Hakutulokset

  1. M

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    No niin mä vähän ajattelin kanssa tuosta seksistä ettei siitä loppujen lopuksi varmaan mitään haittaa ole jos muuten raskaus on sujunut hyvin ilman vuotoja ja muita ongelmia. joten kai sitä sitten itsekkin jo uskaltaa jatkaa. Niin ja mä haluan kanssa edelleen sen salasanan sinne kerhon...
  2. M

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Tervehdys! Siitä on pari viikkoa aikaa kun viimeksi kirjoittelin tänne. Silloin oireet olivat vähenemässä ja olo oli aika epätoivoinen, mutta nyt olen reilun viikon voinut aika huonosti. Joinakin päivinä hyvä jos pääsen sohvalta muualle kuin vessaan halailemaan pönttöä, mutta välissä on...
  3. M

    Helmikuun hehkeät 2011

    Huomenta vaan kaikille! Mulla sen kun oireet vähenee kokoajan ja senpä vuoksi varasin varhaisultran! Se olis 21.6 eli 7+2 jos nyt sinne asti päästään. Onko teistä joku menossa varhaisultraan? Mitä se mahtaa kustantaa? En itse huomannut kysyä kun sinne soitin :) Alkoholi ja tupakka: Itse...
  4. M

    Helmikuun hehkeät 2011

    Mäkin uskaltaudun nyt tähän pinoon, vaikka en vielä uskalla ajatella, että helmikuussa olisi nyytti sylissä. Mulla on la. 5.2.2011 ja lapsi olisi kolmas. Viikkoja nyt ei ole vielä kuin 4+2 jos oikein olen laskenut. Takana pari vuotta yritystä ja muutamia kemiallisia raskauksia, joten varovaisin...

Yhteistyössä