kylmäsavuporo-murua ja Viola Afrikanpaprika -tuorejuustoa sekaisin. Sitte teet pieniäkolmioita voitaikinalevyistä, ja halkaiset kolmiot, ja sinne väliin tota seosta
Huomenna soitan perheneuvolaan. Varaan ajan pojalleni, joka on nyt 3 vuotias. En yksinkertaisesti saa häneen otetta, ja oon ihan neuvoton. Epäilen että hänellä on ADHD, ja nimenomaan ylivilkkaushäiriö, ei niinkään tarkkaavaisuushäiriötä. En ymmärrä miks en vaan yksinkertaisesti saa häntä...
No joo.... mut eihän Valerian esim. oo edes paljo sen kummoisempi nimi suomalaiselle ku esim Valtter, se on vaan paljon harvinaisempi. Suomessa ollu suomalaisilla jo vuosikymmeniä, nykypäivänä vaan unohdettu nimi.
ei sen suurempaa tarinaa, kuin et yhellä tutulla on Valeri, ja oon aina tosi paljo tykänny siitä nimestä, ja sit huomasin nimikirjassa Valerian nimen ja ihastuin siihen, ei sit oo ihan sama nimi ku tutun pojalla
Juu, onhan se yleinen, mut mun tuttavapiirissä ei oo yhtään Lucasta, niin ei haittaa. Ja sit siitä, passaako sukunimeen, ni sitä kutsutaan vain etunimellä, ja se kyllä passaa ihan suomalaiseen sukunimeen, samalla lailla ku nimi suomalaiseen suuhun
onko muuten iällä merkitystä, kuulin nimittäin et sitten ku tulee 30 vuotta mittariin, ni ne kilot ei enää lähekkään niin helposti pelkästään imettämällä, vaan se vaatii jo paljon muutakin aherrusta
Ihanaa, enää 2,5 kiloo pitäs lähtä ni oisin saavuttanut lähtöpainoni. =) Tosin, vatsalihakset vaatii todella paljon treeniä, ennenku vatsa on kuosissa.. mutta se joutaa vielä odottamaan. Synnytyksestä on aikaa ny 2 vko ja 3 päivää. Kyllä imettäminen on sitte loistava laihdutuskeino, saa syödä...