Hakutulokset

  1. öpökki

    Otin lopputilin tänään

    Työstä jossa olen ollut vuodesta 2001. Kaupan alalla olen ollut. 13.8.2007 lähden opiskelemaan parturi/kampaajaksi. Edellinen tutkinto minulla on suurtalouskokki josta valmistuin 1993 :D
  2. öpökki

    Serkkuni ollut to pahassa onnettomuudessa:(

    On tällä hetkellä Töölön sairaalassa tajuttomana :'( Onko ketään kuka on kuullut tästä onnettomuudesta. Ajoi moottoripyörällä. Onnettomuus tapahtui to n. 20.00.
  3. öpökki

    Ketkä uskoo

    Horoskooppeihin ja ennustajiin? :wave:
  4. öpökki

    Pidättekö naapureistanne

    ,oletteko neutraaleita tai vihaatteko heitä? Miksi? Itse olen naapureiden kanssa hyvissä väleissä joista kaksi on minulle YSTÄVIÄ.
  5. öpökki

    Elättääkö miehenne teitä?

    :)
  6. öpökki

    Mitä teette jos

    Jussina loppuu viinat siis kaljat, siiderit sun muut???
  7. öpökki

    Pääsin kouluun...Ikää on

    vaatimattomasti 33 vuotta :D Minusta tulee isona Parturi-Kampaaja. On ollut unelma viimeiset 10 vuotta :saint:
  8. öpökki

    Auttakaa...Messengeristä

    Miten saan muutettua meseä kun minulla on vaihtunut sähköpostiosoite?????Pitääkö luoda ihan uusi???
  9. öpökki

    Tissutteletteko viikonloppuna molempina

    päivinä siis pe ja la????
  10. öpökki

    laihtuuko

    Laihtuuko tosiaan jos noudattaa tuota sokeriklubin ruokavalio ohjetta. Kuullostaa tuo kalorimäärä jotenkin korkealta??? Sain laihtumisen hyvin vauhtiin mutta nyt pitäs keksiä jotain muuta. Pudotettavaa olisi vielä 10 kg, joten hyvät ihmiset auttakaa nyt ihmeessä!!!!!
  11. öpökki

    Hiilari dieetti

    Neljäs päivä dieettiä menossa ja paino tippunut 3.2 kg!!!!! Jos joku haluaa dieetin ohjeen jaan sen mielelläni!!!!! Tosi hyvä ja olo on ihana!!!
  12. öpökki

    varkaudesta uusia ystäviä

    Löytyisikö Varkaudesta uusia ystäviä? :flower:
  13. öpökki

    varkaudesta ketään????

    Olisiko Varkaudesta ketään paikalla??? Uudet ystävät tervetulleita! Laita y-viestiä tai viesti tähän perään, niin viestittelen takaisin. Olen 4 lapsen suht nuori äiti :flower:
  14. öpökki

    luistelu

    Osaako teidän 9-vuotiaat pojat solmia luistimien nauhat kiinni ja käydä itse luistelemassa?
  15. öpökki

    mukautettu opetus

    Onko kellään kokemusta kun lapsi menee esim. mukautettuun matikan ryhmään. Onko auttanut ja minkälaisia kokemuksia muuten?
  16. öpökki

    HEI KAIKKI

    HEI KAIKKI! OLEN 30-VUOTIAS KOLMEN LAPSEN ÄITI,NELJÄS TULOSSA HELMIKUUSSA.KAIPAILISIN MEILIKAVEREITA MUISTA ÄIDISTÄ,ODOTTAJISTA TAI VIELÄ LAPSETTOMISTA MUKAVISTA TYYPEISTÄ. =)

Yhteistyössä