Hakutulokset

  1. A

    Poika sit putosi sängystä =(

    Veljekset taas vaihteeksi pomppi meidän vanhempien sängyssä vaikka siitä monesti jo sanottu ja monesti ovat sieltä pudonneet. No nyt sit kuopus putos ja varmasti sattu. Suoraan naama edellä ja ylhäältä oikean puoleinen etuhammas heiluu. Ja verta valui ja valuu edelleen. =( Siinä mie sit itku...
  2. A

    Jes! Meillä päästiin VIHDOIN tutista eroon

    Juu esikoinen 2.7v pääsi viimien eroon tutista puolitoistavko:a sitten. Eikä edes ollut huutoa. Muutamana iltana ähisi hetken,mut sitten rupesi nukkumaan. Nyt ei enää edes ähisi. Kyllä tuntuu hyvältä. :)
  3. A

    Jes! Tutista päästy eroon

    Juu meillä kuopuksen kanssa päästiin tutista eroon muutama päivä sitten. Kyllähän se huutoa oli vko:n verran ja vielä välilläkin jaksetaan perään huutaa. Mut ehkä se tästä.
  4. A

    Jee! (tuuletusta) =D

    Meillä esikoisella oli tänään ensimmäinen puistoreissu ilman vaippaa. Ikää on 2v5kk kohta. Päivisin yleensä on ilman vaippaa kotona ja p.unetkin nukkuu ilman vaippaa. Yleensä ulkoilureissuilla ollut vaippa,mut tänään sit kokeilin ja hyvin onnistui. JES!! :)
  5. A

    Terve!

    Me tultiin sit tänne vaklaa ku kuopus täytti 1v,mutta huonosti alkoi. Rotavirus ollut tiistaista asti ja eilen (tortaina) poika jotui sit yöllä jorviin ja siellä pakottivat toisen juomaan,mut nyt vaikuttaa jo paremmalta. Mutta eipä meillä muuta. :)
  6. A

    Omituista!?

    Mie just tuossa katselin täydelliset naiset videolta ja siinä oli kohtaus jossa yksi niistä pareista oli juuri rupeamassa harrastaa seksiä kunnes mies huomautti naisen pahasta hajusta ja sit mies tokaisi,et miehiä kiihottaa ku naiset näkee vaivaa laittautua miestä varten. No nyt sitten tässä...
  7. A

    Hui ku säikähti!

    Joo tosiaan... Minulle laitettiin 4 kuukautta sitten kuparikierukka ja nyt on sitten ensimmäiset kuukautiset ilman minkäänlaista kipua. Eilen olin jo ihan paniikissa,et ptääkö tässä mennä apteekkiin ostamaan raskaustesti,että taasko on tulossa lisää naperoita... Mutta onneksi tänä aamuna sitten...
  8. A

    No huhhuh!!

    Meilä oli tänään esikoisella 2vuotisneuvolatarkastus. Kaikki muut oli hyvin,mut joudutaan puolenvuoden päästä mennä tarkistukseen ku ei osaa tarpeeksi puhua ja varsinkaan selvästi... Mut onneksi mie en ollut neuvolakäynnillä mukana...
  9. A

    Kuparikierukka/emätintulehdus

    Minulle juuri kaveri soitti ja käski minun pyytää jälkitarkastuksessa terveydenhoitajaa ottaa papa koska hän oli juuri saanut tulokset ja hänellä oli emätintulehdus. Minä vaan ihmettelen,et voiko se muka tosiaan olla vain ja ainoastaan kuparikierukan syy? Eli jos on joitakin joilla ollut...
  10. A

    Leikkiseuraa/seuraa vantaa

    Minä olen 22vuotias äiti. Esikoispoika täyttä joulukuussa 2vuotta ja kuopuspoika tämän kuun lopussa 7kk:tta. Asumme vantaan ilolassa ja olisi kiva jos läheltä löytyisi vielä hetken puistoseuraa ja muutenkin leikkikaveria sekä äidille juttukaveria. Sähköpostiosoite on annukka_83@netti.fi Ottakaa...

Yhteistyössä