Hakutulokset

  1. Hevitär

    En ymmärrä Hra Majuria.

    Mä taas voisin kuvitella et jos mun mies olis tääl niin se vissii heittäs jotakin samaa ku Hra Majuri... mut hei Naiset rakkaat, mikäs siinä et joku "rohkea" mies nyt joskus heittää jotakin kommenttia johonkin täällä meitä mammoja pursuavaan foorumiin... :) eihän jakseta aina olla niin...
  2. Hevitär

    G: Kauanko olette olleet aikuisina ilman seksiä

    Kuukausi taitaa olla pisin aika ilman..
  3. Hevitär

    Rockilla tänään Sonatan (?) biisi?

    Sonata Arctica on ainakin bändin nimi, mutta Rockia en ole kuunnellut joten biisistä en osaa sanoa..
  4. Hevitär

    30-vee

    Kiitos ja kumarrus =)
  5. Hevitär

    30-vee

    No penteles, nyt sitten tänään se tuli täyteen mulla ikävuosissa x) Mitäs muiden perjantaihin kuuluu? Mie vetelen lapsivapaan viikonlopun ja synttärien kunniaksi "juhlakalsarit" :)
  6. Hevitär

    Millaiset fiilikset teillä on, joiden lapsia on piikitetty pandemrixilla?

    Ei mua kaduta vaikka kaksi nuorinta sen rokotteen saikin. Vanhinta ei keritty silloin rokotella, kun oli muutoin kipeänä ja ei siis voitu rokotetta antaa, mutta jos nyt se pitäisi sille tuikata niin no, mikäs siinä.. Aina kaikkeen liittyy joku riski, kävelyyn, autolla ajoon, tai vaikka vaan...
  7. Hevitär

    Kauanko teillä kestää muropaketti?

    Meillä syömässä kolme lasta ja aamupalana taikka iltapalana syövät, niin paketti kestää noin viikon.. ja kerta annoksena ottavat siis noin "jälkiruokakulhollisen" verran jugun taikka maidon kera.
  8. Hevitär

    Ihan kiva tää uudistus!

    uudet hymisköt on kyl plussaa :) eiköhän tähän pikkuhiljaa totu :confused:
  9. Hevitär

    Onko kelleen laitettu nivelensisäistä kortisonipistosta, mietin vaan paljo sattuu

    Mulle joskus teininä laitettiin nilkkaan ja ei se muistaakseni sattunut juuri yhtään, tuntui vaan hieman epämukavalta. Niin ja nilkkaa en saanut rasittaa silloin 24 tuntiin piikin jälkeen, vaan piti konkkailla päivän verran..
  10. Hevitär

    Mikä bussi on sulle läheisin?

    18 menee ihan liki, mutta jos hieman kävellä tahtoo niin sitten voisi käyttää 13..
  11. Hevitär

    raskaaksi miehen tietämättä

    Tiedän yhden näin tehneen.. itse en ollenkaan ymmärrä jos tahallaan hankkiudutaan raskaaksi, ajattelematta että se koskettaa myös monia muita osapuolia.. tarvisi ajatella omaa nokkaa pidemmällä näissä jutuissa. Se juttu minkä tiedän, loppui muutaman vuoden päästä, kun ei pakottamalla suhteesta...
  12. Hevitär

    Peukut pystyyn

    Onneva :)
  13. Hevitär

    Kotipaikka galluppia tiistai-illan ajankuluksi :)

    Tampere :wave:
  14. Hevitär

    katsotteko pahalla jos kaupassa äiti komentaa lasta????

    en katso pahalla, vaan niin kuin edelläkin että jos annetaan lasten "vetää tavarat hyllystä" ja EI sanota, niin sitten katson... Omiakin lapsosia joutuu ojentamaan välillä julkisesti ja näin teen vastaisuudessakin, katsoo joku sitten miten katsoo.
  15. Hevitär

    Pientä galluppia (:

    Varsin tuoreessa avioliitossa :) nimittäin eilen oli häät...
  16. Hevitär

    BB 2010

    juu.. kaiten perinnettä on jatkettava ja otettava se 24/7 :D
  17. Hevitär

    Mies parralla vai ilman?

    omalla miehellä on sellainen "suun ympäriparta" ja on hothothot :heart: eli mies parrallisena :)
  18. Hevitär

    miten olet saanut suru-uutiset tietoosi?

    Istuin hiekkalaatikon reunalla katselemassa lasteni leikkejä, kun tätini soitti ja kertoi äitini kuolleen.. jotenkin sen kyllä jo vaistosin ennen kun puhelin soi, että äiti on nyt mennyt...
  19. Hevitär

    Aamusta asti tihkuttanu lapsivettä

    Mulle sanottiin TAYS:ssa että kun vettä on tihkunu 18 tuntia niin silloin laitetaan ehdottomasti jo antibioottitippa. Ja juuri koskee tuota tulehdusvaaraa, jonka se tihuttelu aiheuttaa pidemmän päälle.. Kannattaa tosiaan melkeinpä jo mennä sairaalaan, tsemiä ja onnituksia, kohta teillä tuhisee...
  20. Hevitär

    Tamperelaisia paikalla?

    Aurinko pikkusen kurkkii pilvien lomasta ja semmonen vilponen tuulenvire käy.. ihan mukava sää :)

Yhteistyössä