Hakutulokset

1. P

**Helmikuussa 2011 syntyneet**

JaneN teksti oli kuin suoraan minun suustani,.tai melkeen ihan samallalailla tällä hetkellä kaikki :D aikasta jännä! On tämä ihmeellistä tämä arki vauvan kanssa :)..mutta täytyy olla niiiin kiitolline ,että vauva on melko helppo..VIELÄ...Voimia tosi pljon kaikille jolla on raskasta :(...
  2. P

****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

MEille syntyi ihana tumma prinsessa 15.2 klo 1.10 (rv 40+3) ja aika rankka kokemus oli, voin kertoo!! mutta kyllä tuo palkinto oli nyt sen arvoinen <3! ihanatA! en ole ikinä ikinä ollut näin onnellinen, ei tätä voi ymmärtää! Tsemppiä odottajille..kyllä ne loppujen lopuks sieltä tulee !! =)...
  3. P

Jane toivottavasti se ois menoa nytte ;)!! Itse petyin hiukkasen tänään, ku e ollut tuntenu NUpun liikkeitä aamusella, niin lähettiin käyrille sitten.IHanaa Nupulla kaikki hyvin <3 ja supitukset otettiin myös käyrille. MUllahan on ollu nyt kaks pvää melko kipeät oltavat ja käyrillekki tuli...
  4. P

Kun nousin sängystä n, tunti sitten lorahti housuun heti jtn joka kasteli ne. sitte menin vessanpöntölle ja sitä tuli sinnekkin. Nyt en vaan tiiä oliko se lapsivettä vai valkovuotoa..paha sanoo koska oli ihan valkoset pikkarit, että oliko selvästi valkostavai kirkasta. Soitin synnärille sekä...
  5. P

Kaks plus 5 VOIMIA suureen suruunne. :'( :heart:
  6. P

Renttuakatemia livillä, kattoiko joku :)

hyvä ohjelma =)))!! tuo on uusinta,niin katoin sen ku se tuli tos syksylllä! varmaanki viikon välein tulee taaskin jaksot=)!
  7. P

Täälläkin yhdessä kasassa vielä kotona! Eikä merkkiäkään lähdöstä, noo ehkä vähän napakampia supistuksia on tullu,mut pääasiassa mahan kovettumista!!LAuantaina olis LA,mut yli mennään ..neukkutätiki sano että mulla on kuukausikierto niin pitkä, että seki tarkottaa että ei pitäs syntyy ennen...
  8. P

*Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

Voi Onnea ihanat vauvautuneet <3! ja ihanaa kuulla Siniziinki hyviä kuulumisiA!! Kilu09 ei täällläkään ole yhtään haitaksi vaikka sektio tulisi!! kyllä se synnytys sen vertaa jännittää/pelottaa!
  9. P

'Moiksis =)! Tänää Oli synnytystapa-arvio! vauvan painoarvio on nyt 3,2kg ja siis syntymäpaino siellä 4kg hujakoilla..mutta en yhtää ihmettele vaikkakin se ois sitte se 4,5kg! Huolta aiheutti myös, kun lääkäri totesi vauvan virtsarakon olevan iso :o, mut ei sitte oikeen kertonu mitä se...
  10. P

Onpas täällä tapahtunu kaikenmoista! Kaikille voimahalit jjotka sitä tarvitsee :hug: ! Hmm. Omaa napaa vaan, ku ahistaa nii paljon..ku kahessa viikossa sf-mitta oli noussut 4 cm ja vauvan syntymäpaino arvio on 4,5 kg!! :( oon ollu ihan mieli maaassa! Ja tietenki se on vaan tullu siittä ku...
  11. P

Virtsatietulehdus rv13

Mulla oli kans just noilla viikoilla toi pissatulehdus.. ja ei lääkäri ainakaan sanonut mitään keskenmenoriskistä..sain kans antibioottikuurin! ja hyvin sikiö selvisi siittä.. nyt mennään rv 34!
  12. P

Onkos nyt ollut kuvia makuuhuoneista??

ei tuo oo kyllä kenenkään kameralla juuri otettu kuva makkarista... :O siis tuo",,,"- nimimerkin..vai töh en tajua?
  13. P

Onkos nyt ollut kuvia makuuhuoneista??

vähäse hämärä kuva, mut tää makkari viel viikko. sitte muutto. :) Aijaa.com - 7256140.jpg
  14. P

Ihanaa uuttavuotta kaikille <3!
  15. P

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

siis en tiiä osasinko nyt käyttää tätä :D btw rv 33+0
  16. P

*Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

Onnea Happihypylle ja perheelle rintsetsasta =) ihanata <3. JOulu oli toosi ihana ja mukavia lahjoja tuli. Ruoka ja sukulaisten kanssa yhdessäolo se parasta kylläkin oli, aivan mahtavaa <3. Huomenna töihin, plaah, selkä niin hullun kipeä,mut ei ois enää ku max 9 pvää töitä... =)) Soitin...
  17. P

Hcg-arvot ja alkuraskaus

Tsemppiä teille jotka joudutte aina kohtaaman surun :(!!! On Se NIIN väärin! Mutta haleja teille, jos ei onnistu, niin teille on suunniteltu joku muu tehtävä täälllä!
  18. P

Miksi lestojen määrä pysyy koko ajan samana, vaik ne lisääntyy ku kanit?

Kyllä musta tuntuu että täällä missä asun, niin jokatoinen on lesta...niitä on ku sieniä sateella!!
  19. P

Milloin olette tunteneet sikiön liikkeet?

tunsin ekat liikkeet rv 17 , mutta mulla on istukka hyvin takaseinämässä. tutullani on istukka etuseinämässä ja hän on rv 23 eikä ole tuntenut mitään,mutta silti vauvalla kaikki hyvin =). Älä oo huolissasi!
  20. P

kuinka luotettava on Apteekin Raskaustesti?

no mulla näytti negaa 2 krt, vaikka olin molemmilla kerroilla ollu jo raskaana :/. että pitäis olla luotettavia, mutta mulla ei näyttäny plussaa vaikka ois pitäny. mut kyllä se aika varmasti on totta toi sun tulos =)

Yhteistyössä