Hakutulokset

  1. Q

    Lapsia ilman perinteistä parisuhdetta

    Olen 36-vuotias mies pääkaupunkiseudulta. Haluaisin lapsen/lapsia ilman perinteistä parisuhdetta. Lapsihaavetta kohdallani rajoittaa se, että olen homoseksuaali, mikä ei välttämättä vetoa perheidyllistä haaveileviin naisiin perinteisillä kontaktipalstoilla. Haluaisin kuitenkin vanhemmaksi, sillä...
  2. Q

    Lapsia ilman perinteistä parisuhdetta

    Olen 36-vuotias mies pääkaupunkiseudulta. Haluaisin lapsen/lapsia ilman perinteistä parisuhdetta. Lapsihaavetta kohdallani rajoittaa se, että en tunne seksuaalista vetoa vastakkaiseen sukupuoleen. Haluaisin kuitenkin vanhemmaksi, sillä pidän kovasti lapsista ja minulla olisi heille paljon...
  3. Q

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiitokset Viki77 kannustavista ja ilahduttaneista kommenteista! :) Löysin tämän hienon KaksPlus-palstan googlettamalla. En ole KaksPlus sivustojen perinteisintä lukijakuntaa, joten tällaisen palstan löytyminen oli minulle positiivinen yllätys. Ymmärrän Corona77 kommenttiasi siinä mielessä...
  4. Q

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tupsahdin minäkin tänne hienolle palstallenne. Mahtavaa, että asioista voidaan puhua näin avoimesti. Olen kyllä tavallaan outo lintu täällä, koska olen mies - 36 -vuotias ja pääkaupunkiseudulta. Minäkin haluaisin lapsen/lapsia ja vanhemmaksi. Lapsihaaveita kohdallani kuitenkin vaikeuttaa se...

Yhteistyössä