelua jo pitemmän aikaa.. Mutta olen siis 23-vuotias esikoisen odottaja, la 28.4. ja synnärinä PHKS. Rakenneultra takana ja siellä kaikki kunnossa, painoa oli 305 g eli pienemmän...
  7. H

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

    Ihanan jännittäviä hetkiä taas monilla menossa =) Toivon tositosi paljon plussaonnea kaikille! :heart: Tää taitaa siirtyä tuonne plussaajien puolelle, vihdoin eilen sain oikean plussan testiin (kp42).. Eiköhän moni muukin täältä siirry sinne pian, peukkuja ainakin pidän =)
  8. H

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

    Kiitos kaikille onnitteluista, mutkin vois kyllä varmaan ennemmin pistää sinne haamuilijoihin... Aattelin oottaa nyt muutaman päivän ja testailla loppuviikosta uusiks. Tiedättekö pitääkö paikkansa, että herkät testit saattavat näyttää väärää positiivista? Jomi voin koittaa laittaa kuvan...
  9. H

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

    Huhhuh, täällä on ajatukset ihan sekaisin. Tein eilen raskaustestin ja siihen tuli ihan haamujen haamu, en ollut itsekään ihan varma näinkö siinä viivan vai en.. Tänään tein uuden, eikä sitä vieläkään voi plussaksi kai sanoa, mutta selkeä haamu ainakin, jos asian voi näin ilmaista. Vielä ei...
  10. H

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

    Heissan kaikki, Minä voisin myös liittyä joukkoon :) Taustalla olenkin palstaa jo jonkin aikaa seuraillut.. Olen siis 23-vuotias ja ensimmäisestä lapsesta haaveileva. Pillerit jätin pois heinäkuun alkupuolella, takana noin 6 vuotta pillereiden napsimista aiemmin. Viime talvena minulla...

Yhteistyössä