Hakutulokset

  1. K

    Tahdomme laihduttaa VKO 2

    Moi, mukana ollaan, nyt vaan pääsen tosi huonosti koneelle. Maanantain paino oli 86,1 kg, eli pudotusta 1,1, kg. Eilinen meni totaalisen läskiksi (ihme homma, mutta mulle uppoaa ruoka helteillä paremmin kuin "normaali"säässä!!!), joten uus tsemppi päälle.
  2. K

    Tahdomme laihduttaa VKO 1

    Kiva Henrietta, että viitsit avata ketjun. Mun aamupaino oli tänään 87,2 kg. :( :ashamed: |O Ja vielä kuukausi ja viikko sitten lukema oli vähän alle 80 kg. Tietty tuo uus vaaka voi näyttää enemmän kuin vanha, mutta kutenkin painoa on tullut kesällä PALJON. Jo ihan vaatteista huomaa, kun...
  3. K

    Tahdomme laihduttaa!!!

    Täällä taas! :wave: Oltiin pari päivää reissussa ja vasta maanantaina alan katsomaan mitä suuhun lykkään. Ostin eilen uuden vaa'an, ja lukema oli hirveä. Tän aamun paino oli 87,9 kg :headwall: :headwall: :headwall: Viimeksi kun oon punninnut itseni (toukokuun lopulla), näytti vaaka alle 80...
  4. K

    Tahdomme laihduttaa!!!

    Samaa yritän minäkin, eli (noin) 5 kg:n etapeissa mennään. Pitää varmaan ottaa itse niskasta kiinni, ja hankkia edes se vaaka (ennen olin vaakafriikki, puntaroin itseni vähintään 2 kertaa/pvä ja nyt sen oo käynyt yli 4 kuukauteen vaa'alla, ja sen kyllä huomaa :ashamed: ) . Sehän olis jo yksi...
  5. K

    Tahdomme laihduttaa kerho on perustettu.

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1772076 Sinne vaan mukaan kaikki innostuneet!
  6. K

    Tahdomme laihduttaa!!!

    Ups, en huomannut ollenkaan. Olkos se suljettu (salasanallinen ryhmä ), vai ihan avoin ketju?
  7. K

    Tahdomme laihduttaa!!!

    Kerronpas vähän itsestäni. Ikää on 34 vuotta, kaksi lasta ja aviomies. Oon ollut melkein koko ikäni ylipainonen (lapsesta saakka), mutta ennen lasten syntymää olin muutaman vuoden ihan normaalipainossa. Mutta nyt on sitten kiloja taas kertynyt liikaa. En omista vaakaa, mutta ylipainoa on varmaan...
  8. K

    tahtoo laihduttaa mutta yksin siihen ei ole motivaatiota

    Tein pinon tonne laihdutuspuolelle, http://kaksplus.fi/keskustelu/t1772076 Sinne vaan kaikki, jotka tahtovat laihduttaa. =)
  9. K

    Tahdomme laihduttaa!!!

    Tässä siis ryhmä/ketju meille kaikille meille, jotka tahdomme laihduttaa. Kuka tahansa voi tänne liittyä ja ihan koska tahansa. Tsempataan ja tuetaan toisiamme, samassa veneessähän me kaikki ollaan. Olkaa hyvä, sana on vapaa. =) Mitä mieltä olette, kirjoittelemmeko ihan vapaasti, vai...

Yhteistyössä