Hakutulokset

  1. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Onnea vauvan saaneille! :) Meille syntyi poika 29.3. klo 6:28. Painoa 3925g ja pituutta 52cm, Py: 36cm, viikkoilla 41+2 Kotiuduttiin jo eilen pojan kanssa ja nyt on saatu rauhassa kotona tutustua kaikki toisiimme. Synnytys meni hyvin ja ilman tikkejä selvittiin. kesti n. 5tuntia. Palailen...
  2. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Tsempiä Milanille. On se hyvä et kuitenkin on aika siellä polilla perjantaina et kahtoovat vauvan voinnin ja muut tarpeelliset... Ja jos jokin olis huolestuttavasti nii tuskin ne kotiin sua laittaa, mut tiedän tunteen jos sieltä joutuu kotiin palaamaan vielä yhdessä koossa.. Ennemmin tai...
  3. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Keräsin tähä listaan miedät ketä nyt huomasin kirjotuksien perusteella et on vielä yhessä kasassa, jos joku puuttuu listalta nii voi päivittää itensä mukaan ja laittaa listaa eteen päin (jos kehtaa/jaksaa). :) Ei vielä ainakaa tarvii yksin täällä valittaa mahan kanssa tarpomista. :)...
  4. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Sipsuselle paljon onnea! :) Täällä myös yhtenä kappaleena vielä, viikkoja 40+2. Eikä täälläkään tunnu huhkiminen auttavan mitenkää oon siivonnu kämpän saunaa ja vaatehuonetta myöten, vaihtanu keväiset verhot, saunonu ja seksilläkin yrittäny, mut tuloksina vaan muutamia hentoja supistuksia...
  5. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Paljon onnea Mimma! :flower: Meilläkään ei oo vielä pinnasänkyä koottu ja vaipat oottaa vielä kaupassa (nuo nyt mies osaa hoitaa esikoisen kanssa vaikka sillä aikaakin kun oon vauvan kanssa synnärillä), mut kaikki muu olis valmiina. Tai ainakaan ei oo nyt tullu mieleen mitä vielä puuttus. :)...
  6. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Onnea hirmuisesti kaikille vauvansa saaneille! Viime yönä näin ihan outoo unta. Olin jossain lääkärin tarkastuksessa ja ronkki alakertaa ja yhtä äkkiiä tää vauva vaan tuli sieltä ulos. Sanoin siinä ettei sen vielä pitäny tulla kun ei isäkään ollu paikalla ja kysyivät sitten että laitetaanko...
  7. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Täälläkin kovasti vielä ootellaan koska pikkumies halauaisi tulla ulos masusta. :) Vielä ei pahemmin oo tuntemuksia ollu et synnytys lähestyisi. Välillä haluaisin niin kovasti jo pienen syliin (ja voin kuvitella sen tuhisen vieressä), mutta välillä taas tuntuu et on niin hankala ees kuvitella et...
  8. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Paljon onnea tasapuolisesti kaikille vauvansa jo saaneille. Tuntuu et ei pysy perässä kun niin moni tällä ja fb:n puolella jo saanu nyyttinsä syliin. :) Täällä poksuu tänään 38+0 ja kasassa ollaan, eikä nyt oo tuntemuksiakaan et iha heti tulos. Muutamia supistuksia tulee päivittäin ja pientä...
  9. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Kauheen nopeesti on tultu tähän maaliskuuhun. :) Kohta meilläkin on juniori sylissä. Toivottavasti tän kuun puolella haluais maailmaan. Eilen makailin sohvalla ja esikoinen leikki vieressä ja tuli sit mun luokse vanha taskulampu käessä ja nosti paijan helmaa ja kahteli mahaa. Sit hän otti...
  10. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Muakii pelotti esikoista oottaessa nii moni asia.. mm. kehitysvammasuus kun mun serkku on autistinen ja nähny ettei niillä aina oo helppoo. Sitä nii mietti et entä jos kaikki ei ookaan hyvin tai entä jos jotain käy, mut terve tyttö kaikista huolista huolimatta saatiin ja nyt en oo nii päässy...
