Hakutulokset

1. A

40+ so what wol.13

No niinm täällä on kp2 menossa, eli eilen alkoi vuoto, ihan normi vuoto, ei onneksi runsas, mutta se oli sitten siinä. Kp 40 siis ehti tulla mittariin, toivo, ilo, ajatukset vauvasta ja juteltiin eilen miehen kans, että parempi vissiin näin, kun ollaan jo vanhoja, niin kyl ne toiveet alkaa olla...
  2. A

40+ so what wol.13

Anteeks kirjotusvirheet, akkua taas vähö jäljellä ja kirjoitin noppaa, laturi tuol päätalossa niin en viitsi enää hakea.....
  3. A

40+ so what wol.13

Minö taidan olla ihan kipeemä en pidä siitä, että musta tulee yhtäkkiä kateellinen ämmä, jos ystävä raskautuu.....koin tätö aina välillä kun olin raskaana ja sain keskenmenoha ja ny kun on taas 3vuotta elänyt ilman kuumetta, niin on ollut onnellinen olo muiden puolesta....nyt kun onkin raskaana...
  4. A

40+ so what wol.13

Joo, tää mun tekstikin on hirveetä luettavaa, mutta kestäkää joo, sen mä tiedän, että elämäni aikana menkat on aina tulleet aikavälillä 20-27 ja jos on mennyt 28 niin raskaana oon ollut. Viime kierrossa meni siihen 32 ja olin ihan mykistynyt, mutta nyt tosiaan kp jo 39. Ja ei tuohon testiin...
  5. A

40+ so what wol.13

Minä näkisin tuossa jonkun toisenkin viivan
  6. A

40+ so what wol.13

No heisulivei taas. Mä enniinuseinnyt käy täällä, koska ollaan kesälomalla ja mökillä jossa nettiyhteys tökkii koko ajan. Et menee noin sanotusti hermot tähän aidbäddiinmut joo. Menkkoja ei oke alkanut, kp 39 ja hedelmöityksestä 16 päivää. Raskaustestin oon tehnyt joka aamu ja koen, että väri...
  7. A

40+ so what wol.13

En onnistu saamaan tuota viivaa vielä kameraan
  8. A

40+ so what wol.13

9. A

40+ so what wol.13

Ja nyt siis hedelmöityksestä 14 päivää, kp on 37, ja aamupissasta tein testin ja se oli selkeä plussa 5 min päästä, tosin haalea tuo viiva, mutta täysin selkeä. Olo on ihan kun puulla päähän lyöty.....on niin ihana olo ja sit takapiru kummittelee kun ristiselkäää särkee et mitö jis menkat alkaa...
  10. A

40+ so what wol.13

Ja Johannalle tervetuloa mukaan
  11. A

40+ so what wol.13

Voi hyvänen aika, se on plussatosin haalakka, mutta aivan selvä viiva, kaksi viivaase vaan et ristiselkää särkee ja pelottaa, että mitä jos menkat alkaa, mutta tosiasia on et raskaana olen, 45 vuotiaana
  12. A

40+ so what wol.13

Eikä mitään edelleen.....siis menkat ei oo alkanut. Eiku huomenna ostaa testejä lisää ja testailee illalla ja aamulla. On tää hirveetä piinaa. Töissä tu tuu, että voi kun ois paksuna ja pääsis hetkeks lomalle....itse asiassa kesäloma alkaa huomenna, että oishan se kiva tietää että onko vaikko...
  13. A

40+ so what wol.13

Kiitos
  14. A

40+ so what wol.13

Ja sit ihan kysymys, kun ja mite täältä voi kirjautua ulos. mä oon hiukka vanha näihin laitteisiin, en omista edes nykyaikasta kännyä...kun nyt tää sivu muistaa mut ja jis tyttö sattuu käymään täällä, niin pääsee lukemaan mun jutut ja etusivultakin näkee heti missä oon käynyt. Mieluummin...
  15. A

40+ so what wol.13

Huomenta. EIPÄ tämä nyt tänäänkään aamupissasta selvinnyt. Hedelmöityksestä on nyt 11 päivää, kierto 34. ..eilen lämpöä jopa 37.1, tänään 36.4...aamutestissä ei mitään....tai oli se viivan paikka vahvempi, sen näki siitä selkeämmin. Ei tässä auta kun odotella menkkoja alkavaks tai viivan...
  16. A

40+ so what wol.13

Voi onnea sinulle, ihanaa että olet saanut pienen pojan. Minäkin olen kahden lapsen mummi, sain keskenmenon kun tytär ilmoitti pari viikkoa sen jälkeen että on raskaana 12 viikolla...olis saman ikäset jos kaikki ois mennyt hyvin.....sen jälkeen ei ole natsannut....siitä on jo 3 vuotta.....nyt...
  17. A

40+ so what wol.13

No niin, päivällä kävin kaupassa ostaa testin ja jopa 7h oli rakossa pisu ja tulos nega. Jos laskee oviksesta ja touhuista niin 13 alkaa tulla mittariin kun touhuttiin, eli pitäs jo jotain näkyä.....15min päästä se viivan paikka näkyy, että voihan se viel tummua....menkkoja ei silti näy ja näin...
  18. A

40+ so what wol.13

No niin, eli ovis oli 26.7 kp 22, touhut tehtiin kp 23 ja nyt on kp 34, kolme päivää on ollu eto olo, eilen närästi ja oli sen verran pahaolo, että illalla oksu lenti. Nyt taas aamulla etova olo.....nyt mieliuvitus laukkaa nin paljon, että pakko testata, koska alan haaveilla liikaa. Kerron...
  19. A

40+ so what wol.13

Ja Löysin itseni tuolta alkupäästä sivulta 5 ja oon siis tullu tänne joskus 2012 Tintti-Tiivari nimellä.
  20. A

40+ so what wol.13

No mä en ole täällä kertonut montako on, mutta sanotaan näin, että onhan noita ja mummikin jo olen.....nuorin on just 6v täyttänyt.....siis omani...mä oon sellanen ikuinen vauvakuumeilija ollut mutta töihin meno ja viimeisin rankka keskenmeno 4 vuotta sitten pelästytti ja en enää...

Yhteistyössä