Hakutulokset

  1. Vuorovetten prinssi

    Minne minilomalle marraskuussa?

    minä ja lapset 4v ja 5v. Ehdotuksia?
  2. Vuorovetten prinssi

    uusin Meidän perhe-lehti ja siinä oleva artikkeli

    jossa isä oli kääntynyt muslimiksi. Muutama juttu ihmetytti (vaikka tiedän kyllä uskonnosta) . Vanhemmat olivat kieltäneet, että lasten päiväkodissa lapset eivät saa piirtää ihmis-eikä eläinkuvia sekä joulu-ym. juhlat kiellettyjä, tietysti myös siianliha. Tuon ruuan ymmärrän hyvin, mutta että...
  3. Vuorovetten prinssi

    vaikea valinta! Anoppi vai ystävät?

    Anoppi tulisi meille 500km päästä kyläilemään (viimeksi käynyt 5v sitten) eli tämän täytyy olla vaan uteliaisuus vierailu, koska ollaan muutettu ja haluaa tulla katsastamaan paikat. No, ystäväni ilmoittivat illanvietosta ja tietysti juuri samana viikonloppuna. Olen odottanut tätä illan viettoa...
  4. Vuorovetten prinssi

    Meidänkin perhe sitten kasvaa :)

    selvisi se jatkuvan väsymyksen syy :) :D
  5. Vuorovetten prinssi

    DANCE, katsotko?

    vaikuttaa mielenkiintoiselta. Ainakin amerikan ohjelmaan jäin ihan koukkuun. Onkohan tämä yhtä koukuttava :)
  6. Vuorovetten prinssi

    Miss suomi eronnut poikaystävästä

    http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/MTV3+Miss+Suomi+ja+kihlattu+erosivat/1135258817089 Kuinka se nyt näin?
  7. Vuorovetten prinssi

    Viimeinen lomapäivä! Muita?

    Ollut aivan ihana kesäloma ja tänään viimeinen lomapäivä. Arkeen on toki mukava palata, mutta lomafiilis vaan päällä! Muita?
  8. Vuorovetten prinssi

    Turkista kotiuduttu ja taisi olla viimeinen kerta siinä maassa

    ensimmäinen kerta ja kyllä tuli koettua paljon kaikkea. Oikeastaan kaikki kliseet mitä maasta olin kuullut ja mitä siellä voi tapahtua myös tapahtui. Brittituristit oli aivan kauheita hotellilla, siis kertakaikkiaan kamalia ja vaikka hotellilla ei aikaa viettänytkään niin se muutama hetkikin oli...
  9. Vuorovetten prinssi

    Lapselle tuli hammastarkastukseen kutsu 14.7

    ja tänään tuli tuo kutsu. Ei sitten yhtään aikaisemmin kutsuttu, että ehtisi peruuttamaan ja siirtämään aikaa!!! Kesäloma-aika ja me lähdetään lauantaina ulkomaille. Varmaan alan sieltä muuttelemaan aikoja!!! Varsinkin kun tietää, että varausnumero ihan tukossa täällä, että menisi sitten yksi...
  10. Vuorovetten prinssi

    mitä miehelle 30-vuotis lahjaksi?

    tänään pitäisi löytää! tänään synttärit. Olen jo kuukauden miettinyt ja mitään en keksi. On saanut jo rahaa ja lahjakorttia ym. vaatetta sukulaisilta. Itse haluaisin muistaa jotenkin ja myös lapset haluavat muistaa jotenkin!
  11. Vuorovetten prinssi

    Hintataso Turkissa?

    En ole ennen käynyt. Pitääkö siellä tinkiä tuntikausia. Ei jaksa! No, onneksi ei ole pakko ostaa mitään.

Yhteistyössä