Hakutulokset

1. T

***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

kuu-mami Hyvä että et kuitenkaan ole luovuttanut, mulla noita yrityskertoja on kylläkin vähemmän, mutta välillä tuntuu ettei siitä tule mitään. Moni tuttavistakin on saanut lapsia ihan vaikkei oo yrittänytkään. Välillä tuntuu et, miks niitä kaikille muile tulee muttei mulle niitä lapsia.. :/
  2. T

Joo jos tota yksityistä kokeilis, mutta muutimme vasta isompaan asuntoon kihlattuni kanssa ja rahaa ei jää paljon ylimääräistä, jos vaan tietäis että kuinkahan paljon noin niinkuin suurin piirtein sellainen tulisi maksamaan niin voisi ruokabudjettia tai jotain muuta vähän kiristää jo näin...
  3. T

Kiitos avusta :) Kaipa se täytyis rohkaista itsensä, vetää syvää henkeä ja varata aika lääkäriin.. pitääköhän mun siis mennä sinne ensin kertomaan kuukautiskierron epäsäännöllisyydestä, ja sanoa etten halua raskautta ehkäiseviä pillereitä, vai suoraanko vaan kerron että ollaan lasta...
  4. T

Inhoan miestäni nykyään, olen vihainen ja katkera...

=) Onneksi olkoon ap että olet päässyt jo vaiheeseen"Teenkin tässä hiljaista lähtöä, järjestelen asioita ja paikkoja muuttovalmiiksi pikkuhiljaa" , olen katsonut vierestä kuinka ystäväni jo neljättä vuotta yrittää päästä samankaltaisessa asiassa eteenpäin mutta on jotenkin jämähtänyt...
  5. T

Auttakaa, en tiedä mitä tehdä?? ketjuun voisin liittyä, siis yk8, ikää 19 ja ensimmäinen haaveissa.. Helpottaa kun saa tietoa muilta pidempään yrittäneiltä, ja kun oma tilanne on mitä on, toivon saavani joitain neuvoja? Olemme yrittäneet kihlattuni kanssa viime talvesta asti lasta, mutta...

Yhteistyössä