Hakutulokset

  1. N

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    No niin, menkat alko eli yk 9 alkakoon.. Oisin nyt sen testin kanssa malttanu huomiseen asti. Hitto, mitä kiertoja taas 37 päivää!
  2. N

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    Moi taas kaikki! Oltiin viikonloppu mökillä niin en oo pariin päivään täällä päässy käymään.. kp 37 nyt ja aamulla testailin negan :( nyt vaan menkkoja ootellaan. kierto näyttääkin venähtäneen nyt kolme kertaa peräkkäin pitkäks. Pitää lääkärissä ottaa puheeks. Mieli ihan ok, vähän höh olo...
  3. N

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    Oii Raphaella pakko kirjottaa nopsaan, vaikka poika roikkuu kokoajan jaloissa ja käsissä ja kiskoo pois koneelta :D Mua jänskättää nyt niin sun puolesta. mäkin oon alkanu elätellä toiveita, vaikka hyvin tiedän ettei tod vielä pitäis. Mulla ollu vähän lieviä flunssaoireita, mutta niin, onkohan...
  4. N

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    Oii Raphaella pakko kirjottaa nopsaan, vaikka poika roikkuu kokoajan jaloissa ja käsissä ja kiskoo pois koneelta :D Mua jänskättää nyt niin sun puolesta. mäkin oon alkanu elätellä toiveita, vaikka hyvin tiedän ettei tod vielä pitäis. Mulla ollu vähän lieviä flunssaoireita, mutta niin, onkohan...
  5. N

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    Ihanasti tullu tekstiä taas tänne :) Nyt ois menossa kp 32, himpun alkais tehä mieli testailla, mut taidan vielä malttaa kun pari viimestä kiertoo ollu 37 ja 39 päivää. Ja niin, negahan sieltä päksähtäis, huoh.. :( Ja veikkailen kyllä, että ovis oli tuossa n. viikko sittten. En oo ovista...
  6. N

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    raphaella voih, mulla ois kans tuo töihin paluu pian edessä, jännittää ihan hirveesti! Mulla ei kyllä oo työpaikkaa oottamassa, niin nostaa vielä vähän kynnystä ihan uuteen paikkaan mennä. Ja kun tämmönen "ajatus" oli aiemmin, että oltais tehty toinen lapsi ja sitten myöhemmin ois voinu viedä...
  7. N

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    Kiitos tombatar! Kyllä se tsemppaa kun kuulee, että on tärpänny pitkän yrittämisen jälkeen. Mulla menossa nyt kp 23/26-40. Pian pitäs papassa käydä ni jos samalla sais jotain hjelppiä.. On tää yrittäminen kyllä koko ajan mielessä, vaikka kuinka koittais olla ajattelematta. Kyllä se hajottaa...
  8. N

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    Iita, kuulostaa hyvin tutulta. Myös mulla tuo kierto heittelee miten sattuu, oonkin miettiny saisko siihen apua. Pitäs varmaan aikaa varailla.. Mutta "mukava" kuulla, että on muitakin, joilla tuo ensimmäinen tullut aika pian. Onhan se mietityttänyt että miksi toista ei kuulu.. ehkä se sitten...
  9. N

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    Moi! Täällä olis 2. haaveissa, 21 v ja yk 8. Ensimmäinen lapsi tuli aika nopeesti, nyt siis toinen haaveissa ja tätä nyt saa näköjään ootella, mutta toivotaan.. :heart:

Yhteistyössä