Hakutulokset

1. N

~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

Princessa Tulikohan se mun liittymispyyntö perille sulle siihen suljettuun ryhmään... Lähetin sen samantien kun olit linkin laittanu, mut ainakaan vielä en pääse sinne kirjotteleen/lukee juttuja... NanaMama
  2. N

Hellou =) Ihan ekaksi kiitokset salailijalle, syli84:lle ja minkäställevoi:lle, tuki ja voimistavat sanat auttaa :) Minkäställevoi, hirmusti tsemppiä myös teidän pikkuiselle että kaikki olisi hyvin! JonMa Pikaista paranemista pikkuiselle sinne! Toivottavasti olo kohenee pian!! :hug...
  3. N

Syli84 Siis kun olen töissä paikassa jossa kykenen näkeen omat potilastietoni ja labratulokseni, niin sieltä näin tulokseni numeroina :ashamed: Sitä juuri tarkoitin kun sanoin ettei olis kannattanu mennä kattelemaan, mutta siis olen jo voiton puolella ajatusmaailmani kanssa =) Ja kiitos...
  4. N

Salailija Hui kun kuulostaa pelottavalta että joku muukin sanoo sen "ääneen", että siis tuo luku on pieni :| Mutta toivottavasti meidän pieni olis sit kuitenkin se yks niistä 399:stä terveestä vaavista...:)
  5. N

Hellou! Hirmusti jaksamisia ja voimahaleja kaikille niitä tarvitseville :hug: Ja tsemppiä ultraan meneville =) Sen verran tulin omaa napaani tänne kuuluttamaan kun siitä turvotuksesta viimeksi kirjotin, (joka siis oli 2.6). Vaikka ei olis kannattanu, kurkin tiedon ite koneelta jo...
  6. N

~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

Heippa kaikille pitkästä aikaa! :) Pariin viikkoon en ole täällä käyny, luettavaa riitti hirmusti... Haleja kaikille niitä tarvitseville :hug: Nyt en jaksa alkaa kommentoimaan jokaiseen tekstiin kun niitä on niin paljon, mutta jos taas seuraavien päivien aikana pysyisi tahdissa mukana :p...
  7. N

DsariaL Voi ei! :( Suuren suuri voimahali sinne :hug:
  8. N

Tanyaz mulla kanssa nt-ultra 26.10 :) Monelta sulla on aika? Mulla on 8.45 :D Muoks* Ainiin, tänään poksui 10+0 :D Vihdoin kaksinumeroisiin :heart:
  9. N

Haidippiduu paljon voimia sinne! :hug: tiuhti84 Mulla on onneks aina väistyny lähestulkoon kokonaan migreeni raskauksien myötä, mut nyt kun otin puheeks sen viimeks neuvolassa, täti tuumas että seuraavan kerran kun tunnet että iskee päänsärky, niin kokeile: 2 panadolia, pitää olla vähintään...
  10. N

Kiket, mekin mennään tosiaan sillon perjantaina naimisiin sellasessa pienessä kappelissa, johon tulee paikalla vaan mun vanhemmat ja sisko, ja miehen isovanhemmat. Lauantaina sitten juhlitaan ihan lähisukulaisporukalla hyvän ruuan kanssa ja istutaan iltaa, ei siis mitään isoja pippaloita...
  11. N

Kiket, ihanaa että joku muukin menee naimisiin =) Meillä on mieheni kanssa takana 7 yhteistä vuotta, ja aikaisemmin syksyllä päätettiin että mennään naimisiin 11.11.11 :heart: Tuleekin tällä kertaa vauva *******. iskän sukunimellä, eikä äidin ;) Jännittäviä kaikki pikkuseikatkin :D Itse kävin...
  12. N

Heippa täältä hiljaiselon keskeltä :wave: Meillä ei oo kotona vieläkään kone kunnossa ja viimeksi olin viime viikon tiistaina töissä niin tuli pitkä tauko täältä... Töissä lueskelen aina juttujanne :D Mulla on ollu niin kova väsymys ja pahoinvointi että viime torstaisella neuvolakäynnillä...
  13. N

Auttakaa

Kiitos vastauksista, mutta valitettavasti ei tosiaan ollut kyseisestä haalarista nuo kuvat =( Sain viime yönä jostain sivuilta tietää että on viime vuoden malli, eli syksy 2010-talvi 2011...
  14. N

Auttakaa

Hups, se linkki ei näykkään tuossa viestissä :ashamed: Eli tässä on puku mitä etsin: Aijaa.com - 8510136.jpg :D
  15. N

Auttakaa

:attn: Mikä tämän reiman haalarin nimi on? Aijaa.com - 8510136.jpg Tahtoo tällaisen tytölle ens talveksi :heart: Sekin auttais jos tietäis edes minkä vuoden mallistoa on, voisi sitten hakea sen perusteella :xmas: Kiitos! =)
  16. N

Auttakaa

:attn: Mikä tämän reiman haalarin nimi on? Tahtoo tällaisen tytölle ens talveksi :heart: Sekin auttais jos tietäis edes minkä vuoden mallistoa on, voisi sitten hakea sen perusteella =) Kiitos! :D
  17. N

***Toukokuun Toivotut***

Heipä hei vaan kaikille =) Voih, Toukkistelija paljon voimahaleja ja hirmusti onnea uuteen yritykseen jos sellaiseen päädyt :heart: Mimilii Ihana tuo teidän pikkumies :) Tervetuloa kaikille uusille :flower: Helimarja Itselleni tehtiin suunniteltu sektio esikoisesta v.2005 juuri...
  18. N

***Toukokuun Toivotut***

pikkumyy paljon voimia sinulle ja onnea uuteen yritykseen! Onnea kaikille ultraan meneville, toivottavasti kaikki on paremmin kuin hyvin! Itsellä jonkinlainen epätietoisuus vahvistunut, oireita kun oli jo vaikka mitä, ja nyt yhtäkkiä ei olekaan kuin väsymystä ja kuvotustakin viime päivien...
  19. N

Missä iässä lapset ovat halunneet omat huoneet?

Meillä ei ainakaan eskarilainen halua nukkua yksin, sisko 2,5 v. pitää vähintään olla samassa huoneessa. Uskon, että näin tulee olemaan vielä ainakin pari vuotta, sen verran hanakasti laittaa vastaan kun pitäisi mennä yksin omaan huoneeseen jo pelkästään nukahtamaan...

Yhteistyössä