Hakutulokset

  1. R

    Palelu muuttui hikoiluksi, normaalia?

    Alkuraskauden hikoilu muuttui yht äkkiä hikoiluksi. Siis öisin varsinkin olen palellut villapaidoissani ja nyt se kääntyikin hikoiluksi ja yön aikana saa vähentää vaatteet pois, kun hiki lentää. Onko tuo normaali reaktio vai voiko olla keskenmeno tulossa? Samalla kyllä on voimistunut...
  2. R

    Enterorokko raskaana?!

    Onkos täällä ketään joka olisi sairastanut enterorokon raskausaikana? Tuliko mitään haittaa vauvalle? Kävi vieras kylässä ja kertoi, että oli parisen viikkoa sitten ollut enterorokossa ja meinasi ettei se enää tartu, mutta eikös se voi kuukaudenkin tarttua? Hällä oli vielä kuivia rakkuloiden...
  3. R

    Kivut kohdussa

    Mistä voi johtua kivut kohdussa ennen kuukautisia? Alavatsassa tuntuu koviakin kipuja, jotka välillä säteilee reisiinkin. Helpottaa yleensä levossa, mutta sitten ylösnoustessa taas sattuu kauheesti. Aamulla ei niin paha kuin illalla, mitähän se on? Ennen viime menkkojakin oli vähän saman...
  4. R

    R:n oppiminen

    Meidän 4-vuotias ei osaa sanoa ärrää ja neuvolantädin mielestä ässäkin suhisi ja siksi laittoi puheterapeutille käymään. Terapeutti sanoi ettei ässässä vikaa ja antoi ärrän opetteluun pari vihkosta ja vinkkejä, mutta sanoi ettei vielä hätää ole. Neuvolantäti taas on eri maata ja tuntuu, että...
  5. R

    <3 Kolmatta Odottavat 2010 <3

    Tässä pino kolmatta kullanmuruaan odottaville! Meitä on 25 odottajaa! Nimimerkki............LA......Synnäri....Ikä....Edelliset lapset BridgetJones.........8.10.....NKL.........25....tyttö 06/07, poika 12/08 mamiti87..............13.10...TYKS.......22....lapset 03/04 ja 09...
  6. R

    Ei tunnu raskaana olevalta, muita?

    Huolettaakamalasti, kun olo on ihan normaali vaikka raskaana testien mukaan olen. Silloin testin aikaan oli tissit muutaman päivän tosi kipeät, mutta se loppui yllättäin. Joinakin päivinä on lievästi etonut. Öisin hikoilen kovasti, onkohan se hyvä vai paha. Yleisesti olo on ihan normaali...
  7. R

    One Stepin viivan vahvuus ja muuta huolenaihetta...

    Rauhoitelkaahan mua, onhan kaikki ok? Testaillut olen kokoajan One Stepin testeillä. Kp 29 ja 31 tuli negaa. Kp 36 sain sitten plussaa, ihan selkeä viiva, ei yhtä vahva kuin kontrolli, nyt sen jälkeen näinä parina päivänä vielä testannut vahvemman viivan toivossa, mutta ei vahvistu...

Yhteistyössä