Hakutulokset

  1. A

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Olen myös samaa mieltä, että tosi hienosti sanottu Santtu :) veden juonnista neidille en ole vettä antanut edes helteillä. Ei kyllä sen puoleen edes huolisi pulloa... mutta olen siis vain yrittänyt itse huolehtia omasta juomisesta, kun täysimetyksellä siis mennään. Kolmelle edellisellekään en...
  2. A

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Meidänkin tytöllä karstaa on jonkin verran päässä. Oon kylpyveteen laittanut sitä vauvaöljyä ja sit kylvyn jälkeen harjaillut tukkaa vähän enemmän kuin muuten ja kyllä sitä karstaakin siinä on sit ihan hyvin lähtenyt. Tytöllä on kyllä jonkin verran tukkaa, että ihan mahdottomasti se karsta ei...
  3. A

    Neljättä odottavat

    Onnea karvatonkoira prinsessasta :heart: Ihanaa se on saada prinsessa poikien jälkeen taloon =) Adrianna, kolme poikaa ja kirpputyttö 4kk :heart: ;)
  4. A

    Neljättä odottavat

    hk Onnittelut poikavauvasta! :flower: MommysMonsters huomasin, että mehän ollaan aikas saman ikäisiä. Mä täytän 25v. nimittäin tän kuun 22.päivä. Onko sulla synttärit kans nyt heinäkuussa? :) (utelen kans... :D )
  5. A

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Täällä myös pitkästä aikaa :wave: Meidän neiti täytti eilen 3kk ja neuvolassa käytiin hakemassa "rokotuspommi" ihan ok on kuitenkin mennyt, ehkä hieman enemmän on ollut kitinää, mutta sitten taas tämä kuumuuskin tuskastuttaa tyttöä. Meidän neidin 3kk mitat oli 5600g ja 60,3cm. Yritän palailla...
  6. A

    Neljättä odottavat

    Minä täällä vaan vieläkin kirjoittelen, vaikka en sitä nelosta enää odota (enkä kyllä siis tällä hetkellä odota laisinkaan ;) ) Tuntuu vaan teillä täällä olevan niin samoja juttuja kuin mitä meillä eletään. :) Meidän pikkuneiti "täytti" eilen 3kk. Neuvolassa käytiin saamassa kunnon rokotuspommi...
  7. A

    Neljättä odottavat

    Heips vaan kaikille jotka minut vielä muistaa ja jaksamista masujen kanssa! :) Meidän nelonen on "jo" yli 2kk vanha ja tuntuu, kuin hänen syntymästään olisi aikaa jo vaikka kuinka. Oskari Olematon kyselit kokemuksia pienestä ikäerosta ja arjesta neljän lapsen kanssa. Josko osaisin vähän...
  8. A

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Heippa vaan tooosi pitkästä aikaa! :wave: Täällä myös päivät (ja yöt) kuluu aivan siivillä näiden neljän kanssa. Tyttösemme on onneksi edelleen tyytyväinen vauva, josta olen kyllä enemmän kuin onnellinen. Ja aika samanlailla päivisin nukkuu kuin monelle muullakin, että yhdet pitemmät unet...
  9. A

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Milas ja Kotilohis meilläkin osakestoillaan. Yöllä käytän kanssa kertakäyttövaippaa, päivisin pääosin kestoilla, mutta meillä kans ei ole niitä vielä ihan niin paljon, että välillä päivisinkin käytän kertiksiä. Ja Mlas ihan samanlailla meidänkin tyttö ilmottaa kyllä aika selkeästi, jos kestot...
  10. A

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Nopeasti kommentoin tuota d-vitamiiniasiaa. Eli meillä neuvolasta annetaan sitä Jekovit nimistä d-vitamiinia ja esikoiselle aikanaan yritin sitä antaa. Meillä se ei ainakaan sopinut vauvalle yhtään, sai siitä ihan hirveitä vatsanväänteitä. Kakkoselle, kolmoselle ja nyt nelosellekaan en oo edes...
  11. A

