Hakutulokset

  1. E

    oireeton akuraskaus

    Kertokaas hei tälle neuroosipesälle täysin oireettomasta alkuraskaudesta. Oon täällä aika hermona kun kahdessa aikasemmassa raskaudessa on sentäs ollut alamahassa paineentunnetta ja turvotusta. Nyt ainoastaan nännit ovat aavistuksen arat. Mitään muuta ei ole. Pelkään tietenkin, että tämä menee...
  2. E

    Etelä-Karjalan odottajat!

    Onkos täällä Etelä-Karjalasta odottajia, olis kiva vähän verkostoitua?
  3. E

    asbergeriako?

    Hei, kaipaisin hiukan teidän kokemuksia aiheesta. Pojallani 5v, epäillään ilmeisesti asbergeria ja hän n nyt jonossa neurologisiin tutkimuksiin. Mitä hänestä on nyt todettu on kuuloon tukeutuvan muistin alentuma ja käköön perustuvan muistin erinomaisuus, ääniyliherkkyys, ja arkea vaikeuttava...
  4. E

    asbergeriako?

    Hei, kaipaisin hiukan teidän kokemuksia aiheesta. Pojallani 5v, epäillään ilmeisesti asbergeria ja hän n nyt jonossa neurologisiin tutkimuksiin. Mitä hänestä on nyt todettu on kuuloon tukeutuvan muistin alentuma ja käköön perustuvan muistin erinomaisuus, ääniyliherkkyys, ja arkea vaikeuttava...
  5. E

    FB-kavereita etsimässä :)

    No heipat :) 29 vuotias äippä kaipailee kavereita facebookin ihmeellisessä maailmassa. Miulla on kaks poikaa 5vee ja 6kk. Oon sanavalmis, rehellinen ja huumorintajuinen ihminen vailla fiksua, laajakatseista juttukaveria.
  6. E

    Hohoi itä-suomi

    Onkos täällä linjoilla itä-suomalaisia mammoja lapsineen/vauvoineen, pitkällisen surffailun jälkeen en löytänyt ainakaan sellaista perustettua ryhmää! Onks kaikki nykyisin fb:ssa?
  7. E

    Odottavat äidit Etelä-Karjalasta!

    Hakusessa olis odottavia äitejä Etelä-Karjalasta, itse asun Imatralla ja hiljattain tänne muuttanut. Oon 28-vuotias, miun esikoinen on 4-vuotias ja toinen tapaus syntyy alkuvuodesta. Olis mukavaa saada juttuseuraa ja muksulle leikkikaveria lähiseuduilta!

Yhteistyössä