Hakutulokset

  1. M

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Heipä hei! Ei ole tullut täälä käytyä sitten piiitkään aikaan. Meidän tyttö syntyi 16.2 (rv 42+1) ja pituutta neidillä 51cm ja paino 3630g. Kyllä tämä vauva-arki vaan vie aikaa eikä meinaa mitään muuta ehtiä.
  2. M

    Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

    Paljon onnea Äiteex!! Itkuhan tässä tuli kun luin tarinaasi. Olen muutenkin aika herkkä itkemään ja nyt raskaana ollessa vielä herkempi. :O
  3. M

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Kylläpäs on minulla mennyt taas pitkä aika kun olen viimeksi käynyt täälä. No nyt joulusta asti oltu mammalomalla ja pari päivää tuli melkein vain nukuttua. Kai se oli jokin unipurkaus ku sais huokaista helpotuksesta, ettei enää tarvi herätä aamulla puoli viis töihin. Pari viikkoa sitten vähä...
  4. M

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Rokotteista sen verran, että mä en taida ottaa influenssa rokotetta. En ole koskaan mitään ottanut en edes sikarokotetta. Täälä masu painaa kylkiluihin kyllä niin lujaa, että vois jo luulla et ne on poikki ku niin kipeät. Muutenkin masukki kääntyilee niin paljon että se sattuu jo. Voisiko...
  5. M

    Helmikuun hippuset 2012 **joulukuussa**

    Mukavaa Joulukuun alkua kaikille odottajille! Täälä myös stressataan joululahjaostoksista. vain muutama lahja hankittuna. Alkaa toi kaupoissa pyöriminen jo niin väsyttää, ettei montaa tuntia jaksa. Muutenkin jokin väsymys iskenyt. Olen ehkä enemmän henkisesti väsynyt kaikkeen kiireeseen ja...
  6. M

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    Nonii nyt saatiin pinnasänky koottua. Kyllä meinaa vaan makkarissa olla ahdasta mut ei voi mitään. Eilen oli eka valmennus ja mies oli kans mukana ja piti sitä synnytysosiota ihan hyödyllisenä. Täälä mahaa kiristää heti jos liikaa rehkii. Just huomasin, että kotipuntarilla punnittuna painoa...
  7. M

    Hajonnut elohopea lihamittari!!

    hei voinko kysyä tyhmänä vielä, että reagoiko elohopea metallin kanssa jotenkin vai vaan tarttuu siihen lujasti? Ja juu kämppä on tuulettumassa.
  8. M

    Junaradan vieressä asuvat

    Me asutaan rivitalossa ja junanrata menee n. 50 metrin päässä. Muutimme neljä vuotta sitten syksyllä ja totuimme ääniin ja kolinoihin nopeasti MUTTA kun kesä tuli ja oli pakko pitää ikkunaa auki öisin niin kyllä kuului junan äänet niin kovasti, että aina heräsi ja aloimme nukkua kuumassa...
  9. M

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    Voi että meillä on ollut kiva viikonloppu. Ostettiin vaaville pinnasänky, amme ja kova hoitoalusta jota voi käyttää siitä pinnasängyn laitojen päällä. Sänkyä ei olla vielä koottu mutta varmasti pian sekin tehdään. Vihdoinkin tuntuu, että ei tässä nyt niin tarttisi stressata noista hankinnoista...
  10. M

    Hajonnut elohopea lihamittari!!