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Kiitos Kotilohikäärme uudesta pinosta :flower: ja voisin minäkin tänne mukaan tulla :) Eli Adrianna 24v. tyttö syntynyt 7.4. rv 39+5, 3520g, 51cm, py34cm, SatKs, neljäs Santulle kovasti tsemppiä matkaan ja toivottavasti lähtee nopsaan etenemään. Samoin tsemppiä myös Netsulille...
  12. A

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Ensiksi pahoittelut päivitysten viivästymisestä, on ollut niin kaikenlaista tohinaa... Ja sitten paljon onnea kaikille vauvan saaneille :flower: Santtu voimia kovasti, varmasti olet paras äiti maailmassa omalle pojallesi, vaikka raskausaikana on ollut kaikenlaista vastoinkäymistä :hug...
  13. A

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Onnea liinukka poikasesta :flower: Ja kovat tsempitykset niille, jotka ovat pikkuisia saamassa ja niille, jotka sitä vielä odottelevat. :) Pian ne viimeisetkin huhtikuiset ovat maailmassa. Meillä tänään palattu kunnolla arkeen, kun mies palasi isyyslomalta töihin. Ihan mukavasti on...
  14. A

    Neljättä odottavat

    Kiitoksia paljon onnitteluista! :) Täällä ollaan arkeen totuteltu ja aikamoista hulinaa se vielä on. Eiköhän se tästä tasoitu, kun saadaan arkeen vähän jonkinlaista rytmiä... Tyttö on aivan ihana ja kaikenkaikkiaan oikein mukavasti meillä on mennyt. Pojat on ottaneet siskon innolla...
  15. A

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Hurjasti onnea Siffis, nippiäinen, zella83, ja Maaemo tytöistä sekä Huhtimasu pojasta! :flower: Omasta synnytyksestä on aikaa reilut pari viikkoja ja mitenkä tämä aika voi mennä niin nopeasti, että tuntuu kuin siitä olisi jo ikuisuus... :O (vähän jo haikeana... :ashamed: .. ) Adrianna ja...
  16. A

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Pikkis meillä tyttö myös pulauttelee jonkin verran ja paino nousee aika rauhallista tahtia. Mutta on siis kuitenkin onneksi nousussa. Onnea äizikkä pikkuisesta tytöstä. Hienoa että kaikki on kunnossa! =) Samoin onnea myös sydänsydän ja valjakka :flower: Vauhdikkaita synnytyksiä on ollut...
  17. A

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Paljon onnea pikkuisista HappyFeet, Hennu81, Pikkis, nereida ja Chilipapu! :flower:
  18. A

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Suuret onnittelut Milas ja Allie tyttösistä :heart: Meidän tytön bilit olivat hiukan koholla, mutta ei onneksi niin paljoa, että olisi valoihin tarvinnut lähteä. Eli viikonloppua vietetään siis kotona. =) Adrianna ja kirpputyttö 9vrk :heart:
  19. A

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Minä en nyt oikein osaa muuta kuin edelleen toivottaa kovasti voimia teille viimeisille päiville. Jos siitä olisi edes jotain lohtua :hug: Terkkari kävi eilen tyttöä katsomassa. Paino on nousussa ja muuten kaikki kunnossa, mutta typy on vaan aika keltainen. Tänään aamulla käytiin labrassa...
  20. A

    Neljättä odottavat

    Kyllä vaan, synnyttämässä on käyty ja nyt ollaan jo kotiuduttukin. =) Eli meille syntyi tyttö torstaina 7.4. rv 39+5. Pikkuneiti painoi 3520g, pituutta 51cm ja py 34cm. :heart: Sitten vähän synnytyskertomusta... Eli nopeaa toimintaa oli sitten tälläkin kertaa. Kävin keskiviikko iltana...

Yhteistyössä