Hakutulokset

  1. Ti-Ti-Uuu

    G: Kuinka usein vaihdat lakanat??

    2-4 viikon välein tulee vaihdettua kaikki lakanat. En kyllä viikon välein jaksaisi sitä rumbaa. Ei me niin paskasia olla et tarttis jatkuvasti niitä vaihdella. Tosin, jos meillä nukkuis koira sängyssä niin vaihtaisin lakanat varmaan päivittäin. Musta se on NIIN ällöä... :x
  2. Ti-Ti-Uuu

    Tarviiko joku Almiron Peptiä ?

    Laitoin sulle YV:n :wave:
  3. Ti-Ti-Uuu

    Vaihdatteko sellaiselle vauvalle yöllä vaipan, joka syö yöllä?

    Joskus on pakko vaihtaa, kun vaippa tuntuu täydeltä. Poika 1,5 kk ja pissaa öisin paljon... :)
  4. Ti-Ti-Uuu

    Kauanko ollaan sairaalassa jos kaikki ok?

    Riippuu tosiaan synnytyspaikasta, että koska voi lähteä kotiin. Itse synnytin TYKS:ssa. Torstaina synnytin ja perjantaina lähdimme vauvan kanssa kotiin. Seuraavana maanantaina kävimme vielä osastolla lääkärintarkastuksessa. Tämä onnistuu siis uudelleensynnyttäjällä. Ensisynnyttäjät ovat...
  5. Ti-Ti-Uuu

    *** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

    Heipä hei :wave: Minäkin ilmottaudun tänne. Piiiiiitkä odotus vihdoin päättyi kun 7.6. suloinen poikamme syntyi käynnistyksellä :heart: Kirjoitin pientä synnytyskertomusta tuonne odotuspuolelle. Kotiin me päästiin jo eilen, ku kaikki oli kunnossa =) Räppänä ja poika 2pv
  6. Ti-Ti-Uuu

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Onnea sofialle, hepotytylle ja fangikselle :flower: :flower: :flower: Vihdoin myös meidän pikkuinen syntyi. Poika syntyi 7.6. Painoa oli 3960g ja pituutta 52cm. Torstaina meillä tosiaan oli se yliaikaiskontrolli ja mentiin miehen kanssa sinne toivoen, että saadaan käynnistysaika...
  7. Ti-Ti-Uuu

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Aurinkoista päivää B) :wave: Kuuma on mutta silti mun olo on ihmeellisen hyvä. Maha on niin alhaalla, että hengittäminen sujuu hyvin. Huomenna olisi sitten se yliaikaiskontrolli. Enpä olisi uskonut, että tästä odotuksesta tulee NÄIN pitkä. Tuntuu, että olen jo monta viikkoa hokenut, että...
  8. Ti-Ti-Uuu

    RV-pino ja mikä olo?

    Rv 41+6 :headwall: Olo kuitenkin suhteellisen hyvä. Maha roikkuu niin alhaalla, ettei edes kuumuus ahdista B)
  9. Ti-Ti-Uuu

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Täällä vielä ollaan :wave: On vaan niin kauniita ilmoja, ettei pahemmin sisällä malttaisi istuskella B) Eilen oli taas todella kipeitä supistuksia ja niitä tuli aika tiuhaan tahtiin mutta lopahtivat sitten iltaa kohden :( Ajattelin jo pääseväni tositoimiin mutta odotus jatkuu...
  10. Ti-Ti-Uuu

    Hymiöiden laitto-ohjeet

    Pakko koittaa...
  11. Ti-Ti-Uuu

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Moi! Täällä ollaan edelleen yhdessä kappaleessa :wave: Eilen soitin äitipolille ja varasin ajan yliaikaiskontrolliin ja se on VASTA ensi viikon torstaina :headwall: Silloin on 42 viikkoa täynnä ja sitten katsotaan vieläkö odotellaan vai käynnistelläänkö. En millään jaksaisi odotella enää...
  12. Ti-Ti-Uuu

    Aargh, eikä vieläkään mitään merkkejä :/

    Älä välitä. Eipä näytä synnytys alkavan, vaikka merkkejä on ollut jo monta viikkoa :headwall: On supistuksia (kivuttomia ja kipeitä), limaa lentää ja maha on ihan löysällä, vauva on niin alhaalla, että kohta voin varmaan ottaa sitä hiuksista kiinni ja nykästä ulos mutta synnytys ei vaan ala...
  13. Ti-Ti-Uuu

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Osanottoni anrille ja hänen perheelleen :'( :hug: Toivon teille pajon voimia kestää suurta suruanne.
  14. Ti-Ti-Uuu

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Huomenta :wave: Näin alkaa taas uusi päivä ja missään ei tunnu miltään :/ Ei siis supistele mitenkään ihmeellisesti eikä muutenkaan ole yhtään sellainen olo, että synnytys olisi edes lähellä. Suuri maha alkaa vaan päivä päivältä tuntua yhä raskaammalta ja mieli alkaa väsyä. Mun ei tee mieli...
  15. Ti-Ti-Uuu

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Huomenta! Onnea Jurristi ja Bruschetta :hug: :flower: Mä eilen vähän miettisinkin, että mitä sulle Bruschetta kuuluu. Aattelin, et oot varmaan päässy synnyttämään, kun ei ole mitään kuulunut =) Kurjaa, kun pikkuinen on joutunut jäämään sairaalaan mutta toivottavasti saatte hänet sitten...
  16. Ti-Ti-Uuu

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Terve! Onnea taas kaikille synnyttäneille :hug: :flower: Mä olin tänään neuvolassa ja siellä kaikki oli hyvin, joten odotus jatkuu ja jatkuu vaan... Täällä kanssa LA tänään ja olo ei todellakaan ole sellainen, että olisi lähtö edes lähelläkään. Muakin ärsyttää sukulaisten ja naapurien...
  17. Ti-Ti-Uuu

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Heipä hei :wave: Minäkin täällä edelleen yhdessä koossa. Tällä hetkellä on sellainen olo ettei tämä raskaus etene mihinkään. Olo on siis ihan hyvä :o :D Välillä vauva painaa tuonne todella alas ja tuntuu samanlaiselta, miltä Fangis kuvaili, eli paineen tunnetta myös tuolla peräpäässä. Ja...
  18. Ti-Ti-Uuu

    OT: Autatko minua äitienpäiväyllätyksessäni?

    Annoin ääneni myös =) Tsemppiä äidillesi bd :D Mun isä ei ole myöskään koskaan käyny Tukholmaa pidemmällä. Nyt hankki elämänsä ekan passin ja aikoo suunnistaa Tallinnaan =) Ikää mun iskällä on siis 61v.
  19. Ti-Ti-Uuu

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Iltaa! Todella paljon vauvoja taas tullut =) Onnittelut jokaiselle vauvan saaneille :hug: :flower: Mua on nyt viikonlopusta saakka supistellut tosi paljon mutta, mutta...mitään ei tapahdu :headwall: Mä kuulun kanssa noihin limatulpan kyttääjiin :D Mä huomasin noin viikko sitten, että...
  20. Ti-Ti-Uuu

    G:NYT KAIKKI MITTAAMAAN VYÖTÄRÖNYMPÄRYS!

    Näytti olevan tasan 100cm ja rv 38+4 =)

Yhteistyössä