  11. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Paljon onnea Violalle, Tealle sekä hömpölle piskuisista. :) Täällä kaikki hyvin. Viime viikolla olin vielä ihan valmis luopumaan tästä mahasta ja rautakanki olostani, mutta nyt on taas mieli muuttunu ja nautin tästä raskaus ajasta eikä mulla ole kiire saada murua syliini. Tulee kun on siihen...
  12. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Tänään alko virallisesti äitiysloma ja poksuu 35 rikki. :) Öisin oon saanu nukuttua vielä suht hyvin, mutta oon huomannu et herään joka aamu ennen 8 vaikka ennen oon nukkunu siihen asti kun esikoinenkin herää.. Tiiä sitten onko tän raskauden seuraus tuo aikasemmin heräily vai valosuuden ja...
  13. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Sipsunen Täällä ollaan ihan samoissa tunnelmissa, mulle tuli eilen räkätauti ja tuntu et kaikki voimat oli poissa ja piti silti jaksaa vähä kahtoo tuon esikoisen 1v7kk perään.. Tänään onneks vähän parempi päivä jo vaikka pää täynnä räkää onkii, mut jaksaa vähä paremmin jo tehäkin jotain...
  14. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Paljon onnea baby wipelle! :) Kirjottelin tänne aikasemmin pitkähkön sepustuksen, mut onnistuin pyyhkimään sen ennen lähetystä ja meni sit hermot tähä, kokeilen nyt paremmalla onnella. :) Äitiysvaatteita oon ostanu yhet farkut ja farkkuhaalarit huutiksesta. Yhet mamma housut oli...
  15. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Aikasemman synnytyksen alku mulla alko selkää särkemään aalloittain ei kovin kipeesti alkuun vaan sellasta et sen tunsi kuitenkii. Siinä vaiheessa en vielä tajunnu et synntys oli käynnistymässä. :) Sit pikku hiljaa alka tuo selkä särky voimistumaan ja tajusin siinä jossain vaiheessa sit et tänää...
  16. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Voi ketutus.. Tänää tuli päätös äitiypäivärahoista ja se onkii vähemmän mitä mä olin ajatellu.. Soitin jo kelaan ja sieltä vaan sanoivat et joo oikein tämä on.. Pistää vaa nii vihaks, mut ei auta kun tyytyä tähän. Aijon nyt kuitenkii hakee vielä esikoisesta kodinhoidontuen lisä osaa kun kuulin...
  17. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Tännekin tuntuu et on nyt rantautunu väsymys uudestaan. Laitoin äsken tytön päikkäreille ja ajattelin itekin vähän nukkua nii just kun olin kerenny nukahtaa nii ovikello soi murrrr... noh enpä sitä sitten osannukkaa enää nukkua. :/ Pepper :hug: voimia loppu odotukseen ja hajonneen pakastimen...
  18. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Minäkii oon hyödyntäny tuon meijä esikoisen intoo auttaa asioissa.. Nätisti noukkii lattialta pudonneita juttuja, vie innokkaasti roskia roskiin ja vaatteita pyykkikoriin. Mukavahan se on toiselle antaa helppoja tehtäviä kun toinen vielä tykkää auttaa.. :) Toissa yönä supisteli tuntuvasti (ei...
  19. mine88

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    myrmeliini mä ostin esikoiselle sellasen "oikeen" puisen harjan kuopion carlssonilta, en tiiä sit mistä muualta niitä vois saaha. Häätämistä minäkii aattelin alotella joskus 37 viikkojen jälkeen. :) Jumppapalloja meillä on kaksin kappalein, tuolla takkahuoneessa yks täytettynä. Joka nyt on...
  20. mine88

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Mullakin jääny tänne kirjottelu vähän vähälle... Aika tuntuu menevän niin nopeeta eteen päin. Tänään viikkoja jo kasasssa 32. Vauvan huone Meillä juniori siirtyy sitten aikanaan kun yösyöttäjä ei enää tarvita nii varmaan esikoisen kanssa samaan huoneeseen. Siihen asti pinnis on meijän...

Yhteistyössä