Hakutulokset

  1. J

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Hienoa mahtavaa uuberia, että löysin teidät taas!! Tämän sivun uudistus on melkein vieny innostukseni koko keskusteluun ku en mitenkään päin osaa käyttää koko sivustoa ennää :| Ihan googlen kautta etsin tällä otsikolla ja löysin! Heijei, olen näköjään 19.3 kohdalla niinkuin pitääkin, mitä nuo...
  2. J

    Vatsan turvotus alkuraskaudessa :O

    Täällä prikulleen sama!! Varsinki lounaan jälkeen töissä. Työhousut ei tosiaan ole enää napakat ja napilliset, ihan kunnon lököpöksyjä käytetään!! Ja iltaa kohden pahin! Todellakin jo vaikea keksiä mitään tekosyitä (tosin meikäläisellä helppo sanoa, että laktoosi-intoleranssi) Ja huomena poksuu...
  3. J

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Täältä liittyis vielä yksi maaliskuun naperon oottelija! :) 19.3 olis näillä näkymin laskettu aika ja ens viikolla olis vissiin se nt-ultra. Olen käynyt kahdessa varhaisultrassa ja nyt ihan hermoille pistää ku ei ole nähny pikkusta sitten kahteen viikkoon! Pelottaa vaan, että onko sielä masussa...
  4. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    10. viikko olis nyt täällä. Aika menee todella nopeaa! Kahden viikon päästä olis np-ultra. Jotenkin tuntuu epätodelliselta taas koko raskaus ku pikkuista ei ole nähnyt enää kahteen viikkoon! Kävin siis siinä 8. viikon paikkeilla ultrassa viimeksi ja sielähän näkyi elämää. Jotenki olen vain niin...
  5. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    Tännehän oli tullut uusia viestejä, kirjoittelijoita ja kuulumisia. Itse en ole ehtinyt käymään hetkeen. Voi innoM :hug: Ihan rinnasta viilsi ku luin tuon viimesimmän viestis :'( Koittakaa jaksaa, muistakaa, että jokainen kuukausi on uusi mahdollisuus! Älkää kuitenkaan koskaan luovuttako...
  6. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    9. viikko napsahti plakkariin meillä! Tosin just äsken sain pienoisen sokin ko vessassa ollessani huomasin, että alapäästä tuli semmonen ihan mahdoton limakokkare! Ei mitään verisiä vuotoja eikä kipuja ole ollut, mutta nyt tuo. Muuten kyllä valkovuotoa ihan tasasesti jonkin verran ollut...
  7. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    innoM: Mulleki neuvolassa sanottiin tänään jo varotuksen sanana, että silloin ku menkkojen pitäs tavallisesti olla niin voi tulla hitusen verta, eli oisko se sitä? Mullaki nyt tänä viikonloppuna pitäs olla normaalisti kuukautiset, että sitä vähästä verenvuotoa odotan jo kauhulla, vaikka sehän on...
  8. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    ONNEA ONNEA ONNEA!! :heart: Minunki piti nyt kiirehtiä lukemaan kuulumiset, jospa olisit jo käyny tohtorilla. :) IHANAA! Mutta miten... sulla 6+2? ku meillä kuitenki edelliset menkat lähes samana päivänä (kaks pv eroa) ja mulle sanottiin puolitoista viikkoa sitten se 6+jotain... nyt olis...
  9. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    sansu86: Ehkäpä tuo oppisopimuspaikka onkin hyvä juttu tän lapsen yrittämisen kanssa. Ainaki meillä tuntu tärpäävän heti ku aloin ajatella ihan muita juttuja. Uus elämän vaihe saa ainaki jokseenki ajatukset muualle. Ainaki luulis!
  10. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    Aww onnea matkaan innoM :heart: kyllä mie jaksan uskoa, että sulla on kaikki hyvin!! Uskothan sinäkin! Mullaki ultra jälleen keskiviikkona ja oon vaan koittanu pitää ajatukset muissa jutuissa. Päivät onneks mennee tosi nopsasti. Itselläni tänään pienoista pahoinvointia ja rinnat ihan...
