Onko tässä testissä yksi vai kaksi viivaa? (kuva )

  • Viestiketjun aloittaja "ekakertalainen"
  • Ensimmäinen viesti
alastulo harmailee..
Kyllä mä nään selvän haamuviivan tossa, jossa vähän väriäkin.. Onnea! :)
Mä sain tokapojasta kun menkat myöhässä jne. niin sellasen haamun ettei näkyny ku kirkkaassa valossa ja vasta siitä reilu viikon päästä se vahveni ihan tulipunaiseksi, mutta viikkoja oli siinä vaiheessa jo 6+ eli kaikille ei vaan sitä hormoonia kerry niin paljon alussa ku toiselle.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jolkö;23122389:
No onpa kiva toisten jo hehkuttaa että oot paksuna jos se ei ookaan.... varmaan pieni pettymys
Eiköhän tää ap osaa itse käsitellä asian, ja jokainen sitäpaitsi pettyy joskus. Itse se otti riskin kun tänne tuli kyselee..
 
isontamalla
...näkee ihan hailun hailun viivan. Itselläni tuli kyllä samanlainen, kerkesin 2vk tekemään raskaustestejä toistuvasti ennen kun sain hailun viivan vastaukseks. Tunsin olevani raskaana tosiaan n.2vk ennen kun testi näytti hailua kahta viivaa (ensimmäistä kertaa siis raskaana) Odota vaan ja tee uus jos ei oo raskausoireita?
 
[QUOTE="vierailija";23122216]Aina riittää näitä negatiivisia ihmisiä. Itse olen testannut esikosesta aikanaan 13 raskaustestiä (naurakaa vaan heh) ja kakkosesta taisi mennä 10 kpl. Rahaa en ajatellut ollenkaan, digitaalisia testejä ei ollut saatavilla ja aloitin testaukset todella aikaisin ja tein alussa testejä 2 per päivä. Ei varmasti järkevää, eikä ekologista mutta ah kun niin jännittävää ;-)[/QUOTE]

Huh :eek: Mä tein vaan yhden ainoan testin.. Mut joo kukin tavallaan.
 
Suurenneettuna minäkin näen hyvin haalean haamuviivan kuvassa! Tekisin testiin parin päivän kuluttua uudestaan! Minulla on ollut muutama samanlainen testi (ulkonäöltä) ja niissä ei ole kyllä mitään "viivan paikaakaan"...
 
Helekutti
No, keltään tuskin löytyy yhtä kovia grafiikkaominaisuuksia kuin multa ja mä en näe siinä yhtään mitään. Ei niin mitään. Käsittelin kuvaa hetken, lisäsin kontrastit pilviin ja muuta eikä siltikään mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ääh;23122195:
taas näitä..oikeesti oottakaa nyt kunnolla että ne menkat on myöhässä..jos tihrustamalla pitää tihrustaa ja sittenkään ei näy kun ehkä jotain..toihan on rahantuhlausta tuokin kun piää uus testi ostaa varmuudeks, jos ei kerran varaa on digitaalisiin.
Mä olen aivan samaa mieltä! Itse olen sentään kärsinyt lapsettomuudesta, esikoista tekemällä tehtiin 1,5 vuotta ja tähän raskauteen menikin sitten 4,5 vuotta, joten ihmettelen suuresti näitä ketkä testaa tyyliin jo ennen kuin kuukautiset edes kuuluisi alkaa. Ensinnäkin rahallinen puoli ja toisekseen, miksi joku haluaa tietää niin hemmetin aikaiseen onko raskaana, kun sitten puhutaan keskenmenoista kun kyseessä on luultavasti ollut pelkkä kemiallinen raskaus. Mut tietty kukin tyylillään, ihmetyttää vaan :)

Ja miä tohon testiin tulee, niin mä näen ihan hailakan viivan mutta siitä ei erota onko viivan paikka vaiko positiivinen tetsi, joten ei muuta ku testailemaan uudestaan ;)
 
tässähän
Ap huomaat varmaan, että yhtä epävarmoja vastauksia saat täältäkin. Odottele vaikka viikko vielä ja testaa sitten oikeasti, jos ei menkat ehdi alkaa ennen sitä. Pahaa pelkään, että ne alkaa....
 

Yhteistyössä