Hakutulokset

  1. Muppelo

    Lapsivesi suihkussa

    Mut aina synnytys ei ala sillä vesien menolla! Pari viikkoo sitten itselläni vedet meni vasta juuri ennen vauvan pään ulos tuloa!! Kätilö sanoi et vauvan pää oli edessä niin ei vedet päässy sen takia tulemaan. Papereissa lukee et vedet oli menneenä 5minuuttia! Onneks en jääny kotiin odottamaan...
  2. Muppelo

    ~KesäMassut 2007~

    Meille syntyi poika 12.6. Strategiset mitat 3385g ja 49cm. :heart: :heart: :heart: Kokonaisuudessaan,ensimmäisestä supparista, synnytys kesti 3h45min!!
  3. Muppelo

    Meille syntyi poika!!!!

    12.6. meidän poikamme näki ensimmäisen kesäaamunsa! :heart: :heart: Painoa pikkumiehellä oli 3385g ja pituutta 49cm.
  4. Muppelo

    millä viikoilla olette tunteneet liikkeet?

    Ekassa muistaakseni jollain viikolla 16 ja tässä tokassa rv14. Nyt meno onkii sit jo sitä luokkaa ett huhhuh raskausviikkoja 35+2.
  5. Muppelo

    muistatteko vielä

    Muistan! Edellisenä iltana laitto teksiviestin jossa kertoi rakastavansa mua ja mä laitoin sille takas et haluun kuulla sen suoraan silmiin katsottuna! Noh, seuraavana päivänä mies tuli mun luo ruusun kera ja sanoi heti oven avattuani rakastavansa mua!! :heart: :heart: Aikaa siitä on...
  6. Muppelo

    Nyt sit herkutellaan...

    Tuli väsättyä sit unelmatorttu. ja nyt kahvin kera sitä mussutan. :p
  7. Muppelo

    Pitäsköhän ruveta leipomaan...

    \ No silläpä mä just kysyn jotain muuta vinkkiä, helppoo ja hyvää!!! ja noihin nyt sattuu olemaan aineet kaaapissa aina.
  8. Muppelo

    Kuinka paljon teidän 1,5-2-vuotiaat itkee?

    Meidän tyttö 2v itkee aika vähä, sillonku ei saa tahtoosa läpi tai jos sattuu pipi. Ei se koskaan oo itkeny turhasta aina on ollu joku syy. olipa varmaan paljo apua tästäkii...sori.. :D
  9. Muppelo

    Arestinurkasta...

    Minkä ikäsenä ootte ruvennu pitämään jäähypenkki rangaistusta? Ja ootteko pitäneet minuutti per ikä vuosi vai mitenkä? Kuinka kauan ootte saaneet tapella pysymään ensimmäisiä kertoja jäähypenkillä?
  10. Muppelo

    Pitäsköhän ruveta leipomaan...

    \ En, mut joskus pitää kokeilla! Kiitti vinkistä. En pääse nyt kauppaan nii en voi tehdä nyt! :(
  11. Muppelo

    Kumpi oikeassa -minä vai mies?

    No ei voi tehdä enää!! Hyvä ettei ne oo jo hyppiny itekseen ulos paketista! ;) :whistle: Mun mielestä viimenen käyttöpäivä on viimenen käyttöpäivä oli tuote mikä hyvänsä. PARASTA ENNEN päiväys on eri juttu! Eli kyllä sä oot ihan oikeessa!!! :)
  12. Muppelo

    millaiset välit sulla on anoppiisi/appeesi?

    Anoppiin tosi hyvät välit! Anoppi on mulle ku toinen äiti ja mä oon sille ku tyttö! Tosi ihana ihminen!!! :heart: Appi-ukon kaa... nooh...ei meillä sen suurempia erimielisyyksiä oo ollu mut se on ihmisenä semmonen ja tehny semmosia asioita et mun puolesta sen vois hirttää munistaan puuhun...
  13. Muppelo

    tuleeko teidän lapsille jotain lehtiä? lapsen ikä?

    Tyttö reilu 2v ja tulee nalle puh ja aku ankka.
  14. Muppelo

    mitä teillä syödään äitienpäivänä?

    Pöytävaraus on jo tehty, joten ravintolaan mennään!!
  15. Muppelo

    Mikäs on nykypäivän käytäntö uimahalleissa?

    Kiitos!! Juu ihan lekottelumielessä ollaan menossa ja käytetään tota meidän 2v vesipetoo siellä ekaa kertaa ku järvivesi on vielä niin kylmää!! Se tykkää niin kauheesti uida!!
  16. Muppelo

    Mikäs on nykypäivän käytäntö uimahalleissa?

    Siis olemme tänään menossa uimahalliin ja mulla ei oo ku bikiniuikkarit. Joskus muinoin muistelen et bikinit ei ollu kovin suotava asu uimahalleissa. Mut miten on nykyään? En halua ostaa mitään kokouikkaria ku ne on niiin kauheita ja toisekseen mistä mä löytäsin tähän hätään semmosen johon...
  17. Muppelo

    saunalahden asiakaspalv. nro?

    09-4243 0456 Nii ja kiitti ku muistutit mua, munkii pityää soittaa sinne tänään!! :D
  18. Muppelo

    Miikuli!

    Pidetään peukut pystyssä et kaikki menee loppuun asti hyvin. Meilläkin oli keskenmeno viime kesänä mut nyt odotellaan pikku kakkosta viikoilla 32+2!
  19. Muppelo

    Miikuli!

    Piti ihan kirjautua sisälle ku luin tosta yhestä alotuksesta sun ilo uutisista! Paljon onnea!!! Ja paljon rukouksia että kaikki menee hyvin!!! :hug: :heart:
  20. Muppelo

    apua meillä on käyty yöllä :O:O:O:O:O

    \ Laitteet maksaa ovien määrästä riippuen, mut peruspaketti n.400euroo ja kuukausimaksu on alta 30euroo! Ja jos niihin laitteisiin tulee mitään vikaa nii ne korjaa/korvaa ne ilmaseks. Kaikki kotikäynnit on maksuttomia. Käy lukaseen lisää Securitacsen sivuilta. Palvelun nimi on Aroundi. Nii ja...

Yhteistyössä