  11. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    Niin ja sitten vielä toinen huolen aihe: Seurailen vau.fi- sivuilla tuosta raskausanimaatiosta sikiön kehitystä ja siinä alkio on kiinnittyny selvästi kohtuontelon yläpuolelle. Ja jostain neuvolasta saamastani kirjasta luin, että paras paikka on kohdun yläosa. Minun pikkuinen näkyi omassa...
  12. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    Niin! Eilen tosiaan säikähdin ku kävin kaverini kanssa kahvilassa ja suurena juustohimoitsijana halusin ottaa kahvin kanssa vuohenjuustopiirakkaa. Sain sitte siitäkin suuren haloon aikaiseksi ku yritin kysellä, millaisesta juustosta on kyse ja miten se on valmistettu, kuitenkaan...
  13. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    NiQ :hug: Kyllä se plussa sullekki vielä joskus pamahtaa testiin! Se tulee just sillon ku sie sitä vähiten odotat. ;) Juu todellakin nyt tuntuu, että murehdin ihan liikaa, mutta melkein vuosihan sitä plussaa odotettiin. Silloin murehti kaikkea, lähinnä että onko minussa jotain vikaa ku...
  14. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    Heippa jälleen kuumeilijat sekä muut oireilijat! =) Täälä juilintaa juilintaa... Viikonloppuna ei ollu oireita paljon yhtään, mutta heti maanantaina sainki olla töissä tosi pahoinvoivana ja väsyneenä. Juilinnat ja vihlonnatki jälleen menossa mukana jo kolmatta päivää. Enää ei ole ollu...
  15. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    Ollu jotenki tyhjä olo tänään. Väsymystä ilmasta, ihan tyrmässä yksien päikkäreittenki jälkeen! Menin sitte typeryyksissäni lukemaan taas keskenmenoista ja tuulimunista... Nyt kyseenalaistan sen ekan ultranikin... Ensin sielä kun ei näkynyt sykettä ja mukamas sitten myöhemmin näkyki. Nyt oireet...
  16. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    Millä viikolla sait sen km:n innoM? Nyt taas tosi hyvä olo, mitä nyt väsyttää, vaikka nukuin lähes 9h viime yönä :D Ihmeen paljon turvotusta ollu mulla varsinki mahan seudulla.
  17. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    Mulla oli eilen ihan järkyttävät alaselkäkivut! Istuin kyllä tässä työpaikalla aika pitkään koneella ja mulla on muutenki aika *aska tuo selkä :/ Se on kerran kaupunkireissula rasittunu, mutta ei NÄIN kovin!! Ja sain sen silloin venyttelemällä kuntoon, toisin ku eilen, ei meinannu millään löytyä...
  18. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    Eihän se ole liikaa!! höpö höpö! :) Elikkä meilä on aikaki lähellä nämä viikot :) sitä mietinkin. Ja olipa muuten pikku otus sielä missä pitääkin! Voi hellanlettas, semmonen 8,5 millinen ihmisenalku kökötti sielä kohtuontelossa :) Oli se jännä!
  19. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    innoM: okei, itse on todellakaan ymmärrä noiden viikkojen ja päivien päälle. Itse totean vain, että viikko 7, piste :D jos sekään menee kohilleen :D Millos sulla on ollu viimiset menkat sitte? Mulla ne jouduttiin arvioimaan, sillä olin pitkän yritysajan jälkeen menettäny toivoni ja...
  20. J

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    Onneks joka kuukausi on uusi mahdollisuus NiQ! :heart: Malttia ja kovasti yritystä vaan kehiin, eikä stressaamista! Kyllä se sieltä tulee jos on tullakseen, niin meilä ainakin onnistui. Mie en osaa sanoa, kuinka pitkällä kuudetta viikkoa olen. Perjantaina tai lauantaina kuitenki vko 7...

Yhteistyössä