Hakutulokset

  1. V

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Kp 40 nega testattu. Raskausoireita on mielestäni mm. turvonneet rinnat, mahan turvotus ja alavatsakivut, tarkka hajuaisti, iho kukkii yms. Eikä merkkiäkään tädistä, lukuunottamatta kuukautiskipuja silloin kun kuukautisten olisi pitänyt tulla (kp 30). No täytyy odotella ja testata loppuviikosta...
  2. V

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Mulla näytti olevan meneillään kp 35 ja olen aika varma, että olen raskaana. En tee kuitenkaan vieläkään testiä, odotan vielä ens viikkoon. Mä oon tässä asiassa omituisuus, mutta ajattelen sillä tavalla, että olen tai en raskaana, sitä ei testit muuta. Mutta joo ei ole tätiä näkynyt. Ihanaa...
  3. V

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Jaa-a, ei ole vielä näkynyt tätiä, kp taitaa olla 31 (kierto 30). Eilen oli koko päivän ajan kuukautiskivut, mutta tosissaan saapi nähdä tuleeko vai ei. En viiitsi alkaa vielä testaamaan, varmaan sitten viikon päästä mikäli tätiä ei ole näkynyt.
  4. V

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Macy Gray mulla ei ole hajuakaan dpo:sta, kun en ole seurannut ovisoireita. Oletan, että mulla on aika myöhäinen ovis, siksi en ala testailemaankaan kovin äkkiä. Eilen ja tänään on kyllä ollut vähän sellainen pms-raivopääolo, et saapi nähdä miten käy.
  5. V

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Täällä kp 23 ja huvikseni olen töissä mittaillut lämpöjä ja 37-37,2 välillä nuo seilaa. Pissattaa usein ja alavatsa on turvoksissa. Tiedä häntä, mut ootan pitkään ennenkuin testaan. Mä sain esikoisesta plussan vasta kp 41 (kierto n.30 pvä), eli voi se ottaa aikansa.
  6. V

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Onnea plussista ja pahoittelut tädeistä. Meillä on mennyt parhaita kiertopäiviä ihan harakoille mun vuorotyön takia, harmittaa. En kyllä ole mitään ovisoireita huomannutkaan, en ole kyllä koskaan ollut niistä mitenkään tietoinen. Tänään taitaa olla kp 18/30. Mutta nyt nukkumaan, niin...
  7. V

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    Kiitoksia päivittäjille, kun pitävät listaa ajan tasalla, niin tietää itsekkin, että missä kiertopäivässä mennään. Mä en ole koskaan oviksia tikuttanut, mutta jos menee toisen yrittämisessä pitkään, niin sitten voi ehkä kokeilla. Mulla tuli esikoisestakin plussa vasta kp 41, tais mennä puolta...
  8. V

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    :wave: Hei, liityn joukkoonne kuumeilemaan.. Esikoinen on 1 v 2 kk ja vaikka vielä jokin aika sitten ajattelin, että yhteen taitaa jäädä, niin sieltä se tuli kuitenkin: vauvakuume :D Nyt olisi kp 3 ja kierron pituus on vähän epämääräinen, mutta noin 30 kieppeillä. Esikoinen sai alkunsa yk...

Yhteistyössä