Hakutulokset

1. diiinahhh

Millainen kroppa mulla on? KUVA

pieni pömppis, mutta kuva huono. tai vaate. normaalilta näytät.
  2. diiinahhh

irc-galleria ja Alina

Sanna oli etunimi,muuta en tierä, galtsus oli joskus nim. särkyny- tms.
  3. diiinahhh

irc-galleria ja Alina

Minäkin tiesin nämä, ja perskule ku oli tuon jälkeen huijjattu olo! Mä elin niii myötätunnossa ku Salosten perhettä kohdeltii niin kauheesti, aina joku kuoli tms. Olin et kuinka joillekkin tapahtuu kaikki paha. Silloin mies sano mulle että elääköhän ne tosiaan ku tältä Johannalta tuli txt...
  4. diiinahhh

Joko jossain ukkostaa? Ja tuulee?

Seinäjoelle EI tuule, mutta jyrisee kivasti =)
  5. diiinahhh

Rehellinen G, monenko miehen/naisen kanssa olet ollut sukupuoli yhteydessä?

Ja pakko lainata omaani, olen ollut 3½ vuotta parisuhteessa että nämä 24 miestä ovat siltä väliltä kun ikää oli 12-18v.
  6. diiinahhh

Rehellinen G, monenko miehen/naisen kanssa olet ollut sukupuoli yhteydessä?

En häpeä, mutta en ole ylpeä: 21v. Nainen n. 25 miestä käyty läpi!
  7. diiinahhh

VOI V**** MIKÄ AKKA... (ovi kaupustelua)

Selvisin onneksi säikähdyksellä, asia on kunnossa. Likka tulee kirjaan ja he palauttavat sitten kuvan. Jos haluan kirjan saan tilata sen 2013 vuonna uudestaan (sekä lukea sen ensiksi läpi.) Ja tosiaan tämän naisen olisi pitänyt olla naapurissamme :laugh: Pyytelivät anteeksi koska luulivat...
  8. diiinahhh

Sellanen kutina että sen olis pitäny tulla jollekkin naapurille, meidän rivitalossa asuu 5 lasta jotka on syntyny 2008.. Ja ku se nainen oli että ai sinulla on vaan yksi lapsi, luulin että kaksi.. :whistle:
  9. diiinahhh

Ohhoh, tulikohan se nainen väärälle ovelle ? Tässä http://www.nobok.fi/3 luki että sinne pitää ilmoittautua jos haluaa.. ja myös se että se ei sido minnekkään, toisen käsityksen sain. En oo ilmoittautunut minnekkään.. jep jep.. ja laskun sain, mutta tulin nii vihaiseksi etten tajunnu asiaa...
  10. diiinahhh

käski allekirjoittamaan jos tiedot ovat oikein.
  11. diiinahhh

Tässä tytön kanssa oltiin alkamassa päikkäreille kun alkoi ovikello soimaan, en jaksanut mennä eka avaamaan kun en odota ketään; no sitten jatkoi koputus ja menin avaamaan. Esitteli itsensä, tekee vuosi kirjaa lapsista. ja sanoi että haastattelisi vähän 2008 syntyneitä lapsia. No minä kiltisti...
  12. diiinahhh

Heittäkääpä sieltä kaapinkoloistanne tänne yks paksupäinen puhelinlaturi!

Just osu huutonetissä silmää ku ettin sieltä vara puhelinta itelle :laugh: http://huuto.net/kohteet/nokian-isopainen-laturi-ei-hv-ei-lh/145036303 eurolla vissii lähtis =D
  13. diiinahhh

vähenee tulot 300 euroa kuussa kun joudun laittamaan lapsen 2päiväksi kuussa hoitoon.

Minkä ikäinen lapsi, eikö olis helpompi palkata sitten joku nanny sinne kotiin ? MLL:n kautta tai jotain. :) Jos lapsi on oikeen pieni, eikö se 2pv/kk kulje koulussa mukana? Olettaen että olet yliopistossa.
  14. diiinahhh

G: paljonko löytyy lämpöasteita ja paikkakunta?

Mittari näytti 16 astetta, pilvistä ja kosteeta. Tihkuttaa vettä. Seinäjoella.
  15. diiinahhh

Okei muutenhan tää ois ihan ok talo...

10 900 000,00 ? ihanan kallista :laugh:
  16. diiinahhh

G: Kaksivuotiaiden äidit :)

meillä mitattiin, ja se oli 48cm
  17. diiinahhh

G: Kaksivuotiaiden äidit :)

Tyttönen: 90cm & 13kg :) kuulemma pitkä ja hoikka, näin neukku täti kirjoitti :whistle:
  18. diiinahhh

Oh my good mikä kuva!! (ei herkille)

:laugh: :laugh: hemaisevaa
  19. diiinahhh

Pipoapua! (sisältää hurjan kuvan)

:laugh: mikä kuva!

Yhteistyössä