Hakutulokset

1. K

Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

Niin joo millasen (olihan se sun..) vauvamahasta piti sanomani, että ihan pojalta näyttää. Mutta tiedä häntä. Itellä on ihan yhtä edessä ja pysty. Omat tuntemukset on ollu pojan kannalla heti alusta lähtien, mutta ultrassa vaikutti tytöltä, kuulemma. Joten ei vieläkään varmaa tietoa kumpi sieltä...
  2. K

Onnea kaikille vauvatuneille! Helise mulla on vähän samanlaiset fiilikset synnytyksen suhteen. Ihan yhtäkkiä vaan tulee sellanen olo, että hei kohta mä taas oon ponnistelemassa ja se käy tosi kipeetä ja voi tapahtua vaikka jo ens yönä...Tuntuu, että on täysin valmis synnyttään, mutta kun...
  3. K

Kateelliset onnittelut kaikille vauvautuneille ja jaksamisia kaikille joilla vauvojen/raskauden kanssa on ongelmia ollut. Olipas tullut tekstiä, mie ehin yleensä vaan näin yöllä kirjottaan kunnolla, on kaikkein paras keskittyä kun kaikki muut nukkuu. Osa kommentoitavista asioista ehti jo...
  4. K

Heippa, vieläkö ehtii porukkaan mukaan yksi heinäkuussa (toivottavasti..) synnyttävä? Sivusta oon seuraillu jonkin verran ja nyt sitten päätin kirjautua. Saas nähä osaanko edes kirjoittaa oikeaan kohtaan :) Niin tosiaan LA olis 18.7. Oon 23v kahden lapsen ( 1 ja 2 vuotta) äiti ja...

Yhteistyössä