Hakutulokset

  1. S

    Minkälaisen kuvan vauvasta olette antaneet kummeille?

    Hei. Elikkä ristiäiset oli jo hyvän aikaa sitten. Nyt pitäisi jo kummeille laittaa menemään kuvaa vauvasta. En tiedä minkälainen kuva on tapana antaa. Siis oletteko teettäneet jonkun kuvan ristiäisistä? Onko kuvassa pelkästään vauva, vai vauva kummin kanssa? Vai voiko teettää kuvan ihan...
  2. S

    Pierasin - mies ei haluu enää naimisiin

    Siis tän on pakko olla provo? Sain kyllä hyvät naurut, kun kuvittelin tilanteen... Jos mun mies olis tommonen ei varmaan paljoa kotona näkyisi =) olen vähän herkkä laktoosille niin voipi vaikuttaa.
  3. S

    Päätin etten enää pese miehen pyykkejä!

    Eiköhän ala pian auttaa, kun puhtaat sukat ym loppuu =) Joskus jotkut vissiin luulee, että vaatteet puhdistuu ja siirtyy kaappiin itsestään...
  4. S

    Onko se muka ulkonäöllisesti epäviehättävää olla lievästi ylipainoinen? Ei ymmärrä...

    Minulla itsellä on nyt 2,5kk synnytyksen jälkeen jäljellä vielä 10kg ylimääräistä. Pituus 172 ja paino 76. Mun mielestä olen hieman lihava ja epäviehättävä. Siis omasta mielestä! Miehen mielestä ei ole mitään vikaa. Mun mielestä on viehättävää, ettei ole makkaroita ja hyllyvää... =) En...
  5. S

    Vauva "hyökkää" tutin ja tuttipullon kimppuun

    Hei =) Meidän vauvalla on tapana hyökätä tissin kimppuun. Välillä oikein "metsästää" sitä. Käyttää suussa ja päästää irti =) Se on huvittavan näköistä, kun tekee sen vielä niin vakavalla naamalla...
  6. S

    Oysissa hoidoissa olevat!

    Huh huh kun jännitti tänään, oli ihan maha sekaisin. Eli ensikäynnillä oltiin miehen kanssa. Minulla tosiaan on toinen munanjohdin poistettu ja toinen on tukossa (aukiolotutkimus tehty). Päästiin suoraan ivf jonoon, ensi vuoden alkuun kuulemma menee. Mutta ei haittaa, kuukaudet menee varmasti...
  7. S

    Papa Luokka 3... Löytyykö kohtalotovereitä???

    Me oltiin yritetty noin vuosi raskautta (sinä aikana kaksi ulkopuolista raskautta) kun menin jatkuvan hiivatulehduksen vuoksi papaan. Olisi pitänyt käydä aikaisemmin! Siellä sitten tuli papa3 ja lähete jatkohoitoon. Nyt ollaan tehty loop-hoito kahteen kertaan kun ei eka kerralla saatu kaikkea...
  8. S

    Oysissa hoidoissa olevat!

    Tiesin että kestää kauan tuo odotus, mutta toivottavasti on odotuksen arvoista. Yritin varata aikaa Oysiin mutta sanoivat että soittaa elokuun alussa kun palaavat lomilta. Eli sitten vasta pääsen varaamaan aikaa. Arvelinkin että noin puoli vuotta menee kun päästään edes suunnitteluvaiheeseen...
  9. S

    Oysissa hoidoissa olevat!

    Hei. Olen uusi täällä ja luen mielellään teidän kokemuksia Oysin lapsettomuushoidoista. Kiva saada lukea toistenkin kokemuksia odotuksesta kun se tuntuu todella pitkältä ajalta. Meillä on se tilanne että 2008 joulukuussa tuli ulkopuolinen ja toinen munajohdin jouduttiin poistamaan. Sitten...

Yhteistyössä