Hakutulokset

1. B

Miten kertoa kivasti miehelle raskaudesta/raskausoireista?

Meillä ei nyt ihan vielä ole ajankohtaista, mutta sitten joskus kun toivottavasti on, ajattelin ostaa onnensanat arvan ja valkata niistä sellaisen jossa on ISI -sana. Raaputan sen sanan näkyviin, jätän arvan muuten raaputtamatta ja annan arvan miehelle kun tulee töistä kotiin... :)
  2. B

Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Mulla menossa kp6 ja terolut kuuri pitäisi siis aloittaa toistamiseen reilun viikon kuluttua. Vauvakuume on vähän laskenut juuri tuon kuurin takia... Gyne kyllä sanoi että sen aikana saa raskautua, mutta jotenkin silti epäilyttää. : / Voi siis olla että me jatketaan yrittämistä kunnolla vasta...
  3. B

Dark91 Vaikea sanoa. Voisiko tuo km vaikuttaa asiaan? Vai onko vaan niin lääkärikohtaista koska käynnistävät? :confused: Tuttu terkkari mulle kertoi että usein odotetaan jopa puolivuotta ennen kuin käynnistellään... Mulle gyne määräsi Terolutit ihan pyytämättä jo nyt. Niin ja tänään alkoi...
  4. B

Pikapäivitys meidän tilanteesta: Eli ne kuukautiset eivät alkaneet luomuna ehkäisyn pois jättämisen jälkeen ja gyne määräsi viime viikolla Terolut -kuurin, jotta ne saadaan käynnistettyä. Kohdun limakalvot ja munasarjat näyttivät ultralla katsottuna normaaleilta ja munasoluja oli runsaasti...
  5. B

Hellou! Meillä netti kotona ihan jumissa ja on "pakko" näin päiväsaikaan kirjoitella töistä... Ärsyttää kun ei pääse lukemaan / kirjoittamaan tänne niin usein kuin haluaisi. Paljon on uusia plussia taas tullut; onnittelut niistä ja plussatuulia teille muille! :) ON: kp63 menossa, eikä tätiä...
  6. B

Paljon on uusia viestejä tullut vaikka vain pari päivää olin käymättä. :) Isot halaukset :hug: Tipetsulle ja Vaniljaiselle ja kaikille muillekin niitä tarvitseville! :heart: ON: Tekaisin toisen raskaustestin eilen ja negahan se oli. Eli tätiä odottelen edelleen (tänään kp43). Töissä puhuin...
  7. B

Ei ole kuvaa ja heitin testin muutenkin roskiin. :ashamed: Olishan noita vielä toinenkin mokoma kotona odottamassa, mutta taidan säästellä sitä viikonlopun yli...
  8. B

Testattu on tänään aamulla ja haamun sain testiajan kuluessa. Eipä tuolla siis taida mitään elämää olla (kai se testi jo näillä päivillä näyttäis vahvaa viivaa jos jotain olisi). Samperi täti, missä sää oikein viivyt?! :kieh: B, kp39/??
  9. B

Tiedän kyllä ettei tuo ovistesti ole mikään raskaustesti, mutta eräs tuttavani on niillä raskautensa todennut. :) Itseasiassa juuri noilla samaisilla liuskoilla, jotka sain häneltä sen jälkeen kun jäivät ylimääräisiksi. Olen minä niillä muutenkin testannut tämän kierron aikana pari kertaa ihan...
  10. B

OUNOU! Tein toissapäivänä raskaustestin ja se näytti negaa (kp oli tuolloin 35 ja dpo about 14-15). Tänään (kp37 dpo16-17) piruuttani ruokatunnilla tein ovulaatiotestin, kun sekin kuulemma näyttää raskauden, ja SAIN HAAMUN!! :o Taidanpa töiden jälkeen hakea ihan oikean raskaustestin ja tehdä sen...
  11. B

Lista ihan tavallisista menkkaa-odotellessa-oireista (nega tullut), itsesuojelukseksi ja pettymykseen varautumiseksi

NiQ, kauan sulla kesti renkaan "lopettamisen" jälkeen että kuukautiset alkoi?! Mulla kp 36 menossa, eikä kuukautisia kuulu eikä näy. :/ Tein tänään raskaustestin ja negaa näytti... Niin ja aikalailla samat oireet olleet mullakin nyt tässä ekassa kierrossa / heti renkaan lopettamisen jälkeen!
  12. B

Onnittelut plussasta! :flower: Ja sitten perään on hyvä vähän purkaa omia tuntoja... Hitto että mulla halkeaa kohta pää tän ekan luomukierron kanssa (ehkäisy/rinkula pois kesäkuun lopussa)!! :kieh: Mulla on nyt kp 36 menossa, eikä mitään merkkejä tädistä. Noh, kuten jo jossain aiemminkin...
  13. B

Paljonko te sitä foolihappoa otatte päivässä? 1 tabletti vai kuinka? Montako µg siinä on? Tälläisen löysin multivitan sivuilta: TEHTÄVÄ: Foolihappo osallistuu sikiön kehitykseen, limakalvojen ja luuytimen toimintaan sekä veren muodostukseen PUUTOSOIREET: anemia, limakalvontulehdukset...
  14. B

Minä aloitin multivitan popsimisen päivittäin. Aikaisemminkin olen niitä popsinut, mutta se on ollut säännöllisen epäsäännöllistä. Jotkut ovat kuulemma aloittaneet jo yritysvaiheessa raskaus- ja imetysajan vitamiinien käytön, mutta minulle sanottiin että myös näillä normaaleilla pärjää...
  15. B

Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

...haluaisin vähän kysellä. Nimittäin, kp 14-15 mulla oli mahakipuja / vihlontaa tuossa munasarjojen paikkeilla ja ajattelin että se oli merkki ovulaatiosta. Mutta sitten, kp 20-21 huomasin vessakäynnin yhteydessä limaa ja jälkimmäisenä näistä päivistä sitä oli oikein runsaasti (sellaista...
  16. B

Ihan mielenkiinnosta kyselisin; kauanko sulla on pillereiden lopetuksesta? :)
  17. B

Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.4 !!!

Samoilla ajatuksilla jätettiin ehkäisy pois, mutta... Kyllä se lapsi silti saisi tulla niin pian kuin mahdollista! Ja tosiaan, tämä on vasta ensimmäinen kierto (vai sanotaanko tätä jopa nollaksi) ehkäisyn pois jättämisen jälkeen. :D Yksi mikä muuten mietityttää... Oletteko aloittaneet...
  18. B

Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.4 !!!

Esittäydyinkin jo tuolla "Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet vol. 6" puolella, mutta työnnän lusikkani, tai ainakin nokkani, tähänkin soppaan kun kuume on niin valtaisa. :) Ensimmäinen olisi siis toiveissa ja ehkäisy jätetty pois kesäkuun lopussa. Tsemppiä kaikille...
  19. B

Uusi kuumeilija ilmoittautuu! Meillä ehkäisy jätetty pois kesäkuun lopussa / menkkojen jälkeen ja ensimmäinen lapsi toiveissa. Nyt sitten heilutellaan peittoa, rempataan taloa ja toivotaan plussia... :)

Yhteistyössä