    Elikkäs huomasin, että lihanpaistomittarimme on hajonnut ja elohopea on levittyt lusikkalaatikon pohjalle. Heitin roskiin puulastat jotka näyttivät olleen kosketuksissa elohopeaan mutta MITÄ TEEN muille kauhoille?? Uskaltaako niitä käyttää vielä vaikka ne pesisi hyvin, koska en ole varma onko...
  11. M

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    Supistuksista ollut täälä puhetta, niin mulla alkoi tuntua semmosia ilmeisesti nyt viikonloppuna. Vatsaa kiristi tosi kovasti toiselta puolelta melkein koko matkalta pystysuunnassa. Tuntui semmoselta suonenvedolta. Helpotti kyllä aina kun meni sohvalle makaamaan. Tänään tuli taas semmosia monta...
  12. M

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    Tällä viikolla tuli äitiyspakkaus ja oli niin ihana hypistellä vaatteita. Mieskin innostui niitä oikein tutkailemaan ja mietittiin, että pinnasänkyä vois jo alkaa metsästämään. Lääkärineuvola oli myös tälläviikolla ja vaaveli oli nyt sit kääntyny perätilaan. Toivotaan, että kääntyisi itsestään...
  13. M

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Kylläpä näin taas ihme unia viime yönä. Unessa imetin pientä tyttövauvaa. Imetys oli kuitenkin vaikeaa ja en oikein tiennyt mitenpäin vauvaa pitäisin. Ja tähän mennessä kaikissa vauvaunissa vauvat ovat olleet poikia. Ja mikä vielä kummallisempaa aamulla huomasin, että mun rinnat erittää jo...
  14. M

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    Mullakin tuntuu liikkeet ihan alamahassa ja hieman oikealla puolella. Rakenneultrassa näkyi pikkuinen olevan pää alaspäin mutta se piti käsiään välillä pään päällä heilutteli tosi kovaa. Mä tein kolmivuorotyötä viikolle n.17 asti ja nyt teen kahta vuoroa. Aamuvuoro alkaa kuudelta joten ennen...
  15. M

    Kissa vauvan kanssa ongelma!

    meillä oli kissan kanssa melkein samanmoinen ongelma vaikka ei sitä liian aikaisin otettu. Eli kissamme alkoi usein kaivaa ja raapia lattiiaa usein ruokailun jälkeen kipon vieressä. Siitä hoksasin, että pian pissii. No aina kun tämän näin niin kutsuin kissaa ja vein sormea sen nenän edessä...
  16. M

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    Abrakadabra kysyi vaunuistani, elikkä ne olis Emmaljungan duo edge yhdistelmävaunut. Pari vuotta vanhat ja hyväkuntoiset sekä siistit. Tänään saa noutaa lähetyksen. Illalla saakin sitten miehen kanssa ihmetellä, että mitenkäs nää toimii :D
  17. M

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    Hei ja tervetuloa uusille! Meillä eilen oli rakenneultra ja vaavi vastasi hyvin viikkoja. Kaikki näytti olevan hyvin. Sukupuolta ei saatu tietää. Ensin kätilö meinasi että voisi EHKÄ olla tyttö mutta sitten hetken kuluttua sanoi, että tästä kulmasta se vois hyvin olla poikakin. Joten...
  18. M

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    Tulin vain poksumaan eli 20+0!! Viime päivinä olen huomannut, että ruokahalu on lisääntynyt tosi paljon. Saa nähdä kuinka alkaa paino nousta :) Eilen ostin ison suklaalevyn, mitä en yleensä koskaan tee. Nyt puolet syöty ja oli pakko loput laittaa pakastimeen, ettei tulis kaikkea ahmittua :D...
  19. M

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    Joku kyseli valkovuodosta.. Täälä on myös valkovuoto lisääntynyt huimasti. Ja myös kans sitä lirahtaa housuun välillä ku aivastaa tai yskii. Pari kertaa pelästyin, että mitäs nyt oikein tapahtuu. Olen hirveästi miettinyt näitä supistuksia joista monet puhuvat. Minulle on vieläkin epäselvää...
  20. M

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    täälä oltu myös tänään neuvolassa. Painoa tullut viime kerrasta lisää 0,5kg, hb noussut rautatableteilla 139:aan, syke löytyi ja oli 148, terkkarikin tunsi pari potkua. Sf 17,5. Masu ei ole kyllä kasvanut vielä juuri yhtään mut on kyllä tuota muuta massaa tossa edessä :)

Yhteistyössä