Hakutulokset

  1. A

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Tervehdys osastolta! Kainalossani nököttää 15.5. aamulla rv 37+5 syntynyt tyttö. Mitat olivat n. 3500 ja 50. Kaikki meni ja on hyvin, viikonloppuna lisää kerhon puolella.
  2. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Onnea Malendra ja Stinuliini! Minäkin viestittelen täältä vauva kainalossa: meille syntyi rv37+5 15.5. aamulla tyttö. Paino n. 3500 ja pituus 50. Kaikki meni ja on hyvin, lisää infoa sitten kun kotiudumme, varmaankin FB:n puolella. Kaikille tsemppiä loppuodotukseen ja synnytykseen, se on sen...
  3. A

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Moi taas kaikille pitkästä aikaa! Käyn melkein päivittäin kuulumiset lukemassa mutta olen huono kirjoittamaan itse... Sorry. Ensinnäkin onnittelut synnyttäneille ja tosis paljon onnea ja tervetuloa uusille! Hienoa että pinoon on saatu vihdoin uusia tulokkaita! Sitten sitä omaa napaa...
  4. A

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Onnea Pätkis!!!! Kiva kuulla teistä jo synnyttäneistäkin ja kaikki synnytyskertomukset kiinnostaa kyllä paljon. Lisää ei oo tuolta meidän yrittäjistä tänne kyllä tippunut... En ole edes ottanut selville, että onko toi odotajien puolen "kilpaileva" pino (Esikoista yrittämään 2012...
  5. A

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Moi kaikki! Täällä kun huudeltiin niin vastaan huutoon... :) Olen kyllä käynyt lueskelemassa teidän juttuja, mutta koska mitään erikoisempaa ei ole tässä vatsan kasvattelussa tapahtunut niin oma kommentointi on jäänyt vähemmälle. Ensinnäkin onnea Linelle! Synnytyskertomusta odotellessa...
  6. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Moro! Päivitystä, että hengissä ollaan ja huomenna sokerirasitukseen... aah. Onpa tullut juttua taas... PikkuistaOdottava Me palattiin juuri kaupunkilomalta Euroopasta ja mulla siis viikkoja oli reissulla 25-26. Kaikki meni erinomaisesti, eikä mahaa huomannut muussa kuin ruoka- ja...
  7. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Moi kaikki! Joku kesävauvan äiti oli sitä mieltä, että ei paljon lyhythihaisia käyttänyt lapsella. Sen verran huono on tuo lämmönssäätely vielä toimi kunnolla. FAS-lapsia olen tuntenut töiden(kin) puolesta. Mukavia lapsia, mutta hirveä sääli, että joku on lastansa voinut siten vahingoittaa. :(
  8. A

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Onnea Leena ja koko perhe!!! Mahtavaa, että synnytys meni noinkin "helposti". Tänne sen verran, että tajusin toissapäivänä kurkkia alas päin kun tyyppi liikkui mahassa, ja toden totta, liikkeet näkyvät vatsan päälle ihan hyvin. :o Todella hasssun näköistä. Milloin teillä on alkanut liikkeet...
  9. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Biegga, en halua maalata piruja seinille, mutta eikös kutina voi viitata raskausmyrkytykseen? Soittaisin ihan varmuuden vuoksi neuvolaan. Muoks.: Korjaan, tarkoitin siis tuota hepatoosia.
  10. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Moi, pikaisesti tuosta raudan syömisestä... Mulla todettiin alhainen hemoglobiiniarvo jo tokassa neuvolassa. Muistaakseni arvo oli jotain 103, ja terkka oli sitä mieltä, että rautaa pitää ottaa, koska myöhemmin arvo laskee vielä radikaalimmin verimäärän noustessa. Oon siis nappaillut ohjeen...
  11. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Onnea ultrakuulumisista ja liityn seuraanne: Tänään ultrassa löydetty yksi hyvinvoiva ja reipas ihmisenalku, syke 148 ja paino 442 g. Sukupuoli jätettiin tarkoituksella mysteeriksi, ja siitä ei saanut maallikkona mitään vihjettä kuvistakaan. Koko oli iso, vastasi viikkoja 21+4, vaikak tänään...
  12. A

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Onnea Namppis!!! Teillähän on ollut jännät paikat. Leenalla on nyt myös jännittävää. Tsemppiä! Itsekin ehkä olisin päätynyt ennemmin yrittämään alakautta kuin sektiota, kyllä se sektio sen verran iso operaatio on. Kai ne siellä sairaalassa tietävät... Terveisiä rakenneultrasta...
  13. A

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Moi! Ihan nopeasti tulin poksumaan.... 20+0 tänään!!! Hurraa! Puoliväli saavutettu jo, uskomatonta. Työtkin alkoivat, ja mukavasti meni. Vähän sain selitellä kyllä mahaani työkavereille (ä.loma ei siis ala ennen työsuhteen päättymistä, toistaiseksi olen tehnyt sopimusken vain...
  14. A

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Kaveriasiasta. Olen huomannut saman. Saan itse enemmän pitää yhteyttä moniin ihmisiin... Monien lapsettomien kavereiden kanssa tuli ennen raskautta käytyä kaljalla ja bilettämässä, nyt kaikki tälläinen on jäänyt ja siten myös yhteydenpito vähentynyt roimasti. Hölmöä sinänsä, eihän siellä...
  15. A

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet syksyllä ja talvella 2011-2012

    Moi kaikille pitkästä aikaa! Onnea Milizzalle ja myös Susimielelle rouviintumisesta! Ja voimia Namppikselle, kuulostaa kyllä pelottavalta. Toivottavasti kyseessä on vaan pienikokoinen lapsi (?). Itse voisin muuten ottaa päivitysvastuun, mutta uusi työ alkaa ensi viikolla ja lisäksi...
  16. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Moi kaikille pitkästä aikaa! Voimia Aannalle, toivottavasti epätietoisuus päättyy iloon. (.) Täällä on ollut aika hiljaiseloa, kaikki on mennyt tavalliseen tapaan. Ainut muutos, ovat liikkeet, joita arvuuttelin tuntevani jo yli kk sitten ja pari viikkoa sitten olin asiasta melkein varma...
  17. A

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet syksyllä ja talvella 2011-2012

    Hep! Onnea Susimieli!!! Täällä ei mitään uutta. Ihmettelen edelleenkin toisinaan onko välillä tuntuva semmoinen pikainen "porina" ihan alavatsalla liikkeitä vai mitä... Neuvolantädin mukaan en tunne liikkeitä kuin vasta rv 20, kun olen ensisynnyttäjä ja istukka edessä. Oireita on niin...
  18. A

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet syksyllä ja talvella 2011-2012

    Moi! Pikaisesti vain ilmottaudun. Tänään toka neuvola, syke kuului hyvin ja saman tien, kohtu neljä senttiä navan alapuolella ja kaikki kunnossa. Ainut ongelma on mun anemia, joten rautaa sitten purkista. Neuvolantäti oli kiva, tapasin sen nyt ensimmäistä kertaa kun viimeksi oli sijainen...
  19. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Mupelolle ja muillekin tiedoksi: (Kopsattu jostain vanhasta ketjusta, alunperin siis SAK:n sivuilta). Vierailija Työsuhteen purku koeaikana Työsuhdetta ei voi purkaa koeaikana työntekijän raskauden takia. Koeajalla työskennelleen huoltamokahvilan työntekijän työsuhde...

Yhteistyössä